K:Vasaku pooltelje probleem.

Tonnised ja nende mured
Vasta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#1

Man.kastiga vabalthingav,94.a. isend.Vasak pooltelg "ei mahu" alla.Remonti tulles oli purunenud tagumise mootoripadja/parema pooltelje tugi/vahepukk.Mootor oli nihkunud 3-5cm.paremale ja masin sõitis.Peale mootoritoe vahetust ei mahu aga vasak telg alla.

Ka hangitud väidetavalt sama aastakäigu uus(vana) mitte.Timutit mõõtis üle keregeomeetria ja selles ei tohiks probleem olla.
Kõver on küll(mitte silmnähtavalt) käändmik/amordipüstik,kuid kas piisavalt,et sellist viga põhjustada,kui õõts on sirge.

Mõistus on otsas.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Kas ei mahu se välimine ots?
Ja kas lähvad uued poolteljed alla? Mul oli jama uuega, et ei tahtnud kuidagi sisse minna, pikka jamamisel sai ikka sisse, keerasin teda paar tundi, kui leidsin selle koha, et ta sisse läheks, kummihaamrit ka kasutasin.
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Šarniir ei mahu paika ja kui mahutan,on sisemine tripoidliigend pesa põhjas ja meeletu vibra kaasneb sellega.Nagu oleks telg ise 2-3 cm. pikem.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Vasak - parem ei ole segamini läinud?

Kui oli mootor 3-5cm paremale nihkunud, siis peakst tripoid sealt pesast väljalendama. Võibolla omanik pani mingi teise pooltelje sinna.
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Teljed on EPC järgi ühepikkused manuaalil ja mingi muu pikkusega vist automaadil.
Huvitav,kumbal on lühemad-aut. või ma. omad?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7673
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

parema poole teljed on küll erineva pikkusega manualil ja automaadil, niipalju kui mu vana pea mäletab.

aga vasakust ei meenu miskitki.

edite:

vaatasin nats netis ja leidsin 2 erineva pikkusega otsa:

19,5 in ja 19,625 in.

lühem 1990...1994
ja pikem 1994...1998.

aga see vahe ju niiiii pisike, et selles arvan küll viga ei ole...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#7

Ma ei tea kas need variandid üldse võimalikud on aga:
1. tripoidi pesa, laagripukk ja telg (mis läheb diferentsiaali) ei ole õieti koostatud ja pesa on rohekm väljas kui vaja
2. mootori ja käigukasti kooslus on nihkunud vasakule, kanduri kronsteinid valed või deformeerunud

Teine tonnine kõrvale võtta ja ära mõõta kus tripoidi pesad jms paiknevad, siis on selge mis on paigast nihkunud :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Probleem endine,st. lahenduseta.Vaja oleks kas doonor,man.kastiga vabalthingavat 1994 üles,või tervet sellise masina käändmikku,koos amordipüstiku,korraliku pooltelje ja selle tripoidlaagri pesaga(mis kasti kinnitub. Asju vaja töösoleva masina defekteerimiseks laenuks.Vea leidmisel võin mida iganes ka välja osta.

Võimalus oleks teha pornot ning olemasolev telg lühemaks teha,aga käsi ei tõuse.Viga on vaja leida.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Võib teema lukku panna.See "kõva proff",kes selle masina kunagi totaalselt "ära remontis" oli suutnud sinna ikka igasuguseid suvalisi juppe külge vägistada(küprokikruvid,naelad,kaks suurt kilekotitäit liigseid juhtmeid,4 erinevat ja mittetöötavat alarmi,3 hands-free komplekti jne.

Tänud Timutit`le,kes suutis leida õiged jupid.
Vasta