Väga tahaks osta Tulede releed 96 aasta 9000 CS´ile.
Pime aeg tulemas ja ilma kaug tuledeta kehva sõita. Vikingis on aga ... Maksab seal teine tervelt paagitäie bensu raha, pool teisest paagitäiest järgiminekuks. Ehk keegi on lahkem ja ei tühjenda rahakotti nii palju.
Relee peal sellised kirjed: SAAB Head light Relay 44 33 801 12v 73921502.
ps. olles puhkusel ei käi palju foorumis seega mobla on siin - 5162139
O. 9000 CS 96a Tulede relee
see ongi tavaline viga releedel, et natuke kuuma saanud ja korrodeerunud või siis tugevvoolu rada läbi põlenud (tagaklaasi soojenduse relee põhiõnnetus)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: L Aug 27, 2005 19:57
- Asukoht:
- Auto:

einuh tglt ka ära karda tee ise korda...........või tee ymber............MÕTLE veidi:eureka:
:head:
Tänud soovituste eest.
Kuid ise ma ikkagi seda särtsu värki käppima ei hakkaks - ma neid ise remonditud elektrisüsteemiga autosid näinud küll ja küll, oma tööga seoses, õigemini seda mis neist järgi jäänud;) Endale seda saatust ei taha.
Aga eks ma üritan ikkagi miskit ette võtta.
Kuid ise ma ikkagi seda särtsu värki käppima ei hakkaks - ma neid ise remonditud elektrisüsteemiga autosid näinud küll ja küll, oma tööga seoses, õigemini seda mis neist järgi jäänud;) Endale seda saatust ei taha.
Aga eks ma üritan ikkagi miskit ette võtta.
Algselt postitas: sigaelmar
Kas elektriku juurde remonti oled proovinud viia? Endal viisin 2 releed - esitulede oma ja kontrolllampide oma. 5 min tööd ja mõlemad töötasid![]()
Kle kust ma sellise elektriku leian kes selle 5 minutiga ära fixib?

Probleem siis kaugtuledes, kord ei lähe peale, kord läheb, kord läheb iseenesest

nii tudeerisin seda releed isiklikult - tõesti võib see olla 5 minuti töö tegija käes. seal nimelt jama seisneb selles et tüliti toimib magneti põhimõttel ja kontakti vahele on tekkinud mingi x ollus - vaja ära pugastada ja asi ants. Puhastasin mingit moodi - jube peenike vahe nii, et tuleb valida millega vahele mahub - ja hakkas tööle. tõsi mitte väga korralikult:(. Aga arvan et kui lisan puhastus komplektile vähe piiritust siis saan klemmid puhtamaks ja asi OK. Mul oli sama jama et kord põlevad kord ei ja kord jäävadki põlema jne.
Kontaktide pinnad jäävad krobeliseks, sellepärast annavad ühendust nagu jumal juhatab.
Hea oleks liivapaber 1000...1500 (nn. "nullpaber"), sellest lõikad peenikese riba ja murrad kahekorra nii, et liivane pind oleks mõlemil poolel, surud ettevaatlikult kontaktide vahele, liigutad edasi-tagasi mõned korrad.
Siis vahetad paberit veel paar korda.
Kontaktid on pehmest metallist, tavaliselt hõbedast...pead saama nende kokkupuutepinnad üsna siledaks.
Liivapaberi asemel võid kasutada ka uue tikutoosi küljest võetud "kraapepinda"...murra õhukesed tükid.
Aga soovitaks siiski liivapaberit: tikutoosi kraapepind on liiga jämedateraline et head tulemust saada.
Seejärel lõikad ribad tavalisest joonestuspaberist, murrad jälle kahekorra, kastad piirituse (viina) sisse ja liigutad kontaktide vahel. Nii mitme ribaga kuni need jäävad puhtaks...oled sodi ja metallipuru kätte saanud.
Piiritus on kaheks otstarbeks: puhastab metallipurust ja võimalikest rasvainetest...tahma oled enamuses juba liivapaberiga kätte saanud.
Ideaalis on relee üks klemm täiesti tasane, teine aga veidi kumer. Seda on üsna raske lihvimisega järele teha...nii jäävadki mõlemad klemmid õrnalt kumeraks, sellest pole lugu.
Hea oleks liivapaber 1000...1500 (nn. "nullpaber"), sellest lõikad peenikese riba ja murrad kahekorra nii, et liivane pind oleks mõlemil poolel, surud ettevaatlikult kontaktide vahele, liigutad edasi-tagasi mõned korrad.
Siis vahetad paberit veel paar korda.
Kontaktid on pehmest metallist, tavaliselt hõbedast...pead saama nende kokkupuutepinnad üsna siledaks.
Liivapaberi asemel võid kasutada ka uue tikutoosi küljest võetud "kraapepinda"...murra õhukesed tükid.
Aga soovitaks siiski liivapaberit: tikutoosi kraapepind on liiga jämedateraline et head tulemust saada.
Seejärel lõikad ribad tavalisest joonestuspaberist, murrad jälle kahekorra, kastad piirituse (viina) sisse ja liigutad kontaktide vahel. Nii mitme ribaga kuni need jäävad puhtaks...oled sodi ja metallipuru kätte saanud.
Piiritus on kaheks otstarbeks: puhastab metallipurust ja võimalikest rasvainetest...tahma oled enamuses juba liivapaberiga kätte saanud.
Ideaalis on relee üks klemm täiesti tasane, teine aga veidi kumer. Seda on üsna raske lihvimisega järele teha...nii jäävadki mõlemad klemmid õrnalt kumeraks, sellest pole lugu.