Tere!
Sai täna Saab lume alt välja kaevatud eesmärgiga eelnevalt tühjaks jooksnud aku laadima viia.
Aku nii tühi, et puldinupust enam kesklukk uksi lahti ei tee, isegi ei vilguta tulesid - proovisin siis vötmega ust lahti keerata, kuid vöti isegi ei lähe täies ulatuses lukuauku sisse ( umbes pool cm vötme hammastega osast jääb lukuaugust välja.). Esimene möte oli, et lukk jääs seega töin Statoilist lukusula ja suristasin seda sinna lukuauku, ei olnud abi miskit.
Tegu 2002 sedaan 9-5'ga. Kundepoolsel uksel ega pagasiruumiluugil ka lukuauke ei ole, proovisin ka varuvötmega keerata - sama tulemus.
On mingi eriline nipp vöi teab keegi kas on autol selliseks juhuks aku + klemm välja toodud, et saaks mingigi voolu sisse lasta krokodillidega?
9-5 aku tühi, uksed kinni.
Just käisin uuesti, suristasin selle lukusulapurgi luku sisse peaaegu tühjaks ära. Nüüd vötit tasakesi luku sisse toksides sai vötme täies ulatuses lukku sisse, kuid vötit keerata ikka ei luba. Logistasin ja proovisin igat moodi, aga paremaks ei läinud.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
See lukusula ei ole ju õli, sageli hoopis vastupidiste omadustega. Kui lukuõli pole, kärab ka mõni mootoriõli või muruniiduki õli. Korda eelpool kirjeldatut seni, kuni võti keerama hakkab. See sisse-välja loksutamine ajab muugid lahti ja s*tta sealt lukust välja.
PS! Toiduõli ei soovita kasutada:D
PS! Toiduõli ei soovita kasutada:D
Kodus kahjuks ei leidu sobilikke ölisid. Homme varun möne WD40/AB80 purgi ja proovin uuesti.
Nüüd järele möeldes ausaltöeldes väga ei panegi imestama, et vöti ei keera kui seda ukselukku on auto elu jooksul minuteada kaks korda kokku üldse kasutatud..
Nüüd järele möeldes ausaltöeldes väga ei panegi imestama, et vöti ei keera kui seda ukselukku on auto elu jooksul minuteada kaks korda kokku üldse kasutatud..

Lukuõliga mul see kogemus, et tuleb teist sisse pihustada ja siis lihtsalt oodata.
Ma ei ole väga lukusula fänn, aga hiljuti sai seda hädaga siiski kasutatud. Kohe ei toimunud midagi, aga paari tunni pärast keeras võti suurepäraselt. Eks valgus see vedelik lõpuks luku mehanismide vahele.
Kaasa, kes mõnda aega oli reisinud korraliku proua kombel tagaistmel, pääses lõpuks juhi kõrvale
Ma ei ole väga lukusula fänn, aga hiljuti sai seda hädaga siiski kasutatud. Kohe ei toimunud midagi, aga paari tunni pärast keeras võti suurepäraselt. Eks valgus see vedelik lõpuks luku mehanismide vahele.
Kaasa, kes mõnda aega oli reisinud korraliku proua kombel tagaistmel, pääses lõpuks juhi kõrvale

Proovisin täna siis WD40 lukuauku lasta, et ehk saab lukusisu vähe puhtamaks ja liikuma... ,aga ei midagi - ikka vöti ei liigu.
Akuga fööni mul ei ole ja 200m pikendusjuhet selleks vedada oleks ka narr.
Eks öhtul proovin keevat vett, veel natuke öli ja vötit logistada - kui see ka ei aita siis vast autoabi viimane variant.
PS! Olen könealuse auto kasutaja.
Akuga fööni mul ei ole ja 200m pikendusjuhet selleks vedada oleks ka narr.
Eks öhtul proovin keevat vett, veel natuke öli ja vötit logistada - kui see ka ei aita siis vast autoabi viimane variant.
PS! Olen könealuse auto kasutaja.
Käis Autoabi, sulatas fööniga ja ölitas ja logistas, aga edusamme ei olnud - sai lihtsalt vötme natukene ebamäärasemalt logisema.
Üks variant on kaevata auto ümbert mingi 5 kuupmeetrit jäist lund ära, et saaks auto üles töstetud ja ehk pöhjaalt (eeldusel, et pöhjakaitse ette ei jää) kuidagimoodi särtsu peale saada.
Teine variant on kutsuda kohale nö. lukumuukijad ja lasta neil proovida (ehk teab keegi soovitada?)
Kolmas vöimalus on töesti kapott kuidagimoodi lahti löhkuda, aga kuna antud süsteemi ehitus just peas ei ole, teist samasugust körvale ka vötta pole ja töenäoliselt löppeks operatsioon millegi ära löhkumisega siis jätaks hea meelega vahele..
Homme helistab VMi ja küsib mis üldse teha saaks, esmaspäeval vötab ühendust kindlustusega ja uurib mis nad arvavad vöi pakuvad.
Eks üritan nädalavahetusel veel ölitada ja logistamas käia, esmaspäeval tuleb siis vast lukuspetside poole pöörduda.. suveni oodata pole valik.
Üks variant on kaevata auto ümbert mingi 5 kuupmeetrit jäist lund ära, et saaks auto üles töstetud ja ehk pöhjaalt (eeldusel, et pöhjakaitse ette ei jää) kuidagimoodi särtsu peale saada.
Teine variant on kutsuda kohale nö. lukumuukijad ja lasta neil proovida (ehk teab keegi soovitada?)
Kolmas vöimalus on töesti kapott kuidagimoodi lahti löhkuda, aga kuna antud süsteemi ehitus just peas ei ole, teist samasugust körvale ka vötta pole ja töenäoliselt löppeks operatsioon millegi ära löhkumisega siis jätaks hea meelega vahele..
Homme helistab VMi ja küsib mis üldse teha saaks, esmaspäeval vötab ühendust kindlustusega ja uurib mis nad arvavad vöi pakuvad.
Eks üritan nädalavahetusel veel ölitada ja logistamas käia, esmaspäeval tuleb siis vast lukuspetside poole pöörduda.. suveni oodata pole valik.
Kapotti pole ju ometi eriti keeruline lahti saada:freak: .
Lukuabist on abi,kui "dead-lock" peal pole.Kui on,aitab ainult voolu leiutamine kusagile ahelasse.Lihtsaim ikkagi kapott.
Deedloki puhul POLE VÕIMALIK uksi avada ilma oem puldi-,või võtmeta.Aitab ainult dünamiit:evil: .
Lukuabist on abi,kui "dead-lock" peal pole.Kui on,aitab ainult voolu leiutamine kusagile ahelasse.Lihtsaim ikkagi kapott.
Deedloki puhul POLE VÕIMALIK uksi avada ilma oem puldi-,või võtmeta.Aitab ainult dünamiit:evil: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Probleem lahendatud, vöib teema lukku panna.
Kutsusime puksiiri, et viia auto VMi. Tuli puksiir, hüppas välja tehnik, palus vötit ning läks ja keeras ukse lahti!
ulme.
Eelmine tehnik pusis peaaegu terve tunni - sulatas ja ölitas ja logistas. Enne ja pärast seda veetsin ise auto körval pikkasid minuteid tulutult..
Akul oli umbes 2.3 V pinget sees isegi - peale lühikest laadimist läks auto meeldiva urina saatel nagu naksti käima. Tegin ühe 100km ringi ja akul 13.1 V sees.
Over and out.
Kutsusime puksiiri, et viia auto VMi. Tuli puksiir, hüppas välja tehnik, palus vötit ning läks ja keeras ukse lahti!

Eelmine tehnik pusis peaaegu terve tunni - sulatas ja ölitas ja logistas. Enne ja pärast seda veetsin ise auto körval pikkasid minuteid tulutult..
Akul oli umbes 2.3 V pinget sees isegi - peale lühikest laadimist läks auto meeldiva urina saatel nagu naksti käima. Tegin ühe 100km ringi ja akul 13.1 V sees.
Over and out.