TEre vaatasin siin http://www.auto24.ee/used/818491
tekkis kohe huvi aga pikemalt pilte vaadates ei ütleks et see Hirch on :
1 pedaale vaadates siis on need tavalised mite hirchi omad või mis.
Aga on äkki keegi vaatamas käinud
Kilowatid on ju
Hirschi soft peal see 225kW oli mälu järgi suurem ümberehitus, lisandus ka väljalase ja vist ka intercooler; suuremad pidurid ja veljed on ka ju.
Hirsch pakub ju oma kõiki tooteid eraldi, see tähendab, et klient valib ise mis ta oma auto külge tahab. Antud autol peaks olema Hirschi soft (mis annab Aero 184 kW-st 225kW), veljed ja äkki ka väljalaskes midagi.
seda kü,ll et saad ise komplekteerida . '
auto näeb hea välja aga kurat see Uno Auto niipalju kui ma tean siis kõigile midagi ette on jäänud selle firmaga ja kas siit foorumist on see nimi ikka mitmeid kordi läbi käinud ja mitte just heade sõnadega:mad:
Kui see on õige Hirsch , siis peaks sellel olema vastav dokument, mis kinnitab et sel autol on vahetatud soft, ja turbo , jne. Vastusel juhul võibolla temal on ainult veljed Hirschi omad, kuid üldiselt auto on tavaline Aero , ehk 184 kw.
Hirsch'i lisade tellimine oli täiesti individuaalne, kõikidel ei olegi neid "pedaalikatteid" ja armatuurlaual "carbon" imitatsiooni. Sellel teisel autol mille kasutaja KorK välja tõi, on paigaldatud "Tuuning" hilisemalt. Turbo on tavaline aero oma, aga ülejäänud jubinad, väljalase, veljed, pidurid, "edevuselisad" on Hirsch ja see auto kuulub ühele siinsele kasutajale.
Ise ma väga ei valiks hirschi, sest minumeelest on sellele käigukastile see power liig mis liig.
Hirschil minu teada Mitsu TD04HL turbole 225kW softi pole. Vähemalt pole aastate jooksul näinud. Kui mitsut kasutades GT28BB soft peale lastud, siis 225kW seal kindlasti pole.
Vahet pole, kui palju kilovatte on. Need käigukastile liiga ei tee. Oluline on vääne madalas otsas, mis reeglina kasti tapab.