Jäi selline masin silma, kas keegi on vaatamas käind ja omab rohkem infot antud masina kohta:
Saab 9-5 Aero
Käidi sis autot uurimas ja vaatlusel ilmnesid vead. leiab teema lõpu poole
lukku
Tartus carringis saab praegu soodsalt lasta üle kontrollida: http://www.carring.ee/?id=12739
Vähemalt mingi osa.
Vähemalt mingi osa.
Regular Saab Guy
Jah, ka mina üritasin sealt üht 9-3 SC osta ja tingimuseks oli, et saan selle enda poolt valitud töökotta kontrolli viia, auto jäi ostmata, kuna nad ei olnud selle variandiga nõus.
. Ma muidugi tahtsin alguses Tln. sõita - no ok, sellest saan ma veel aru, et tüübid polnud nõus aga nad ei lasknud ka Carringusse minna.
Soomes on täitsa normaalne, et saad auto terveks päevaks enda kätte proovisõiduks aga meil on veel arenguruumi.

Soomes on täitsa normaalne, et saad auto terveks päevaks enda kätte proovisõiduks aga meil on veel arenguruumi.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Kas sa nagu tõsiselt arvad, et siinsed autoaiad hakkavad sama trendi viljelema ja autosid päevaks inimeste kätte proovisõiduks andma?:wtf:Soomes on täitsa normaalne, et saad auto terveks päevaks enda kätte proovisõiduks aga meil on veel arenguruumi.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ostsin oma 9-3 (2000) Tartust Anne autoaiast. Auto polnud veel Eesti registris ja järelikult ka kindlustamata, mistõttu sellega ei saanudki suvaliselt ringi tiirutada. Väikese proovisõidu tegime ei tea kust külge pandud numbritega, aga Carringusse sõiduks pakuti lahkesti treilerit. Carringus pandi kompuuter külge ja auto käis ka tõstuki peal ära. Ülevaatuse järel lasin koostada leitud vigade (mida õnneks peaaegu ei olnudki) loendi ja võtsin varosade letist vastava pakkumise. Kui ilmnevad mingid suuremad vead, siis saab selle alusel müüjaga edasi kaubelda. Minu tagasihoidlik kogemus on nii autoaia kui ka Carringu koha pealt positiivne. Kõik said, mis tahtsid.
SAAB on tegusõna!
Ostsin oma 9-3 (2000) Tartust Anne autoaiast. Auto polnud veel Eesti registris ja järelikult ka kindlustamata, mistõttu sellega ei saanudki suvaliselt ringi tiirutada. Väikese proovisõidu tegime ei tea kust külge pandud numbritega, aga Carringusse sõiduks pakuti lahkesti treilerit. Carringus pandi kompuuter külge ja auto käis ka tõstuki peal ära. Ülevaatuse järel lasin koostada leitud vigade (mida õnneks peaaegu ei olnudki) loendi ja võtsin varosade letist vastava pakkumise. Kui ilmnevad mingid suuremad vead, siis saab selle alusel müüjaga edasi kaubelda. Minu tagasihoidlik kogemus on nii autoaia kui ka Carringu koha pealt positiivne. Kõik said, mis tahtsid.
Pole ju nii kallis neid "proovinumbreid" pidada. Igatahes ei tehta seda minu arvates meelega, et ei saaks liiga pikale prooisõidule minna

Ksautoga on ebameeldivaid kokkupuuteid olnud. Arvan, isegi et tean ka konkreetset põhjust, miks ei taheta lasta oma müüdavaid autosid mujal kontrollida lasta.
Ise hoian sellest autoaiast eemale.
Kui ikka väidad, et auto kontrollitud ja korras, siis ei ole ju põhjust muretseda kui ostja soovib seda margiesinduses kontrollida.
Ise hoian sellest autoaiast eemale.
Kui ikka väidad, et auto kontrollitud ja korras, siis ei ole ju põhjust muretseda kui ostja soovib seda margiesinduses kontrollida.
Kas sa nagu tõsiselt arvad, et siinsed autoaiad hakkavad sama trendi viljelema ja autosid päevaks inimeste kätte proovisõiduks andma?:wtf:Soomes on täitsa normaalne, et saad auto terveks päevaks enda kätte proovisõiduks aga meil on veel arenguruumi.
....aga võiks ju
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Kas sa nagu tõsiselt arvad, et siinsed autoaiad hakkavad sama trendi viljelema ja autosid päevaks inimeste kätte proovisõiduks andma?:wtf:Soomes on täitsa normaalne, et saad auto terveks päevaks enda kätte proovisõiduks aga meil on veel arenguruumi.
....aga võiks ju
Eestis selline süsteem ei töötaks, sest arvatavasti liiga paljud hakkaks seda ära kasutama. Läheks võtaks näiteks mingi Chevy Van'i autoaiast endale päevaks..

Käisin vaatasin täna selle auto üle. Ilus puhas terve auto nii seest kui väljast. Käivitus hästi, mootori töö kohta ei oska kõrva järgi miskit paha öelda, voolikud - lõdvikud näevad välja juskui uued.
Läbisõitu armatuuris näitas 210 000 peaaegu. Hooldusraamatu järgi saanud viimase hoolde selle aasta jaanuaris.
Mõned vead ka:
1.mootori tuluke armatuuris ei kustu
2.tühikäigu pöörded jäävad püsima kuskil 1800 juures ja alla ei lange
3.põleb veojõukontrolli tuluke (TCS vist)
4. ei lülitu sisse püsikiiruse hoidik, vähemalt ei näita seda tuld armatuuris ja tuledelülitus kang logiseb kuidagi imelikult.
Müügimehe sõnade kohaselt on probleem mingis klapis, mis on seismisest kinni jäänud ja mille saab kohe korda teha ja siis kaovad ka kõik neli kirjeldatud viga???
Oskab keegi öelda mis võiks olla eelpooltoodud vigade põhjuseks ja kui kulukaks nende parandamine võiks umbes osutuda.
Läbisõitu armatuuris näitas 210 000 peaaegu. Hooldusraamatu järgi saanud viimase hoolde selle aasta jaanuaris.
Mõned vead ka:
1.mootori tuluke armatuuris ei kustu
2.tühikäigu pöörded jäävad püsima kuskil 1800 juures ja alla ei lange
3.põleb veojõukontrolli tuluke (TCS vist)
4. ei lülitu sisse püsikiiruse hoidik, vähemalt ei näita seda tuld armatuuris ja tuledelülitus kang logiseb kuidagi imelikult.
Müügimehe sõnade kohaselt on probleem mingis klapis, mis on seismisest kinni jäänud ja mille saab kohe korda teha ja siis kaovad ka kõik neli kirjeldatud viga???
Oskab keegi öelda mis võiks olla eelpooltoodud vigade põhjuseks ja kui kulukaks nende parandamine võiks umbes osutuda.
Kui see viga nii väike on miks nad seda siis korda ei tee? Või arvavad, et mõni klient otsibki täpselt sellise veaga autot. Kuulutuses kirjas, et tehniliselt kontrollitud, s.t. et need vead peaksid siis ka kuulutuses kirjas olema. Krt, "geemikud"!