Tagumise kojamehe süsteem külmub kinni, mis aitaks?
Peaaegu iga kord sõitu alustades ei taha tagumine kojamees liikuma hakata. Seal on see neetud süvend, kuhu tekib mõnusalt jääd, millest enamuse saab küll eest toksida.. Kas aitaks, kui lasen lihtsalt õli peale või peab selle lahti võtma, ära kuivatama ja siis õlitama? või mingi muu keemiaga üle piserdama?
Süvend on vist ainult "tiivaga" variandi puhul? Endal tiiba ei ole ja ei jää sinna kuhugi ei lund ega jääd. Ei saakski jääda. Üks variant on siis talvel tiivata sõita, kui selle ära võtmine just väga raske poleks. Samas suviti on kena.
Näide:

Näide:

Jap. Kõik see jää ja lumi, mis klaasisoojenduse mõjul ära sulab, koguneb ju sinna antitiiva poolt tekitatud kaussi. Peale selle, et kojamees ei saa vabalt liikuda teeb see luugi ka tunduvalt raskemaks. Möödund talv kui luugiamordid veel vanad olid sain ikka paar korda luugiga vasta selga. Oh talve rõõmud:headbang:
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tonnise esitulekojameestel on samamoodi taoline lohk. Õnneks on stange ise piisavalt vetruv materjal, et pisab pisut rusikaga koputamisest, kui kogu jää sealt irdub. Ka tonnise tagaluugile klaasi alaserva ja spoileri (kui on muidugi selline asi) vahele tekib üsna korralik jääkiht, ka see irdub kerge koputuse peale.
Koputage hommikul autot puhastades üle see tagakojamehe ümbrus ja tuleb ka sealt ilmselt suht kergelt. Minu aru saamist pidi ei teki see jääklopm sinna nagunii sõidu ajal vaid just siis, kui soe auto seisma jääb ja siis veel igasugu kraami peale sajab (ja ka klaasilt voolab).
Koputage hommikul autot puhastades üle see tagakojamehe ümbrus ja tuleb ka sealt ilmselt suht kergelt. Minu aru saamist pidi ei teki see jääklopm sinna nagunii sõidu ajal vaid just siis, kui soe auto seisma jääb ja siis veel igasugu kraami peale sajab (ja ka klaasilt voolab).