1. leht 1-st

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: N Veebr 03, 2011 18:54
Postitas sander780
Juhtus selline asi, et auto kohapealt ära minnes suri välja.
Ja enam ei käivitu. Diagnostis pakuti, et läbi on Di-kassett, aga hiljem selgus, et nukvõllid ei liigu. Seega tahaks teada, mis võib olla ära jooksnud, ja mis hinnavahemikku võiks remont jääda. Ehk siis kas äkki on mõtekam soetada uus mootor.
Ära jooksmise põhjus on arvatavasti keti purunemine.
Ja kas mootorit saab ka nii vahetada, et ei pea käigukasti välja kookima...
Targemad mehed.... Andke nõu.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: N Veebr 03, 2011 20:15
Postitas Trionic
Mootor eemaldatakse koos kastiga.Oluliselt lihtsam.Kas läks suur kett,vända kiil,või -hammakas.Vahet pole.Mina mootorit ei eemaldaks.Kaaned maha ja siis saab edasi otsustada.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: R Veebr 04, 2011 12:01
Postitas D116
Kuidas tegid selgeks, et võllid ei liigu?
Uue - kasutatud mootorit on suht raske leida 94- tonnisele, ja et asjas kindel olla pead seal ka kõik äravahetama. Vaata mis viga on ja siis juba otsusta.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: R Veebr 04, 2011 14:00
Postitas Jupats
Ülemise kaane võid ju kodus maha keerata. DI välja, torx poldid servades lahti ning kaas pealt ära. Siis näed nii kette kui ka nukkvõlle.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: L Veebr 05, 2011 12:32
Postitas sander780
jep ja seal peal on kett terve.... arvatavasti on alumiselt hammasrattalt kiil ära vms....

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: L Veebr 05, 2011 13:51
Postitas konks222
Kas kolvid klapid kokku ei lähe kui kiil katki?

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: L Veebr 05, 2011 14:17
Postitas iisak
Lähevad küll-ja kohe korralikult :wise:

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: P Veebr 06, 2011 7:09
Postitas Trionic
Tavaliselt jäävad kolvid suht-koht "ellu".Kaanega/klappidega juhtub rohkem.Samas pole minu praktikas B204/234 mootorite vändakiil kunagi purunenud,vähemalt suure keti hammaka kohalt mitte.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: P Veebr 06, 2011 11:21
Postitas sander780
aga kolvidel on ju siiski nö. pesad ehk kausid sees.. Klapid ei peaks pähe jooksma ju..?

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: P Veebr 06, 2011 11:53
Postitas Trionic
Pole seal mingeid "pesasid ehk kausse".Jooksevad "pähe" nii,et tükke lendab.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: P Veebr 06, 2011 13:12
Postitas konks222
Hea kui kepsud sirgeks jätab.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: P Veebr 06, 2011 13:33
Postitas Trionic
Täpselt nii;) .

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: P Veebr 06, 2011 15:58
Postitas sander780
õhtul lahti kakkuma, eks näha ole!

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: T Veebr 08, 2011 10:40
Postitas sander780
Kaks klappi on natuke kõverad, ja hammasratta kiil on ära...

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: T Veebr 08, 2011 18:47
Postitas sander780
mis juhtuks kui tasakaalustus võllid ära kaotada? Kui need eemaldada, peaks mõni bhp/hp juurde tulema?

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: T Veebr 08, 2011 18:51
Postitas iisak
Neid ei saa eemaldada kuna õlirõhk kaob ära siis.
Keti ära võtta saab küll.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: T Veebr 08, 2011 18:58
Postitas timutit
mis juhtuks kui tasakaalustus võllid ära kaotada? Kui need eemaldada, peaks mõni bhp/hp juurde tulema?
Kindlasti ja enamgi veel.
Ja, kui veel 2 tükki vähemalt 12-tollist supakat lisada, saab lisaks bhp/hp-le ka slp-li.Ilma selleta on bs.Ja läikiv summuti ots annab ka mõne asja juurde.Ma täpselt ei tea muidugi selle marki- vist oli kkk.Ja usb kindlasti juurde.

Ma loodan, et nüüd läheb klaperjaht-tümitus lahti selle posti peale.

Point on siiski selles, et olemasolev raud tuleks korda saada.Fantaseerimine teemal, et teeme peedist pesumasinale trumli, ei ole eriti tulutoov.Ma kahtlustan neid mootoriloojaid mingiski mõtlemisvõimes, kui nad selle blansvõlli sinna mootorisse pistsid.Või nad jooksid siiski trendile järgi, et äkki saab vibra väiksemaks.
Seda ma tean, et mul on kuurinurgas neli mootorit, millel on balansvõllide hammakad siledad ja väntvõllid on sees kõverad.Ma olen lugenud siinseid teemasid, et balanssvõll ei ole oluline.Ma saan aru, et viga võis kuskil mujal olla , et vänt kõveraks sai, aga ma ei saa seda asjaolu märkimata jätta.Loogika alge(seda on mul minimaalselt) ütleb mulle seda, et balanssvõlli ekstrentriline kaal peaks liikuma trentrist samal ajal vastas-suunas, kui vända mass liigutab mootorit teisele poole.Või, siis liiguvad kumbki balanss-võlli massid vastas-suunas, et mootorit tasakaalustada.Kahju, et mul mootroit kõrval ei ole.Ma ei ole sellele tähelepanu pööranud, et kudapidi need võllide raskused seal sees on.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: N Veebr 10, 2011 22:14
Postitas sander780
Ja, kui veel 2 tükki vähemalt 12-tollist supakat lisada, saab lisaks bhp/hp-le ka slp-li.Ilma selleta on bs.Ja läikiv summuti ots annab ka mõne asja juurde.Ma täpselt ei tea muidugi selle marki- vist oli kkk.Ja usb kindlasti juurde.
Ja ma arvan ka, et kui sa need kuuris seisvad mootorid endale järjest sisse istuksid, siis oleksid kõige targem ja kiireim mees selle maa peal.
Mis tahan sellega öelda, et ilkumine jäta endale ja tee suu lahti ja paku abi siis, kui sa arvad, et su jutust ka abi on.

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: N Veebr 10, 2011 22:23
Postitas Homersimpson
Ja, kui veel 2 tükki vähemalt 12-tollist supakat lisada, saab lisaks bhp/hp-le ka slp-li.Ilma selleta on bs.Ja läikiv summuti ots annab ka mõne asja juurde.Ma täpselt ei tea muidugi selle marki- vist oli kkk.Ja usb kindlasti juurde.
Ja ma arvan ka, et kui sa need kuuris seisvad mootorid endale järjest sisse istuksid, siis oleksid kõige targem ja kiireim mees selle maa peal.
Mis tahan sellega öelda, et ilkumine jäta endale ja tee suu lahti ja paku abi siis, kui sa arvad, et su jutust ka abi on.

Lisatud failid

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: N Veebr 10, 2011 23:22
Postitas ivomets
sa pagan, kus jälle hea humoorikas teema on!

siit paistab küll välja, et sanderpoisile ei ole muud soovitada, et võta palju raha kaasa ja mine lase kuskil töökojas oma mootor korda teha.

pidi ju nii olema, et raha eest saab kõike, ka mõistust.
aga vist vähe raha ikka ... vaeste meeste värk!

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: R Veebr 11, 2011 0:15
Postitas iisak
Pilt

Tonnine 2.0 110kw 1996a mootori remont

Postitatud: R Veebr 11, 2011 10:06
Postitas timutit
Ei tea, kas keeraks veel vinti juurde või pajataks miskit neljamootori jõuga saadud tarkust otsa.Mõlemad on head variandid.

Kui nüüd päris ausalt rääkida, siis vaadakem kaine pilguga olukorra peale.Üks mees teeb teema ja räägib, et mootoriga on probleem.Ehk, et mootor on üsna palju viga saanud.Väntvõll, balanssvõllid ja nukkvõllid ei ole koos käinud- klapid peas ja kõverad.Seega on raud kõvasti viga saanud.Alumist osa ei ole veel lahti võetud ja ei teata, mis seisus saaled, vänt, kepsud on.Üsna tõenäoline, et seal on ka häda.
Nüüd on olukord, et on vaja asi uuesti tööle saada.Aga selle peale tuleb hoopis küsimus kõrvalisest asjast, et peaks äkki nö. tuunima.Hobuseid juurde saama.Sealt, kust neid viimasena tuunima hakatakse, kuna selle tasemeni jõudmiseks oleks enne vaja elementaarsetki rauda vaja.See tööle saada.Ja selle järele- aitamiseks on hunnik muid palju suuremaid efekte andvaid tegemisi, kui balansvõlli seisma panemine.

Seega pärast sellise tuunimise postituse lugemist on selge, et käib taas arutelu teemal, et kui vaid teeks raisk ja paneks.Aga endal polegi midagi, mida ja kuidas tuunida.Ja puudub ettekujutus mootori ehitusest- kas klappide pesad on kolbides või mitte.Järelikult on huumoriteema.Ja kui tuju on, siis võib ju ka samas stiilis sõna sekka poetada.

Seega kokkuvõtteks.Mul on muidugi kahju, et selle mootoriga nii juhtus ja ega mulle see otse isikuliselt teravuste ütlemine ka kõige meeliülendavam pole.Aga selline see elu on.