Tean et neid teemasi siin üsna mitmeid, ja et 2.3 ilma turbota mootor on üsna töökindel, aga juhtus siis nii, peale 5minutit sõitu suretasin auto välja, seisis umbes 30minutit ja peale seda läks korra käima ja suri kohe välja. Enam käima pole läinud.
Seisin sirge maa peal, paagis oli umbes 5l bensiini, kõigepeal tõin juurde 10l ja katsetasin uuesti, ikka ei midagi
Laadisin aku täis ja proovisin korra veel, ei midagi
Nii, peamised kahtlus alused siis on tavaliselt CPS andur, DI-kasett ja bensiini pump.
Bensiini pumbale lasin otse voolu peale ja töötas, samuti töötas ka starterit andes.
DI katsetada nagu eriti ei saa, kuna vajab korralikku massi ja ei taha riskida sellest niisama ilma jääda.
Kuna CPS andur pidi ka üsna töökindel olema, siis järgmisena tahaksingi katsetada seda DI-kasetti, ehk kas kellegil oleks anda prooviks?
Asun Tallinnast 5km kaugesel.
Saab 9000 2.3 107kw, ei käivitu.
Mis suunas?
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: R Okt 01, 2010 11:49
- Asukoht:
- Auto:
Haaberstist umbes 7km Tabasalus. Auto on aastast 92.
Ma tartu kandis ja proovimiseks jääb tiba kaugeks, aga kui selgub et kasseti viga, siis võin pakkuda 94 a sama mootori oma.
Saabile soovin kiiret paranemist ja omanikule teravat taipu vea leidmisel.
Saabile soovin kiiret paranemist ja omanikule teravat taipu vea leidmisel.
SAAB iga saab saabast säästa- vahest vaja SAAB i päästa 

DI kasett ei minesta nii äkki ära.mul enda oma tegi nii et külmalt käis ilusti aga kui mootor soojaks läks ei tahtnud enam kõik silindrid töötada.Selles suhtes et ei usu et di viga.kuid samas mine sa tea proovida võib.Võib olla et mingi vea kood üleval,olen ise kah selle pärast vaeva näinud ja siis ei käivitunud üldse.Kui diagnoos sai tehtud oli jällegi võtme pill,lasti uus soft peale ja asi korras.
DI kasett ei minesta nii äkki ära.mul enda oma tegi nii et külmalt käis ilusti aga kui mootor soojaks läks ei tahtnud enam kõik silindrid töötada.Selles suhtes et ei usu et di viga.kuid samas mine sa tea proovida võib.Võib olla et mingi vea kood üleval,olen ise kah selle pärast vaeva näinud ja siis ei käivitunud üldse.Kui diagnoos sai tehtud oli jällegi võtme pill,lasti uus soft peale ja asi korras.
Ole täitsa- pane kõik asjad siia teemasse kirja, mis niiviisi äkki otsa saavad.Ja mis asjad mitte nii äkki, jne.St. mis järjekorras ja mis sümptomitega asjad lendavad.Ma arvan, et moded saavad siis selle kõik kohe eraldi teemasse tõsta.Tarkust tahavad ju paljud juurde saada.Kellel neid kogemusi siin ikka on, jääme Su peale lootma.
Ma käisin tema kasseti ka vaatamas- pole tal häda midagi, kajakate pihta loopimiseks kõlbab väga hästi.
Timutit räägi kas sai siis auto korda?Vahetasid Di ära?
Enda kogemuse põhjal ei saanud Di nii äkki otsa,sõitsin veel mingi 150 km-i enne kui uue peale panin.vb oleks veel sõitnud aga podises ja ei käinud,selle arvangi et di ei lõpe nii kiirelt aga mine sa tea kah.Saab on auto millel võib ei tea kus viga olla.
Enda kogemuse põhjal ei saanud Di nii äkki otsa,sõitsin veel mingi 150 km-i enne kui uue peale panin.vb oleks veel sõitnud aga podises ja ei käinud,selle arvangi et di ei lõpe nii kiirelt aga mine sa tea kah.Saab on auto millel võib ei tea kus viga olla.
DI kassetid tavaliselt surevadki kahel moel - vahelejätud tühikägul (ühel või mitmel silindril kaob säde) ning täiesti äkki ehk kõigil silindritel kaob säde. Tegu on keerulise elektroonilise komponendiga, kus võib esineda mitmesuguseid vigu.
aga mul trikitab selliselt, et kui käima ei lähe (bensupumpagi ei võta taha) võtan klemmi paariks minutiks maha ja siis läheb ilusti käima, kuigi jah, tühikäigul käitub veidi imelikult küll kuna jõudu on vähe poaigaltminekuks, mootor on ju ikkagi 2.0 96 Kw 94 aastast.
kas võin kahtlustada ka enda omal siis DI - otsa?
kas võin kahtlustada ka enda omal siis DI - otsa?
pole olemas täiuslikku masinat 
