Infot griffinite kohta

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#1

Kas keegi teab rääkida allolevate griffide kohta midagi, mida peaks teadma.
Ennast huvitaks kõige rohkem see universaal aga ega teistelgi midagi häda poleks, kui saaks teada, et päris rümakatega tegu pole, sest kui päris aus olla, siis vahelduseks tahaks natuke aega saabiga sõita ka, mitte ainult remontida :)


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#2

Minu jaoks tundub viimane auto kõige ahvatlevam. Kui teistest kallim hind tagab parema auto, siis oleks tegu vägagi hea ostuga, ma arvan. Esimene usaldust väga ei ärata.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#3

Mis sa ikka mõtled, mine võta see tonnine griffin ära ja saad sõita ka.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=780272
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Saatsin sulle U2U.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#5

Mis sa ikka mõtled, mine võta see tonnine griffin ära ja saad sõita ka.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=780272



Olen seda mitmeid kordi netist vaadanud, kui keegi oskaks selle kohta ka midagi öelda, et on sellel ka midagi mootoris viga, näiteks õlilekked jms. siis hinna poolest võiks küll kohe ära osta.
Samas jälle, kui saan oma 9-5 traktori müüdud, siis jälle jääb see äkki liiga vanaks...ja kas ma usaldaksin sellist autot koju naisele ja lastele, kui mind ennast jälle pikalt kodus pole ja autoga peaks midagi juhtuma ja see jätab nad tee peale.
Teine võimalus on kannatada veel paar kuud ja siis proovida uuesti leida sobilik griff, sest juba on tulnud häid pakkumisi, kuid natuke vabast rahast kallimaid aga kindel on, et järgmiseks tahan griffi, sest aero on olnud ja traktoreid ka ja nüüd on aeg V6 maailma sukelduda, või siis väga kurjaks minna ja loobuda üldse saabist ja minna ära Jeep GC maailma ja 5,9L V8 :)
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#6

Õlilekked on nendel tonnise V6 (opel) mootoritel koguaeg. 9-5l vist saab nendest jagu, tonnisel see nii lihtne pole.

Enda puhul ei välista et 9-5 griffin järgmiseks autoks saab:)
seliger
Postitusi: 8
Liitunud: K Aug 18, 2010 17:34
Asukoht:
Auto:

#7

Mis sa ikka mõtled, mine võta see tonnine griffin ära ja saad sõita ka.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=780272

Sooviks ka mingit taustainfo't selle auto kohta...ja kuigi naised sõidavad eestis igasugu autodega kas võin oma naise rooli lasta või liiga järsk? Aitäh
Rootsi pidi häid autosi tegema,peaks ära proovima
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#8

Ei ta ole midagi liiga järsk naisele, oleneb muidugi ka naisest:D
Enda kaasa sõitis kunagi aeroga ringi millel 169kw ja korralik turbo, see 3,0 V6 vabalthingav, ei see käest lähe, kõik oleneb muidugi ka naisest;)
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#9

Tonnise V6-l peab üsna palju vajutama, et ta äkiliselt liiguks. Tavasõidul seda eriti ei juhtu.

PS! Kas 9-5 V6-e gaasipedaal on kergem kui tonnisel? Pole ise ühegi sellisega sõitnud.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

9-5 3,0 gaasipedaal ja 3,0l tonnise gaasipedaal on ikka täiesti erinevad. 3,0l 9-5 pedaal on nagu gaasipedaal ikka. Tonnise oma oli selline eriliselt raskepärane.
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#11

Jep, 9-5 Griff pole ka muidugi erilin epüss, aga ajab asja ära!
Tonnise V6-l peab üsna palju vajutama, et ta äkiliselt liiguks. Tavasõidul seda eriti ei juhtu.

PS! Kas 9-5 V6-e gaasipedaal on kergem kui tonnisel? Pole ise ühegi sellisega sõitnud.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#12

Ega seekord ei ajagi nii väga kiirendust taga, kui vähe paremat väänet ja heli mida V6 pakub. Kuna nagu mainitud, tutika mootoriga aero on proovitud, siis nüüd tahaks Griffinit. Aga tegelikult on nii palju asju, mida tahta, et kõike nagunii ei saa ja siis peab valima tähtsuse järjekorras, kuna hetkel on tähtsamaid asju, kui pere 5 auto, siis tuleb oodata ja mõnest eelnevast vabaneda:)
Sest tegelikult mina tahan hoopis 5,9L AWD V8 mootoriga autot;)
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#13

Tonnise gaasipedaali pole proovinud, aga 9-5 Griffini gaasipedaal nüüd muude autodega võrreldes oluliselt raskemini küll ei käi. Tegelikult läheb 9-5 Griffin päris edukalt kurjaks, kui gaasipedaali kasutamine ära õppida... nimelt üritab auto ise aru saada, mida juht soovib ja käitumine erineb päris palju olenevalt sellest, kas vajutada gaas sujuvalt või järsult põhja;) FPT-ga võrreldes Griffin nüüd nii "püss" tõesti ei ole, küll aga on mõnus see, et kiirendus on ühtlaselt hea päris suures pöörete vahemikus;)
tonisk
Postitusi: 78
Liitunud: N Juul 13, 2006 11:21
Asukoht:
Auto:

#14

SPORT reziim muudab pedaali ikka vägagi tundlikuks ja arvestades turbo lag-i puudumist, siis on Griffiniga sõit ikka tõeline nauding (mitte ajada segi FPT paugutamisega).
Vasta