Sellest teemast pole abi?
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... hp?t=53705
Mootori jahutusventilaator seisab
Miks ei alusta temperatuurianduri vahetamisest, mis asub radika all kuskil..? Kui seal mingi juhtmega kontakt ühendada, peaks ventikas tööle hakkama..
99% on viga anduris(radika küljes).Anduri pistik asub debiilses mitteligipääsetavas kohas,parema udutule ja radika vahel.Pistik mädaneb tavaliselt ära(või sureb andur ise).
Relee(de,kui on kahe kiirusega vent) 87 ja 30 klemmide sildamisel saad lihtsalt teada,et vent.mootor on töökorras.Targem oleks sillata anduri klemme,sest tonnistel kipub deformeeruma/mädanema jäme kaablikimp,mis suundub vasaku laterna tagusest suurest vahepistikust ümber radiaatorite paremasse külge.
Relee(de,kui on kahe kiirusega vent) 87 ja 30 klemmide sildamisel saad lihtsalt teada,et vent.mootor on töökorras.Targem oleks sillata anduri klemme,sest tonnistel kipub deformeeruma/mädanema jäme kaablikimp,mis suundub vasaku laterna tagusest suurest vahepistikust ümber radiaatorite paremasse külge.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mõlemad on valed.Teine on hoopis mootori temp. andur.Esimest saab panna,kui temperatuurid samased on ja tööasend samuti..Näed ju ise,et su masinal on teistsugune andur.Sa pole ka maininud,mitme kiirusega vent. sul on.
4086690-1.kiirus
4086682-2.kiirust
4086690-1.kiirus
4086682-2.kiirust
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989


