Olen jätkuvalt oma 9-3 otsingutel. Põhiliselt olen vaadanud küll kuni 02 põlvkonda, ent ühe sobiva isendi tõttu uurin ka järgmist vagunite põlvkonda... ehk siis 05- ...
Kas on kellelgi midagi turbota 1,8 mootoritüübi kohta öelda, peale selle, et puudub turbo?
- On see auto töökindlam turbo puudumise tõttu?
- Tõenäoliselt on järelturul oluliselt raskem sellisele saabile ostjat leida...
- kilowattide ja turbota mootori kohta on see masin ka suht janune... 7 või veidi alla maanteel ja 10 linnas.
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No mis see Aero siia puutub..
Jälle oleme selle igipõlise eksiarvamuse juures, et turbomootoriga miljon kilovatti saavutav auto peaks palju kütet võtma..
Ei pea ja ei võta. Maanteel kulgedes on ta sisuliselt samamoodi vabalthingav, turbo ei tooda mingit ülerõhku sel hetkel. Turbomootor võtab palju kütet siis, kui seda tallata nii, et turbo ikka korralikult pöördes on.


Tundub, et lugejate autode hulgas sarnast isendit hetkel ei leidugi, vähemalt mitte eraldi teemana. Vähelevinud kooslus see Saab ja mitteturbo
Ise ka ei oska kahjuks midagi asjalikku öelda selle kohta... ilus auto on 9-3 sport combi
Aga ise eelistan igal juhul turbot parema mineku tõttu.


- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Kas see 1.8 ei olnud mitte rihmaga mootor erinevalt kõigist turboga variantidest mis on ketiga?
Vennal oli tööautoks sama mootoriga 9-3.
Ikaldus kuubis
Edasi ei liikunud, Saksas kiirteedel oli kütusekulu 17l/100km ja Ford Kad kütsid mööda:wall:
See mootor oleks võinud Saabi kapoti all küll olemata olla...
Ikaldus kuubis
Edasi ei liikunud, Saksas kiirteedel oli kütusekulu 17l/100km ja Ford Kad kütsid mööda:wall:
See mootor oleks võinud Saabi kapoti all küll olemata olla...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...