Masin ei liigu enam endiselt.....
Probleemiks siis turbo õhu sissevõtt või väljaviik, nimelt kui tugevalt talda anda, siis autol minekut ei ole ja turbo näidik, mis enne läks ikka punase piiripeale välja üle poole ei kipu minema, kõige tõenäolisemalt peitub viga kuskil kas siis õhu sissevõtu lõdvikutes või ka turbost sisselaskekollektori poole suunduvates lõdvikutes.
Et viga avastada on juba proovitud mitmeid varjante, kuulatud kõrvaga, siit-sealt ja kallatud ka šhampoonist vett lõdvikutele ja ühenduskohtadele, kuid tulemusteta!:wall:
On kellelgi nõuandeid, soovitusi või kogemusi, antud vea otsimisel?:poke:
:eureka:Ise mõtlesin, kui võtta lahti õhupuhasti poolne ots ja sealt lasta kompressoriga surve sisse. Kuid kas see midagi ära ei riku?
Endal hakkab sellekohapealt mõistus otsasaama:(
Ahjaa... isendiks siis 9000 2,3 T 143 KW 1992a.
Turbo rõhk on vist madal!
Võta BPC klapilt W voolik lahti ja proovi siis sõita. Aga gaasi ettevaatlikult, rõhk tõuseb üsna kähku ja ära lase manomeetrit eriti üle punase-kollase piiri, muidu tekib "fuel cutoff" ehk elektroonika lülib bensupumba korraks välja...see on kaitse ülerõhu jaoks, kui BPC klapp vigane või mingi voolik vilets.
Kui rõhk tõuseb siis normaalselt või väga normaalselt
on üsna kindel, et viga elektroonikas, BPC klapis või selles samas W-voolikus. Siis juba edasised nõuanded...
Kui rõhk tõuseb siis normaalselt või väga normaalselt

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Fuel cut off tekib korras turbo puhul väga kiirelt, vähegi vajutades vist juba kergelt üle 3000p puhul.
BPC klappi saad kontrollida nii et tõmbad voolikud lahti, juhtme küljest ja mõlemast äärmisest torust peab saama läbi puhuda, õhk väljub keskmisest torust. Elektromagneti toimimise kontrollimiseks peab takistus keskmise ja mõlema äärmise klemmi vahel olema võrdne - ca 3 oomi. BPC klapi puhastamiseks uha elu eest Carburator Cleanerit sisse (Comma tundus kõige toimivam olema), lase liguneda ja puhu suruõhuga läbi. Nii saad suurest saastast lahti. Edasi jätka pesemist aerosoolõliga (WD-40) kuna carb. cleaner raip kipub liialt kuivatama ja seetõttu kleepub klapp varsti uuesti kinni. Ise olen pudeli carb. cleanerit ja õli ära kulutanud ja hakkab vaikselt juba looma. Ainult Cick downi puhul ei taha rõhk millegi pärast põhja minna.
BPC klappi saad kontrollida nii et tõmbad voolikud lahti, juhtme küljest ja mõlemast äärmisest torust peab saama läbi puhuda, õhk väljub keskmisest torust. Elektromagneti toimimise kontrollimiseks peab takistus keskmise ja mõlema äärmise klemmi vahel olema võrdne - ca 3 oomi. BPC klapi puhastamiseks uha elu eest Carburator Cleanerit sisse (Comma tundus kõige toimivam olema), lase liguneda ja puhu suruõhuga läbi. Nii saad suurest saastast lahti. Edasi jätka pesemist aerosoolõliga (WD-40) kuna carb. cleaner raip kipub liialt kuivatama ja seetõttu kleepub klapp varsti uuesti kinni. Ise olen pudeli carb. cleanerit ja õli ära kulutanud ja hakkab vaikselt juba looma. Ainult Cick downi puhul ei taha rõhk millegi pärast põhja minna.
Jah kahjuks olen kah alles "roheline" Saabi remondi kohapealt ja ei tea kus ja mis need kalpid ja voolikud kõik konkreetsemalt asuvad, seal neid peeneid õhuvoolikuid ja elektrilisi klappe päris mitu! kui keegi seletaks täpsemalt, kus pool vms. ma seda BPC klappi W voolikut otsima peaks!
(ärge siis pikka viha pidage!)
Kuid kui ükasi juba jukerdab, siis hakkab ka teineasi ja nii ta ongi, nimelt ütles ta täna hommikul üldse töölepingu üless... TCS armatuuris põleb ja liikuda ei saa, kui tuli põlema hakkas, siis veel mootor tühikäigul käis kuidagitmoodi luksudes seal 500 ja 1000 rpm kandis, kuid peale 30 minutilist seisu ei käinud enam üldse. Käima nagu läheb ja ca~3 sekundipärast hakkab taas TCS veateate tuli armatuuris põlema ning sureb välja!
Huvitav on see, et peale ca~ tunniajast seisu masin uuesti käivitus ja sain sõita umbes 3km siis jälle ja siis uuesti umbes tunnipärast käivituis uuesti jne... sain kahe lupsuga vähemalt koju majaette välja ise hinge kinnihoides, et ta nüüd just fooritaga seistes trikketegema ei hakkaks.
Kõige kurvem asjajuures on see, et Pärnus puudvad sellised seadmed millega asja kontrollida! Kuid leppisin Isand Trionicuga kokku, et kui ta vaba aega leiab siis lähen ja toon ta Päälinnast Pörnu ja ta haarab kompuutri kaasa.
Seega jääb üle vaid oodata......
(ärge siis pikka viha pidage!)
Kuid kui ükasi juba jukerdab, siis hakkab ka teineasi ja nii ta ongi, nimelt ütles ta täna hommikul üldse töölepingu üless... TCS armatuuris põleb ja liikuda ei saa, kui tuli põlema hakkas, siis veel mootor tühikäigul käis kuidagitmoodi luksudes seal 500 ja 1000 rpm kandis, kuid peale 30 minutilist seisu ei käinud enam üldse. Käima nagu läheb ja ca~3 sekundipärast hakkab taas TCS veateate tuli armatuuris põlema ning sureb välja!
Huvitav on see, et peale ca~ tunniajast seisu masin uuesti käivitus ja sain sõita umbes 3km siis jälle ja siis uuesti umbes tunnipärast käivituis uuesti jne... sain kahe lupsuga vähemalt koju majaette välja ise hinge kinnihoides, et ta nüüd just fooritaga seistes trikketegema ei hakkaks.
Kõige kurvem asjajuures on see, et Pärnus puudvad sellised seadmed millega asja kontrollida! Kuid leppisin Isand Trionicuga kokku, et kui ta vaba aega leiab siis lähen ja toon ta Päälinnast Pörnu ja ta haarab kompuutri kaasa.
Seega jääb üle vaid oodata......
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Klapp ise on selline: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1497
...asub radiaatori küljes ja W-voolik on keskmine, täht võib olla ka kummi sisse pressitud.
Aga kui juba TCS põleb, siis ikka mõistlikum, kui herr Trionic asja üle vaatab. Kusagilt lugesin, et see TCS (Traction Control System), mida ei anna välja lülida, on Saabidel paras valulaps. Sinu aastaarvuga autol ilmselt selline ongi
...asub radiaatori küljes ja W-voolik on keskmine, täht võib olla ka kummi sisse pressitud.
Aga kui juba TCS põleb, siis ikka mõistlikum, kui herr Trionic asja üle vaatab. Kusagilt lugesin, et see TCS (Traction Control System), mida ei anna välja lülida, on Saabidel paras valulaps. Sinu aastaarvuga autol ilmselt selline ongi

Viimase kuuga olen sattunud 3 sellise ETS-ga auto otsa,kus peetis on olnud gaasipeedaali pote(ca 3000.-).Aga neljas kord vist õnneks ei lähe:wall:
siis tulevad hoopis ilusamad rahanumbrid(mõttetu välja-arendamata süsteem oli
see tol ajal Saabil)
siis tulevad hoopis ilusamad rahanumbrid(mõttetu välja-arendamata süsteem oli
see tol ajal Saabil)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lahtine W-voolik ikka tsipake karmim teema,siis on tõesti osavat jalga tarvis ja alati ei aita seegi-suurel koormusel saab juba 3000rpm. juures pumba kinni gaasi pea-aegu puutumata:red:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kahjuks pedereerib kod.Factori autol üritust vana "hea" ETS,mille toimimist
ise jälgimas käisin.Kahjuks on ETS ja Tech-2 vahemaad liiga suured,et adekvaatselt hädasid ära lahendada.
ise jälgimas käisin.Kahjuks on ETS ja Tech-2 vahemaad liiga suured,et adekvaatselt hädasid ära lahendada.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989