aeg-ajalt ei võta küttepumpa taha
probleem ilmnes juba suvel mu 94.aasta tonnisel 2.0 vabalthingav, et ei võta kütusepumpa taha süüte sissekeeramisel, hilisem avastus oli see, et klemm maha ja siis mõni minut ning töötas jälle. Kas Di kassett on vigane või on ajus mingi kala sees?
pole olemas täiuslikku masinat 
DI-kasseti ja kütusepumba vahel puudub igasugune seos.ECU ei puutu ka eriti asjasse(ECU vead on väga harukordsed tonnistel)..Süüte sisselülitamisel ideaalis aktiveeritakse pump sekundiks ja ainult esimesel süüte sisselülitamisel.Funktsiooni mittetoimimine(suht tavaline tonnistel) ei sega kävitumist.
Kui starteri töö ajal pumpa ei aktiveerita,on põhjustajaks tavaliselt CPS andur,vigane pumba-,või pearelee.
Kui starteri töö ajal pumpa ei aktiveerita,on põhjustajaks tavaliselt CPS andur,vigane pumba-,või pearelee.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mootoriplokis,käigukasti kõrval,radikatepoolses küljes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
värk võib ka selles olla, et pumba harjade vahele satub mingit jama sealt paagist.....
klassikul igaljuhul võimalik ja nähtud asi see.
klassikul igaljuhul võimalik ja nähtud asi see.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
