9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#1

Olen jätkuvalt oma 9-3 otsingutel. Põhiliselt olen vaadanud küll kuni 02 põlvkonda, ent ühe sobiva isendi tõttu uurin ka järgmist vagunite põlvkonda... ehk siis 05- ...

Kas on kellelgi midagi turbota 1,8 mootoritüübi kohta öelda, peale selle, et puudub turbo?

- On see auto töökindlam turbo puudumise tõttu?
- Tõenäoliselt on järelturul oluliselt raskem sellisele saabile ostjat leida...
- kilowattide ja turbota mootori kohta on see masin ka suht janune... 7 või veidi alla maanteel ja 10 linnas.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

- kilowattide ja turbota mootori kohta on see masin ka suht janune... 7 või veidi alla maanteel ja 10 linnas.
Mis janu see on? Öko ju. Pole ju ka mingi udusulega tegu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#3

ok.. janune võibolla pole päris õige väljend.. diisliga võrldema ei hakanudki, aga kui aeroga võrrelda, et kui aero võtab maanteel ca 7-8 ja linnas ~12.. siis tundus see 1,8 õgard olevat.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

No mis see Aero siia puutub..:) Jälle oleme selle igipõlise eksiarvamuse juures, et turbomootoriga miljon kilovatti saavutav auto peaks palju kütet võtma..:) Ei pea ja ei võta. Maanteel kulgedes on ta sisuliselt samamoodi vabalthingav, turbo ei tooda mingit ülerõhku sel hetkel. Turbomootor võtab palju kütet siis, kui seda tallata nii, et turbo ikka korralikult pöördes on.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#5

OK. Aga tagasi teemasse tulles, tõmban siis viimase punkti maha :)

.. kas midagi muud on 1.8-se kohta mainida?
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#6

Tundub, et lugejate autode hulgas sarnast isendit hetkel ei leidugi, vähemalt mitte eraldi teemana. Vähelevinud kooslus see Saab ja mitteturbo :cool: Ise ka ei oska kahjuks midagi asjalikku öelda selle kohta... ilus auto on 9-3 sport combi :) Aga ise eelistan igal juhul turbot parema mineku tõttu.
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#7

Kas see 1.8 ei olnud mitte rihmaga mootor erinevalt kõigist turboga variantidest mis on ketiga?
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#8

Kas see 1.8 ei olnud mitte rihmaga mootor erinevalt kõigist turboga variantidest mis on ketiga?

Jah, see peaks olema ainus NG 9-3 mootor, mis pole ketiga.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

Vennal oli tööautoks sama mootoriga 9-3.
Ikaldus kuubis:gun:
Edasi ei liikunud, Saksas kiirteedel oli kütusekulu 17l/100km ja Ford Kad kütsid mööda:wall:
See mootor oleks võinud Saabi kapoti all küll olemata olla...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#10

Uuest peast on 1.8 kepike tegelikult suhteliselt terav, nt 110 kW LPT oli IMO uimasem.
Lihtne ja lollikindel mootor, aga mingit saabilikku emotsiooni sealt küll ei saa.

terv, teager
Vasta