1. leht 1-st

aeg-ajalt ei võta küttepumpa taha

Postitatud: L Nov 13, 2010 22:41
Postitas Jannar
probleem ilmnes juba suvel mu 94.aasta tonnisel 2.0 vabalthingav, et ei võta kütusepumpa taha süüte sissekeeramisel, hilisem avastus oli see, et klemm maha ja siis mõni minut ning töötas jälle. Kas Di kassett on vigane või on ajus mingi kala sees?

aeg-ajalt ei võta küttepumpa taha

Postitatud: P Nov 14, 2010 11:33
Postitas Trionic
DI-kasseti ja kütusepumba vahel puudub igasugune seos.ECU ei puutu ka eriti asjasse(ECU vead on väga harukordsed tonnistel)..Süüte sisselülitamisel ideaalis aktiveeritakse pump sekundiks ja ainult esimesel süüte sisselülitamisel.Funktsiooni mittetoimimine(suht tavaline tonnistel) ei sega kävitumist.

Kui starteri töö ajal pumpa ei aktiveerita,on põhjustajaks tavaliselt CPS andur,vigane pumba-,või pearelee.

aeg-ajalt ei võta küttepumpa taha

Postitatud: P Nov 14, 2010 18:24
Postitas Jannar
kus see andur asub?

aeg-ajalt ei võta küttepumpa taha

Postitatud: T Nov 16, 2010 8:18
Postitas Trionic
Mootoriplokis,käigukasti kõrval,radikatepoolses küljes.

aeg-ajalt ei võta küttepumpa taha

Postitatud: T Nov 16, 2010 22:13
Postitas Jannar
tänud, asun asja lähipäevil uurima

aeg-ajalt ei võta küttepumpa taha

Postitatud: T Nov 16, 2010 23:04
Postitas ivomets
värk võib ka selles olla, et pumba harjade vahele satub mingit jama sealt paagist.....

klassikul igaljuhul võimalik ja nähtud asi see.

aeg-ajalt ei võta küttepumpa taha

Postitatud: K Nov 17, 2010 22:54
Postitas Jannar
kas see võib tekitada ka vahel pikemat käivitust

aeg-ajalt ei võta küttepumpa taha

Postitatud: R Nov 19, 2010 11:38
Postitas olaviv
Kui kütusepump korrektselt ei toimi, siis võivad igasugu anomaaliad mootori töös esineda, ka pikem käivitus.