Siduri peasilindri kinnitus katki/pedaalide vahetus
Postitatud: L Mär 12, 2011 17:19
Hei kaaskondlased!
Täna avastasin et käigud maru vaevaliselt sisse lähevad ja siduripedaal võtab nii põhjast kui vähegi annab, lisaks ei tule lõpuni üles ka... Tegin siiski sõidud ära ja koju jõudes hakkasin asja lähemalt uurima.. Võtsin armatuuri alt katte maha ja üritasin tuvastada, mis nimetatud situatsiooni põhjus on. Veidikese uurimise peale leidsin, et (pea)silindri, (mis otsapidi pedaali külge kinnitub) kinnituskoht kere küljes on poolenisti purunenud ja see plekitükk liigub koos silindriga kaasa ning takistab seega normaalset käiguvahetust.
Jah, segaselt ehk kirjutatud, võhik nagu ma olen ja ei oska asju õigete nimedega võibolla nimetada, aga vast on arusaada, millest jutt käib
Poindini jõuan ka: seda detaili oleks ilmselt asendada vaja, või annab selle kere küljest suuremat vaeva nägemata eemaldada ja päästab ka keevitamine? Kas PEAB vahetama ka peasilindrit, et on tänu sellele paindumisele nüüd see ka viga saanud? Õline igatahes kuskilt ei ole..
Lisaks on pedaalide juurde minemas ka miskeid juhtmeid paar tükki... võib neid eemaldada nii, et pärast TECH2'ga üle pole vaja käia?
Tänud ette, kes vaevub lugema/vastama
Täna avastasin et käigud maru vaevaliselt sisse lähevad ja siduripedaal võtab nii põhjast kui vähegi annab, lisaks ei tule lõpuni üles ka... Tegin siiski sõidud ära ja koju jõudes hakkasin asja lähemalt uurima.. Võtsin armatuuri alt katte maha ja üritasin tuvastada, mis nimetatud situatsiooni põhjus on. Veidikese uurimise peale leidsin, et (pea)silindri, (mis otsapidi pedaali külge kinnitub) kinnituskoht kere küljes on poolenisti purunenud ja see plekitükk liigub koos silindriga kaasa ning takistab seega normaalset käiguvahetust.
Jah, segaselt ehk kirjutatud, võhik nagu ma olen ja ei oska asju õigete nimedega võibolla nimetada, aga vast on arusaada, millest jutt käib
Poindini jõuan ka: seda detaili oleks ilmselt asendada vaja, või annab selle kere küljest suuremat vaeva nägemata eemaldada ja päästab ka keevitamine? Kas PEAB vahetama ka peasilindrit, et on tänu sellele paindumisele nüüd see ka viga saanud? Õline igatahes kuskilt ei ole..
Lisaks on pedaalide juurde minemas ka miskeid juhtmeid paar tükki... võib neid eemaldada nii, et pärast TECH2'ga üle pole vaja käia?
Tänud ette, kes vaevub lugema/vastama