Juhtus selline asi, et auto kohapealt ära minnes suri välja.
Ja enam ei käivitu. Diagnostis pakuti, et läbi on Di-kassett, aga hiljem selgus, et nukvõllid ei liigu. Seega tahaks teada, mis võib olla ära jooksnud, ja mis hinnavahemikku võiks remont jääda. Ehk siis kas äkki on mõtekam soetada uus mootor.
Ära jooksmise põhjus on arvatavasti keti purunemine.
Ja kas mootorit saab ka nii vahetada, et ei pea käigukasti välja kookima...
Targemad mehed.... Andke nõu.
Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont
Mootor eemaldatakse koos kastiga.Oluliselt lihtsam.Kas läks suur kett,vända kiil,või -hammakas.Vahet pole.Mina mootorit ei eemaldaks.Kaaned maha ja siis saab edasi otsustada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kuidas tegid selgeks, et võllid ei liigu?
Uue - kasutatud mootorit on suht raske leida 94- tonnisele, ja et asjas kindel olla pead seal ka kõik äravahetama. Vaata mis viga on ja siis juba otsusta.
Uue - kasutatud mootorit on suht raske leida 94- tonnisele, ja et asjas kindel olla pead seal ka kõik äravahetama. Vaata mis viga on ja siis juba otsusta.
__In Boost We Trust__
Tavaliselt jäävad kolvid suht-koht "ellu".Kaanega/klappidega juhtub rohkem.Samas pole minu praktikas B204/234 mootorite vändakiil kunagi purunenud,vähemalt suure keti hammaka kohalt mitte.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pole seal mingeid "pesasid ehk kausse".Jooksevad "pähe" nii,et tükke lendab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täpselt nii;) .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kindlasti ja enamgi veel.mis juhtuks kui tasakaalustus võllid ära kaotada? Kui need eemaldada, peaks mõni bhp/hp juurde tulema?
Ja, kui veel 2 tükki vähemalt 12-tollist supakat lisada, saab lisaks bhp/hp-le ka slp-li.Ilma selleta on bs.Ja läikiv summuti ots annab ka mõne asja juurde.Ma täpselt ei tea muidugi selle marki- vist oli kkk.Ja usb kindlasti juurde.
Ma loodan, et nüüd läheb klaperjaht-tümitus lahti selle posti peale.
Point on siiski selles, et olemasolev raud tuleks korda saada.Fantaseerimine teemal, et teeme peedist pesumasinale trumli, ei ole eriti tulutoov.Ma kahtlustan neid mootoriloojaid mingiski mõtlemisvõimes, kui nad selle blansvõlli sinna mootorisse pistsid.Või nad jooksid siiski trendile järgi, et äkki saab vibra väiksemaks.
Seda ma tean, et mul on kuurinurgas neli mootorit, millel on balansvõllide hammakad siledad ja väntvõllid on sees kõverad.Ma olen lugenud siinseid teemasid, et balanssvõll ei ole oluline.Ma saan aru, et viga võis kuskil mujal olla , et vänt kõveraks sai, aga ma ei saa seda asjaolu märkimata jätta.Loogika alge(seda on mul minimaalselt) ütleb mulle seda, et balanssvõlli ekstrentriline kaal peaks liikuma trentrist samal ajal vastas-suunas, kui vända mass liigutab mootorit teisele poole.Või, siis liiguvad kumbki balanss-võlli massid vastas-suunas, et mootorit tasakaalustada.Kahju, et mul mootroit kõrval ei ole.Ma ei ole sellele tähelepanu pööranud, et kudapidi need võllide raskused seal sees on.
Ja ma arvan ka, et kui sa need kuuris seisvad mootorid endale järjest sisse istuksid, siis oleksid kõige targem ja kiireim mees selle maa peal.Ja, kui veel 2 tükki vähemalt 12-tollist supakat lisada, saab lisaks bhp/hp-le ka slp-li.Ilma selleta on bs.Ja läikiv summuti ots annab ka mõne asja juurde.Ma täpselt ei tea muidugi selle marki- vist oli kkk.Ja usb kindlasti juurde.
Mis tahan sellega öelda, et ilkumine jäta endale ja tee suu lahti ja paku abi siis, kui sa arvad, et su jutust ka abi on.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ja ma arvan ka, et kui sa need kuuris seisvad mootorid endale järjest sisse istuksid, siis oleksid kõige targem ja kiireim mees selle maa peal.Ja, kui veel 2 tükki vähemalt 12-tollist supakat lisada, saab lisaks bhp/hp-le ka slp-li.Ilma selleta on bs.Ja läikiv summuti ots annab ka mõne asja juurde.Ma täpselt ei tea muidugi selle marki- vist oli kkk.Ja usb kindlasti juurde.
Mis tahan sellega öelda, et ilkumine jäta endale ja tee suu lahti ja paku abi siis, kui sa arvad, et su jutust ka abi on.
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sa pagan, kus jälle hea humoorikas teema on!
siit paistab küll välja, et sanderpoisile ei ole muud soovitada, et võta palju raha kaasa ja mine lase kuskil töökojas oma mootor korda teha.
pidi ju nii olema, et raha eest saab kõike, ka mõistust.
aga vist vähe raha ikka ... vaeste meeste värk!
siit paistab küll välja, et sanderpoisile ei ole muud soovitada, et võta palju raha kaasa ja mine lase kuskil töökojas oma mootor korda teha.
pidi ju nii olema, et raha eest saab kõike, ka mõistust.
aga vist vähe raha ikka ... vaeste meeste värk!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ei tea, kas keeraks veel vinti juurde või pajataks miskit neljamootori jõuga saadud tarkust otsa.Mõlemad on head variandid.
Kui nüüd päris ausalt rääkida, siis vaadakem kaine pilguga olukorra peale.Üks mees teeb teema ja räägib, et mootoriga on probleem.Ehk, et mootor on üsna palju viga saanud.Väntvõll, balanssvõllid ja nukkvõllid ei ole koos käinud- klapid peas ja kõverad.Seega on raud kõvasti viga saanud.Alumist osa ei ole veel lahti võetud ja ei teata, mis seisus saaled, vänt, kepsud on.Üsna tõenäoline, et seal on ka häda.
Nüüd on olukord, et on vaja asi uuesti tööle saada.Aga selle peale tuleb hoopis küsimus kõrvalisest asjast, et peaks äkki nö. tuunima.Hobuseid juurde saama.Sealt, kust neid viimasena tuunima hakatakse, kuna selle tasemeni jõudmiseks oleks enne vaja elementaarsetki rauda vaja.See tööle saada.Ja selle järele- aitamiseks on hunnik muid palju suuremaid efekte andvaid tegemisi, kui balansvõlli seisma panemine.
Seega pärast sellise tuunimise postituse lugemist on selge, et käib taas arutelu teemal, et kui vaid teeks raisk ja paneks.Aga endal polegi midagi, mida ja kuidas tuunida.Ja puudub ettekujutus mootori ehitusest- kas klappide pesad on kolbides või mitte.Järelikult on huumoriteema.Ja kui tuju on, siis võib ju ka samas stiilis sõna sekka poetada.
Seega kokkuvõtteks.Mul on muidugi kahju, et selle mootoriga nii juhtus ja ega mulle see otse isikuliselt teravuste ütlemine ka kõige meeliülendavam pole.Aga selline see elu on.
Kui nüüd päris ausalt rääkida, siis vaadakem kaine pilguga olukorra peale.Üks mees teeb teema ja räägib, et mootoriga on probleem.Ehk, et mootor on üsna palju viga saanud.Väntvõll, balanssvõllid ja nukkvõllid ei ole koos käinud- klapid peas ja kõverad.Seega on raud kõvasti viga saanud.Alumist osa ei ole veel lahti võetud ja ei teata, mis seisus saaled, vänt, kepsud on.Üsna tõenäoline, et seal on ka häda.
Nüüd on olukord, et on vaja asi uuesti tööle saada.Aga selle peale tuleb hoopis küsimus kõrvalisest asjast, et peaks äkki nö. tuunima.Hobuseid juurde saama.Sealt, kust neid viimasena tuunima hakatakse, kuna selle tasemeni jõudmiseks oleks enne vaja elementaarsetki rauda vaja.See tööle saada.Ja selle järele- aitamiseks on hunnik muid palju suuremaid efekte andvaid tegemisi, kui balansvõlli seisma panemine.
Seega pärast sellise tuunimise postituse lugemist on selge, et käib taas arutelu teemal, et kui vaid teeks raisk ja paneks.Aga endal polegi midagi, mida ja kuidas tuunida.Ja puudub ettekujutus mootori ehitusest- kas klappide pesad on kolbides või mitte.Järelikult on huumoriteema.Ja kui tuju on, siis võib ju ka samas stiilis sõna sekka poetada.
Seega kokkuvõtteks.Mul on muidugi kahju, et selle mootoriga nii juhtus ja ega mulle see otse isikuliselt teravuste ütlemine ka kõige meeliülendavam pole.Aga selline see elu on.