1. leht 1-st

turbo kella paigaldus

Postitatud: T Nov 23, 2010 21:18
Postitas Tom27
Tere,on keegi saab 9-3ss 2,0t 129kw turbo rõhu ja vaakumi kella paigaldanud.Küsimus selles et kuhu see vaakumi voolik panna?Hea kui oleks pildil näidatud.
Tänud

turbo kella paigaldus

Postitatud: K Nov 24, 2010 8:18
Postitas Trionic
Suvalisse kohta sisselaskekollektorisse,peale drosselklappi.Lähene asjale loominguliselt.Pole ju kusagil pildil spets kohta näidata:freak: .

turbo kella paigaldus

Postitatud: K Nov 24, 2010 11:54
Postitas pikkuhullu
Tervitus,
Panen ühe lingi kus on küll paigaldus 9-5 aga äkki sobib antud koht ka 9-3.
http://photo.platonoff.com/Auto/2004041 ... e_install/
Jõudu.

turbo kella paigaldus

Postitatud: K Nov 24, 2010 17:17
Postitas Trionic
SS`le pole kunagi B205/235 mootoreid pandud,seega pole abi,kuid "tarkuseterades" võiksid sellised ülevaated küll olla.

turbo kella paigaldus

Postitatud: K Nov 24, 2010 22:03
Postitas Tom27
Sain kella tööle.Seal on üks hästi lühike vooliku jupp,u.5cm,kuhu vahele tuleb kolmik ära mahutada ja ongi kõik.
Tänud kõigile

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 8:20
Postitas anthillse
Väga loll küsimus aga milleks seda rõhu kella vaja on,üks nagu on olemas?
Ega see juu autod kiiremaks ei tee :P

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 8:33
Postitas iisak
Ei ole ju kõikidel SS-del kelladeplokis turboseierit:wise:

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 9:16
Postitas anthillse
1.8i ja 1.8t ei ole jh aga 2.0t ja 2.0T neil ikka peaks olema või see sõltub varustusest?
Selle teema autol peaks ikka olema või ma eksin.

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 9:17
Postitas Cyber
No kui see kell seal isegi on, siis on kogu tema eesmärk lihtsalt seierit liigutada, numbreid traditsiooniliselt peal ju pole, mingit infot sisuliselt ei anna.

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 9:21
Postitas anthillse
Veel imelikum küsimus siis :)

Kas need numbrid realselt annavad midagi, on neist tavainimesele kasu, või lihtsalt blingi teema?

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 9:34
Postitas Cyber
Tavaseades auto puhul ilmselt mitte. Aga äkki tegeletakse väikese tuuninguga vms... Siis oleks ikkagi tore, kui näeks reaalset numbrit.

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 10:28
Postitas Jupats
Algselt postitas: anthillse
Väga loll küsimus aga milleks seda rõhu kella vaja on,üks nagu on olemas?
Ega see juu autod kiiremaks ei tee :P

Oskad sa öelda, mis arv parajasti originaal kella peal on :D? Suhteliselt mõtetu vidin. 9-5 puhul turbo seier ei liigu boosti pärast, vaid hoopis airmassi tõttu. Sama peaks ka 9-3 puhul olema.

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 10:39
Postitas anthillse
Ega tava kodaniku need numbrid ei huvita ja ära ka võtma ei hakka kui tehase poolt kaasa sain.

Lihtsalt üritasin aru saada milleks seda vaja on,kas edevuse BLINGI pärast või realse vajaduse numbride järgi

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 10:44
Postitas Jupats
Eks ta pigem blingi pärast ole jah. Endal ka ju kipa vaadata. Kui mul originaal kella ei oleks, otsiksin kindlasti midagi alternatiiviks. ;)

EDIT: 9-3/9-5 puhul ei tasuks ära ehmatada, kui originaalkell ja lisa tuuningkell üht ja sama asja alati ei näita. Mõõtavad erinevat asja, mis lihtsalt sageli sama moodi tõusevad ja langevad.

turbo kella paigaldus

Postitatud: N Nov 25, 2010 10:57
Postitas Andrus99
Kui inimene on keskmisest rohkem autohuviline, siis tahab ta näiteks teada, missuguse turborõhuga ta auto liigub, ei soostuks seda kuidagi vaid bling-iks nimetama.
Tavakellalt näeb ta kas rõhk on kollases või punases...