1. leht 1-st

Klassiku kojamehed

Postitatud: T Nov 30, 2010 1:04
Postitas Anthrax
Nüüd sai otsa salongist juhitavate ja kiirusreguleeritavate kojameeste üks komponent.
Küsimus on- milline?
Ühel hetkel lihtsalt kojamehed paigast ei liikunud. Ei olnud nad jäätunud ega midagi. Lihtsalt kangile ei reagieerinud. Ei reageeri kangi liigutamisele ka tulede kojamehed ega ka aknaepesuvedeliku pump. Kaitse korras.
On kellelgi kogemusi? Kust võiks pihta hakata? Ehk on mingeid lihtsaid võtteid, et midagi kontrollida?
Meenub, nagu oleks kunagi sarnane asi juhtunud aga siis iseenesest korda läinud.

Klassiku kojamehed

Postitatud: T Nov 30, 2010 10:36
Postitas ivomets
mis seal ikka; pead mõõtma testriga kas vool kaitsmessse tuleb .

Klassiku kojamehed

Postitatud: T Nov 30, 2010 10:54
Postitas saabu
Võid läbi tulla,proovime teist lülitit.

Klassiku kojamehed

Postitatud: K Dets 08, 2010 1:03
Postitas Anthrax
Vool tuleb kaitsmesse. Lüliti ilmselt töötab. Relee viga nagu olla ei saaks. sest esimese ja teise kiiruse peal ta peaks sellisel juhul töötama.
Millest aga ma aru ei saa on see, kas lüliti klemmilt number 53A peaks samuti saama 12v? Sinna jõuab aga hoopis mass. Teisest küljest on kaitse korras.
Ilmselt on siin tegemist testri operaatori erroriga. :red:
http://static3.nagi.ee/i/p/688/48/17212097e87cf1_o.jpg


Kui skeem juba ees, ehk oskab keegi öelda, miks kaitsme nr8 paigaldamisel hakkavad tulede mootorid kohe tööle?

Klassiku kojamehed

Postitatud: P Jaan 09, 2011 6:30
Postitas Anthrax
Kuskohas on need kolm erinevat massi punkti, mis siin kasutusel on? Saan aru, et üks on armatuuris (skeemil nr 3), teine on kuskil ees radika juures (skeemil nr. 7- ei ole seda endiselt leidnud) ja kolmas on ilmselt kapoti all, rattakoopa peal mingine harukarbi moodi asi (nr 158)? Relee massi probleemi ma välistan kohe. See on väga hea.
Kui oleks massi probleem kahes teises ühenduses, siis minule tundub, et üks funktsioon peaks ikkagi toimima, aknapesupump või kojamehed siis.
Kuna korraga nöögivad nii seatbelt tuli, kui kojamehed, siis vaadates joonist tundub, et asi peab olema enne kaitset, kuid olukorras kus asjad ei tööta, tuleb vool kaitsmesse peale. Joonisel viidatud koht, kus turvavöö märgutuli ja kojameeste osa kokku saavad ongi tegelt kaitsme klemm.
Kerepistik on väga hea.
Relee viga pole, asi töötab ilma releeta ka- proovitud.
No minu mõistus on otsas.

Palun parandage mind, kui ma kuskil eksin.
Igasugune abi ja konroll protseduuride juhend väga teretulnud.

Klassiku kojamehed

Postitatud: P Jaan 09, 2011 14:51
Postitas Andrus99
Mul pole 8-klapilise elektriskeemi kuid vaatasin 16V oma ja tundub, et need massipunktide tähised on samad.

nr 3 - armatuuri taga

nr 7 - radiaatori juures, ma päris head pilti ei leidnud, kuid vaata sinna punase noolega tähistatud suunda, piki radiaatorit/alt läbijooksva karbiku peal, võib olla kuskil juhtmekimpude vahel, seepärast keeruline leida

nr 158 - ground distribution in main fuse/relay panel - ma saan aru, et siin mõeldakse vasakul tiival asuvat kaitsme/releekarpi.

See harukarbi moodi asi, mis on paremal pool rattakoopa peal (pildil rohelise ringiga) ei ole mass, vaid on plussi jaotusklemm.

Lisatud failid

Klassiku kojamehed

Postitatud: P Jaan 09, 2011 18:02
Postitas Anthrax
nr158 jääb segaseks. Piilsin kaitsmekarbi sisse, kuid mingit sellist kohta, kus võiks massi jagamise punkt olla ei leidnud.
Homme ostan korraliku testri ja mõõdan korralikult kõik üle.
Eile panin armatuuri tagasi, loodan, et ei pea uuesti lahti kakkuma. :P
Auto seisab kurvalt garaažis- sellise ilmaga ei ole lootustki ilma kojameesteta sõita.

Klassiku kojamehed

Postitatud: P Jaan 09, 2011 18:17
Postitas farmacoma
nr158 jääb segaseks. Piilsin kaitsmekarbi sisse, kuid mingit sellist kohta, kus võiks massi jagamise punkt olla ei leidnud.
Homme ostan korraliku testri ja mõõdan korralikult kõik üle.
Eile panin armatuuri tagasi, loodan, et ei pea uuesti lahti kakkuma. :P
Auto seisab kurvalt garaažis- sellise ilmaga ei ole lootustki ilma kojameesteta sõita.

Kaitsmekarbi mass on salongis sees ..(mitte väga enesekindel paus)... ma arvan. Igatahes fakt on see, et seal kapoti avamis kangi juures on üks punkt polstri all ja see on kaitsmekarbile kõige lähem.

Klassiku kojamehed

Postitatud: P Jaan 09, 2011 18:37
Postitas Anthrax
Polstri all? Ehk pääseb ligi siis ukse tihendi vahelt?

Klassiku kojamehed

Postitatud: P Jaan 09, 2011 18:51
Postitas mart96
väga lambist pakkumine, aga keegi kunagi rääkis, te tal oli jama tulekojameestega. Tõmba tulekojameeste klemmid lahti ja vaata kuidas siis toimib:)

Klassiku kojamehed

Postitatud: P Jaan 09, 2011 18:56
Postitas Anthrax
Parempoolne tulekojamees ongi lahti ühendatud :)
Nüüd sai panna sisse kaitsme ja vasak kojamees töötab nagu ette nähtud.
Võin soovitust proovida aga vähe kahtlen selles. Kuna kaitset läbi ei löö, siis ei tohiks tulekojamees ju terve süsteemi tööd halvata. Pump (mis on eraldi massiga) peaks ikka toimima, kui kojamehed ei tööta.

Klassiku kojamehed

Postitatud: P Jaan 09, 2011 19:52
Postitas ivomets
kas ei olnud ikka nii, et veepump ja tuuleklaasi kojamehed ühe süsteemi all; tuledekojamehed teise...

ma ei tea kuis klassikul aga 96 puhul on juhtmete jamad sagedased kangi õmbruses.

Klassiku kojamehed

Postitatud: E Jaan 10, 2011 16:29
Postitas Anthrax

Klassiku kojamehed

Postitatud: E Jaan 10, 2011 17:27
Postitas Anthrax
Erinevaid jooniseid tutkides leidsin, et massiühendus nr158 peaks olema ikkagi kaitsmekarbis.

Lisatud failid

Klassiku kojamehed

Postitatud: E Jaan 10, 2011 23:58
Postitas Anthrax
Asi korras. Probleem oli ikkagi pistikus, läks läbi kere kaitsmekarpi.
Kaitsmekarbis on tõesti massühendus nr 158, mis on kinnitatud halvasti nähtava kohapeale kaitsmete paneeli alumisele küljele.