T16 klassiku keti seisukorra hindamine

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
margusl
Postitusi: 76
Liitunud: N Okt 21, 2010 19:46
Asukoht:
Auto:

#1

Õhtust,

Oman klassikut alles lühikest aega, mistõttu tahaks targematelt natuke nõu küsima. Eelmised omanikud on ülitäpselt üles kirjutanud kõik tehtud remonttööd ostuhetkest alates, mida aga ei leidnud on märge ketivahetuse kohta. Otsustasin asja selle juhendi järgi kontrollida. Mõõt mille kohta öeldakse rasvases kirjas "Under no circumstances should this measurement exceed 11mm" on minul 13mm. Samas ketikolinat ei ole, vaatasin ka, et pingutil on varu veel hea 5mm. Kuidas sellisesse asja suhtuda? Sain ka saabiantilt hinnapakkumise: korralik vahetus 10keeki ja säästuvariant (ainult kett, mootorit maha võtmata) 2,7keeki. Paneb mõtlema, 10 tuhat krooni on siiski päris suur raha...
Muide Saabil on hetkel ees 393000km ja nagu öeldud, suure tõenäosusega ei ole ketti kunagi vahetatud.
Niisiis, teha nägu nagu poleks midagi olnud ja oodata kuni kolisema hakkab või kiirelt vahetama? Kui vahetama, siis kas ainult keti vahetus (nö säästuvariant) on raha raiskamine?

Tänud,
Margus
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Antud mootoritüübile sobib hästi ka nn.säästuvariant.Hangid "lahtise" keti ning kolmekesi saab vana keti abil uue sisse tõmmata.Tallad on küll kulunud,kuid on metallist(kummikattega),seega ei ole purunemisaltid.Igaks juhuks lase kolmandal sõltumatul osapoolel ketihäält kuulata külma mootoriga.Igaüks pole võimeline seda häält tuvastama(kogemuste vähesuse tõttu).
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#3

Kust kohast lahtist ketti osta saab?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Balti varuosad,Japanparts jne.
Vasta