1. leht 1-st
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 12:43
Postitas tiphis
Olen jätkuvalt oma 9-3 otsingutel. Põhiliselt olen vaadanud küll kuni 02 põlvkonda, ent ühe sobiva isendi tõttu uurin ka järgmist vagunite põlvkonda... ehk siis 05- ...
Kas on kellelgi midagi turbota 1,8 mootoritüübi kohta öelda, peale selle, et puudub turbo?
- On see auto töökindlam turbo puudumise tõttu?
- Tõenäoliselt on järelturul oluliselt raskem sellisele saabile ostjat leida...
- kilowattide ja turbota mootori kohta on see masin ka suht janune... 7 või veidi alla maanteel ja 10 linnas.
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 12:45
Postitas Cyber
- kilowattide ja turbota mootori kohta on see masin ka suht janune... 7 või veidi alla maanteel ja 10 linnas.
Mis janu see on? Öko ju. Pole ju ka mingi udusulega tegu.
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 12:52
Postitas tiphis
ok.. janune võibolla pole päris õige väljend.. diisliga võrldema ei hakanudki, aga kui aeroga võrrelda, et kui aero võtab maanteel ca 7-8 ja linnas ~12.. siis tundus see 1,8 õgard olevat.
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 13:00
Postitas Cyber
No mis see Aero siia puutub..

Jälle oleme selle igipõlise eksiarvamuse juures, et turbomootoriga miljon kilovatti saavutav auto peaks palju kütet võtma..

Ei pea ja ei võta. Maanteel kulgedes on ta sisuliselt samamoodi vabalthingav, turbo ei tooda mingit ülerõhku sel hetkel. Turbomootor võtab palju kütet siis, kui seda tallata nii, et turbo ikka korralikult pöördes on.
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 13:01
Postitas tiphis
OK. Aga tagasi teemasse tulles, tõmban siis viimase punkti maha
.. kas midagi muud on 1.8-se kohta mainida?
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 13:46
Postitas Melkz
Tundub, et lugejate autode hulgas sarnast isendit hetkel ei leidugi, vähemalt mitte eraldi teemana. Vähelevinud kooslus see Saab ja mitteturbo

Ise ka ei oska kahjuks midagi asjalikku öelda selle kohta... ilus auto on 9-3 sport combi

Aga ise eelistan igal juhul turbot parema mineku tõttu.
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 13:48
Postitas parkentosh
Kas see 1.8 ei olnud mitte rihmaga mootor erinevalt kõigist turboga variantidest mis on ketiga?
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 13:51
Postitas Melkz
Kas see 1.8 ei olnud mitte rihmaga mootor erinevalt kõigist turboga variantidest mis on ketiga?
Jah, see peaks olema ainus NG 9-3 mootor, mis pole ketiga.
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 14:02
Postitas iisak
Vennal oli tööautoks sama mootoriga 9-3.
Ikaldus kuubis

Edasi ei liikunud, Saksas kiirteedel oli kütusekulu 17l/100km ja Ford Kad kütsid mööda:wall:
See mootor oleks võinud Saabi kapoti all küll olemata olla...
9-3 sport wagon, 1.8 ilma turbota
Postitatud: E Dets 13, 2010 19:48
Postitas teager
Uuest peast on 1.8 kepike tegelikult suhteliselt terav, nt 110 kW LPT oli IMO uimasem.
Lihtne ja lollikindel mootor, aga mingit saabilikku emotsiooni sealt küll ei saa.
terv, teager