Sidur

Tonnised ja nende mured
Vasta
Saab9000T
Postitusi: 3
Liitunud: R Dets 03, 2010 23:35
Asukoht:
Auto:

#1

Jama selles et sidur jamab , auto kolm kuud seisnud ja nüüd võtsin käsile , aga sidur ei lahuta,
Õhutasin vaatasin mansetid üle ja nagu peaks ok olema .
Sainkuidagi siduri lahutama , aga vahel kaob ära ja jääb põhja kinni

Mis tegema peaks?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Peasilindri remont/vahetus.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

Kui vedelik kaob siis jah peasilindri vahetus, remondikomplektid tavaliselt ei aita(olen proovinud kahe silindriga, ikka lasi läbi). On veel selline võimalus, et panna suurem vedeliku mahuti, sest originaalis seal on 5ml ja kui see kulub ära läheb õhk sisse.
Kui vedelik ei kao siis võib ka sidurikorv äraväsinud olla, pikkal seismisel võib ka selline asi juhtuda.
__In Boost We Trust__
Saab9000T
Postitusi: 3
Liitunud: R Dets 03, 2010 23:35
Asukoht:
Auto:

#4

Olgu , tänud infi eest , annan lällegi märku kui need katsetatud
Jannar
Postitusi: 180
Liitunud: L Dets 26, 2009 23:08
Asukoht:
Auto:

#5

mul selline probleem, et vahel jääb pedaal põhja kinni ning vahel ei taha lahutada, muidu töötab, milles siin häda võib olla?:conf:
pole olemas täiuslikku masinat :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: D116
Kui vedelik kaob siis jah peasilindri vahetus, remondikomplektid tavaliselt ei aita(olen proovinud kahe silindriga, ikka lasi läbi). On veel selline võimalus, et panna suurem vedeliku mahuti, sest originaalis seal on 5ml ja kui see kulub ära läheb õhk sisse.
Kui vedelik ei kao siis võib ka sidurikorv äraväsinud olla, pikkal seismisel võib ka selline asi juhtuda.
Vedelik võib kaduda kust iganes ja ei pruugi üleüldse kaduda.
Remondikomplektid tavaliselt aitavad,lihtsalt pinnad tuleb eelnevalt hoonida.Mahuti on Teves Mark2`l ligi liitrine ja Mark 4`l ca.200ml.Korvi väsimine ei mõjuta pedaali tööd,ega käiku.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Jannar
mul selline probleem, et vahel jääb pedaal põhja kinni ning vahel ei taha lahutada, muidu töötab, milles siin häda võib olla?:conf:
Süsteemis on õhk sees.Tavaliselt aitab peasilindri remont,või vahetus.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#8

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: D116
Kui vedelik kaob siis jah peasilindri vahetus, remondikomplektid tavaliselt ei aita(olen proovinud kahe silindriga, ikka lasi läbi). On veel selline võimalus, et panna suurem vedeliku mahuti, sest originaalis seal on 5ml ja kui see kulub ära läheb õhk sisse.
Kui vedelik ei kao siis võib ka sidurikorv äraväsinud olla, pikkal seismisel võib ka selline asi juhtuda.
Vedelik võib kaduda kust iganes ja ei pruugi üleüldse kaduda.
Remondikomplektid tavaliselt aitavad,lihtsalt pinnad tuleb eelnevalt hoonida.Mahuti on Teves Mark2`l ligi liitrine ja Mark 4`l ca.200ml.Korvi väsimine ei mõjuta pedaali tööd,ega käiku.

Mis ma ainult ei ole teinud töösilindriga, ja ikka leekis aitas ainult uue paigaldamine, hind on tal suht suur 1800EEKi(B-osa ei ole, ainult esindusest saab uue, või siis partsforsaabs ka pakkub http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2510)
Siduri mahuti 1L või 200ml:nono: see on kogu pidurisüsteemi mahuti, mitte sidurisüsteemi oma, siduri omal on väike osa sellest mahutist 5-10ml + see vedelik mis süsteemis. Kui mahutis need 5-10ml kadunud, siis läheb õhk süsteemi ja sidur kaob.
__In Boost We Trust__
Saab9000T
Postitusi: 3
Liitunud: R Dets 03, 2010 23:35
Asukoht:
Auto:

#9

Olgu , hea inf , ee selline küsimus veel et kas aitab töösilindri paranduskomplekt ka võib peab selle välja vahetama.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#10

Minu masinal aitas tihendite vahetus, kuna need olid kulunud. Kui silinder ise on hävinenud (roostetanud) ja hoonimine seda ei ravi siis uus silinder. Mis siin ikka oletada, võta maha ja osanda ning ongi selge pilt mis seisukord asjal on. Seda peasilindrit ju lihtne kätte saada.
Vasta