Mootori jahutusventilaator seisab

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#1

Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Miks ei alusta temperatuurianduri vahetamisest, mis asub radika all kuskil..? Kui seal mingi juhtmega kontakt ühendada, peaks ventikas tööle hakkama..
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

99% on viga anduris(radika küljes).Anduri pistik asub debiilses mitteligipääsetavas kohas,parema udutule ja radika vahel.Pistik mädaneb tavaliselt ära(või sureb andur ise).
Relee(de,kui on kahe kiirusega vent) 87 ja 30 klemmide sildamisel saad lihtsalt teada,et vent.mootor on töökorras.Targem oleks sillata anduri klemme,sest tonnistel kipub deformeeruma/mädanema jäme kaablikimp,mis suundub vasaku laterna tagusest suurest vahepistikust ümber radiaatorite paremasse külge.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Mul oli sama probleem suvel, vahetasin ka anduri, aga viga oli puuduvas kontaktis. Uus kaabel ja asi oli korras.
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Mõlemad on valed.Teine on hoopis mootori temp. andur.Esimest saab panna,kui temperatuurid samased on ja tööasend samuti..Näed ju ise,et su masinal on teistsugune andur.Sa pole ka maininud,mitme kiirusega vent. sul on.
4086690-1.kiirus
4086682-2.kiirust
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

Ma ei ole täheldanud, et tonnisel vent tööle läheks talvel, vähemalt mitte enne kui seier punase lähedal on. Võibolla polegi midagi katki?
Või hoopis termostaat ei avane? Kas käega katsude on radikas väga tuline?
Vasta