1. leht 1-st

Infot griffinite kohta

Postitatud: P Veebr 13, 2011 11:07
Postitas suvekas
Kas keegi teab rääkida allolevate griffide kohta midagi, mida peaks teadma.
Ennast huvitaks kõige rohkem see universaal aga ega teistelgi midagi häda poleks, kui saaks teada, et päris rümakatega tegu pole, sest kui päris aus olla, siis vahelduseks tahaks natuke aega saabiga sõita ka, mitte ainult remontida :)


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Infot griffinite kohta

Postitatud: P Veebr 13, 2011 11:18
Postitas vmaster
Minu jaoks tundub viimane auto kõige ahvatlevam. Kui teistest kallim hind tagab parema auto, siis oleks tegu vägagi hea ostuga, ma arvan. Esimene usaldust väga ei ärata.

Infot griffinite kohta

Postitatud: P Veebr 13, 2011 11:21
Postitas Ainar
Mis sa ikka mõtled, mine võta see tonnine griffin ära ja saad sõita ka.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=780272

Infot griffinite kohta

Postitatud: P Veebr 13, 2011 13:26
Postitas iisak
Saatsin sulle U2U.

Infot griffinite kohta

Postitatud: P Veebr 13, 2011 20:18
Postitas suvekas
Mis sa ikka mõtled, mine võta see tonnine griffin ära ja saad sõita ka.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=780272



Olen seda mitmeid kordi netist vaadanud, kui keegi oskaks selle kohta ka midagi öelda, et on sellel ka midagi mootoris viga, näiteks õlilekked jms. siis hinna poolest võiks küll kohe ära osta.
Samas jälle, kui saan oma 9-5 traktori müüdud, siis jälle jääb see äkki liiga vanaks...ja kas ma usaldaksin sellist autot koju naisele ja lastele, kui mind ennast jälle pikalt kodus pole ja autoga peaks midagi juhtuma ja see jätab nad tee peale.
Teine võimalus on kannatada veel paar kuud ja siis proovida uuesti leida sobilik griff, sest juba on tulnud häid pakkumisi, kuid natuke vabast rahast kallimaid aga kindel on, et järgmiseks tahan griffi, sest aero on olnud ja traktoreid ka ja nüüd on aeg V6 maailma sukelduda, või siis väga kurjaks minna ja loobuda üldse saabist ja minna ära Jeep GC maailma ja 5,9L V8 :)

Infot griffinite kohta

Postitatud: P Veebr 13, 2011 22:15
Postitas vmaster
Õlilekked on nendel tonnise V6 (opel) mootoritel koguaeg. 9-5l vist saab nendest jagu, tonnisel see nii lihtne pole.

Enda puhul ei välista et 9-5 griffin järgmiseks autoks saab:)

Infot griffinite kohta

Postitatud: K Veebr 23, 2011 19:43
Postitas seliger
Mis sa ikka mõtled, mine võta see tonnine griffin ära ja saad sõita ka.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=780272

Sooviks ka mingit taustainfo't selle auto kohta...ja kuigi naised sõidavad eestis igasugu autodega kas võin oma naise rooli lasta või liiga järsk? Aitäh

Infot griffinite kohta

Postitatud: K Veebr 23, 2011 21:04
Postitas suvekas
Ei ta ole midagi liiga järsk naisele, oleneb muidugi ka naisest:D
Enda kaasa sõitis kunagi aeroga ringi millel 169kw ja korralik turbo, see 3,0 V6 vabalthingav, ei see käest lähe, kõik oleneb muidugi ka naisest;)

Infot griffinite kohta

Postitatud: K Veebr 23, 2011 21:24
Postitas vmaster
Tonnise V6-l peab üsna palju vajutama, et ta äkiliselt liiguks. Tavasõidul seda eriti ei juhtu.

PS! Kas 9-5 V6-e gaasipedaal on kergem kui tonnisel? Pole ise ühegi sellisega sõitnud.

Infot griffinite kohta

Postitatud: K Veebr 23, 2011 21:49
Postitas qdwin
9-5 3,0 gaasipedaal ja 3,0l tonnise gaasipedaal on ikka täiesti erinevad. 3,0l 9-5 pedaal on nagu gaasipedaal ikka. Tonnise oma oli selline eriliselt raskepärane.

Infot griffinite kohta

Postitatud: R Veebr 25, 2011 22:49
Postitas janek83
Jep, 9-5 Griff pole ka muidugi erilin epüss, aga ajab asja ära!
Tonnise V6-l peab üsna palju vajutama, et ta äkiliselt liiguks. Tavasõidul seda eriti ei juhtu.

PS! Kas 9-5 V6-e gaasipedaal on kergem kui tonnisel? Pole ise ühegi sellisega sõitnud.

Infot griffinite kohta

Postitatud: R Veebr 25, 2011 23:34
Postitas suvekas
Ega seekord ei ajagi nii väga kiirendust taga, kui vähe paremat väänet ja heli mida V6 pakub. Kuna nagu mainitud, tutika mootoriga aero on proovitud, siis nüüd tahaks Griffinit. Aga tegelikult on nii palju asju, mida tahta, et kõike nagunii ei saa ja siis peab valima tähtsuse järjekorras, kuna hetkel on tähtsamaid asju, kui pere 5 auto, siis tuleb oodata ja mõnest eelnevast vabaneda:)
Sest tegelikult mina tahan hoopis 5,9L AWD V8 mootoriga autot;)

Infot griffinite kohta

Postitatud: L Veebr 26, 2011 15:58
Postitas napoleon
Tonnise gaasipedaali pole proovinud, aga 9-5 Griffini gaasipedaal nüüd muude autodega võrreldes oluliselt raskemini küll ei käi. Tegelikult läheb 9-5 Griffin päris edukalt kurjaks, kui gaasipedaali kasutamine ära õppida... nimelt üritab auto ise aru saada, mida juht soovib ja käitumine erineb päris palju olenevalt sellest, kas vajutada gaas sujuvalt või järsult põhja;) FPT-ga võrreldes Griffin nüüd nii "püss" tõesti ei ole, küll aga on mõnus see, et kiirendus on ühtlaselt hea päris suures pöörete vahemikus;)

Infot griffinite kohta

Postitatud: L Veebr 26, 2011 16:45
Postitas tonisk
SPORT reziim muudab pedaali ikka vägagi tundlikuks ja arvestades turbo lag-i puudumist, siis on Griffiniga sõit ikka tõeline nauding (mitte ajada segi FPT paugutamisega).