Äkki tasub seda teemat edasi puurida? Oma tonnisel peale pedaalivahetusi loobusin cruiseri probleemide otsimisest, SAAn ilma ka
Püsikiirusehoidja ei toimi
Mulle ütles ühe kunagise kontrolli ajal Carring Tartus, et cruiseri aju on omadega otsas (mul ka vaakumvolladega süsteem, ei oska peast öelda, kuidas need omavahel toimetavad)
Äkki tasub seda teemat edasi puurida? Oma tonnisel peale pedaalivahetusi loobusin cruiseri probleemide otsimisest, SAAn ilma ka
Äkki tasub seda teemat edasi puurida? Oma tonnisel peale pedaalivahetusi loobusin cruiseri probleemide otsimisest, SAAn ilma ka
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Nende vaakuum süsteemiga tonnistel cruisi ECU on nõrgeim koht. Ja see ülejootmine ka midagi ei anna. Ainult uus ECU mille hind eekudes oli 6000-:)
Lammutustes otsida ka suht mõttetu, sest tavaliselt ka juba ei tööta, või töötavad paar kuud:(
Cruisi tuld ei olegi kõikide tonnistel.
Lammutustes otsida ka suht mõttetu, sest tavaliselt ka juba ei tööta, või töötavad paar kuud:(
Cruisi tuld ei olegi kõikide tonnistel.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Aerol mul elektrooniline ja ka tuld ei ole.Kruiisi tuli lisandus elektroonilise süsteemiga.
Aju võid saada kasutatuna/taastatuna nt. siit
terv, teager
Kas Zazou oma töötab korralikult? Mina kui olen helistanud talle siis ta ütles, et vajab jootmist.... ehk prügikaup
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
ECUt saab ju vägaruttu kontrollida, kui tulla autoga kohale.Pirn läbi järelikult.
Zazoul pidi üks aju olema joodetud juba üle.
terv, teager
Mul oli neli ECUt juba, ja proovisin anda neid remotima, aga tulemus 0, natukene(paar päeva) töötas ja kõik.
Hetkel seisab uus VM ostetut sooadsahinnaga kogu cruisi komplekt, et kui kellegil on migagi peale ECUt vaja U2U
__In Boost We Trust__
-
keenius
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Minu vanal tonnisel jamas ka algul Ecu ise, aga peale ülejootmist toimib.
Kui kellegil huvi saan ära müüa mingi raha eest.
Jootmist segab lakk mis tuleb ennem plaadilt eemaltada.
Aga kui viga on mehaaniline
vigane siduri/piduri lüliti vaakum voolikud/mebraan või kompressor siis ei aita ECU vahetus.
Kui kellegil huvi saan ära müüa mingi raha eest.
Jootmist segab lakk mis tuleb ennem plaadilt eemaltada.
Aga kui viga on mehaaniline
vigane siduri/piduri lüliti vaakum voolikud/mebraan või kompressor siis ei aita ECU vahetus.
Neid vanema tüübi ECU'd on mitu varianti ja minuteada ei ole need omavahel ühilduvad. On vist isegi oht, et omavahel vahetades võib midagi ära kärsata. Aga kindel ma pole
Et katsetage ikka sama numbriga mooduleid, mitte suvalisi.
Kui vaakum lekib, siis alustuseks vaata üle see voolikute osa mis seal pedaalide juures on, üsna sealtsamast läheb voolik läbi tulemüüri (seal on ka vahetükk ja potensiaalne lekkekoht) ja edasi kulgeb nn. akvaariumis kuni vaakumpumbani, see asub kõrvalistuja pool. Kui voolikud tunduvad kinni olevat, siis ilmselt on mõni neist pragunenud ja lekib.
Kui vaakum lekib, siis alustuseks vaata üle see voolikute osa mis seal pedaalide juures on, üsna sealtsamast läheb voolik läbi tulemüüri (seal on ka vahetükk ja potensiaalne lekkekoht) ja edasi kulgeb nn. akvaariumis kuni vaakumpumbani, see asub kõrvalistuja pool. Kui voolikud tunduvad kinni olevat, siis ilmselt on mõni neist pragunenud ja lekib.
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Vanemad on kahe pistikuga.Neid vanema tüübi ECU'd on mitu varianti ja minuteada ei ole need omavahel ühilduvad. On vist isegi oht, et omavahel vahetades võib midagi ära kärsata. Aga kindel ma poleEt katsetage ikka sama numbriga mooduleid, mitte suvalisi.
__In Boost We Trust__
Kui on osavad käed, siis saab ka ilma midagi lammutamata ligi, kui just liiga suur käsi ei juhtu olema. Natuke raske on alguses aru saada kuskohas täpselt see seal pedaalide kohal ja roolisamba vahel on. Pole pilti ka käepärast, siis oleks parem aru saada. Võibolla keegi viitsib EPC'st joonise siia lisada?
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kõige lihtsam ja õigem oleks proovida teist ECUt(Keeniuse oma, kui väidab, et on töökorras), kui see ei aitanud, siis otsi viga edasi!
Nii vanemate tonnisel kui ka naise omal oli viga ainult ECUs. Kui on kaks autot sama süsteemiga siis on lihtsam diagnoosi teha ) Olen peaaegu kõik tonniste lammutajat läbihelistanut tavaliselt kõik ECUt olid rikkis, paar tükki olid töötavad aga ka mitte kaua.
Nii vanemate tonnisel kui ka naise omal oli viga ainult ECUs. Kui on kaks autot sama süsteemiga siis on lihtsam diagnoosi teha ) Olen peaaegu kõik tonniste lammutajat läbihelistanut tavaliselt kõik ECUt olid rikkis, paar tükki olid töötavad aga ka mitte kaua.
__In Boost We Trust__
Varem oli siin foorumis tarkuseterade all teema selle cruise remondi kohta - seal oli kaabeldus ja detailne seletus mis juhe kuhu ja mida teeb. Aga nüüd on see teema küll olemas aga sisu on kadunud. Seal oli üks tore pdf dokument, võimalik, et see on mul kusagil arvutis veel alles.
Peast kaabeldus ei mäleta, kuid kahtlaselt vähe on neid juhtmeid seal pistikus küll.
Peast kaabeldus ei mäleta, kuid kahtlaselt vähe on neid juhtmeid seal pistikus küll.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tegin selle teema kordaVarem oli siin foorumis tarkuseterade all teema selle cruise remondi kohta - seal oli kaabeldus ja detailne seletus mis juhe kuhu ja mida teeb. Aga nüüd on see teema küll olemas aga sisu on kadunud. Seal oli üks tore pdf dokument, võimalik, et see on mul kusagil arvutis veel alles.
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kas lähedal kusagil ei ole 9000 91-94 a.? Juhtmestik on sama sõltumata varustusest kas oli tehases cruise või mitte(sama ka el.aknad, peeglid ja muud el. lisad) Kahjuks sellise süsteemiga tonnine on hetkel kaugel ja enne 30.05.11 ei saa vaadata.
Et oleks tonnisel cruise on vaja selliseid asju(täis cruisi komlekt pildil), nagu näha juhtmeid ei ole!
Lisatud failid
Et oleks tonnisel cruise on vaja selliseid asju(täis cruisi komlekt pildil), nagu näha juhtmeid ei ole!
Lisatud failid
__In Boost We Trust__
Tulen 21.05 suure tõenäosusega Saaremaale ühte üritust läbi viima. Võin oma vana ECU kaasa võtta ja pilgu su autole peale visata. Pikalt uurida ei saa, aga 15 min ikka vast leian, kui ajad klapivad.
Kui huvi, siis tuleta mulle 19 või 20.05 meelde, et nii lubasin e-kirjaga: saab@saabnet.ee, foorumis kõiki postitusi ei jälgi.
Kui huvi, siis tuleta mulle 19 või 20.05 meelde, et nii lubasin e-kirjaga: saab@saabnet.ee, foorumis kõiki postitusi ei jälgi.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Mõõdad anduri (lüliti) klemmidelt takistust - kui on suletud siis näitab ~0 oomi (lühis), kui avatud siis lõpmatut takistust (tühis). Juhendist saad teada millise pedaali asendi korral mis olekus andur peab olema.
Eelnev märkus õige, ka need pedaaliandurid võivad vea põhjuseks olla. Teine andur on piduripedaali juures.
Eelnev märkus õige, ka need pedaaliandurid võivad vea põhjuseks olla. Teine andur on piduripedaali juures.
Kas kellegil on 92-94 mudeliaasta püsikiirushoidja kaabelduse elektriskeemi? Siin foorumis viidatud juhend on vanema versiooni ( kuni 91) kohta ja 92 toimus muudatus kaabelduses. Nüüd on üks juhe rohkem - pin 1, punane. Aga mis funktsiooni see täidab?
Netist ei suuda leida skeemi just selle üleminekuversiooni 4108650 kohta.
Netist ei suuda leida skeemi just selle üleminekuversiooni 4108650 kohta.
Minu mäletamist mööda läheb uuemal vaakumpumpa kolm juhet. See pin1 vist ongi see kolmas juhe.
Vähemalt nii olen ma kunagi arvanud: http://www.saabnet.ee/index.php?l=cc
Vähemalt nii olen ma kunagi arvanud: http://www.saabnet.ee/index.php?l=cc
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee



