1. leht 1-st

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 15:45
Postitas qdwin
Tundub sedaanil ja laugpäral on ainult tagumine pütt erinev aga kas keegi on tähele pannud milles see erinevus seisneb? Sedaan on tiba pikem kui laugpära, kas see tähendab et mingite sumpsi osade pikkus on samuti erinev?
Või on keegi kohanud mõistliku hinnaga (!!!) vabamalt hingavaid sumbutajaid sedaanile?
Simons on hetkel silma jäänud kuid neil juskui ei ole 96 aasta sedaanile midagi pakkuda.

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 16:02
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: qdwin
Tundub sedaanil ja laugpäral on ainult tagumine pütt erinev aga kas keegi on tähele pannud milles see erinevus seisneb? Sedaan on tiba pikem kui laugpära, kas see tähendab et mingite sumpsi osade pikkus on samuti erinev?
Vaata autoosad.ee või autopartner.ee viimases olid ka sumpside joonised :thumb:
Või on keegi kohanud mõistliku hinnaga (!!!) vabamalt hingavaid sumbutajaid sedaanile?
Mis tähendab mõistliku hinnaga ja millised on vabamalt hingavad summutid? (ilmselt olen rumal :red: ) ;)

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 16:10
Postitas suur
Algselt postitas: qdwin
Tundub sedaanil ja laugpäral on ainult tagumine pütt erinev aga kas keegi on tähele pannud milles see erinevus seisneb? Sedaan on tiba pikem kui laugpära, kas see tähendab et mingite sumpsi osade pikkus on samuti erinev?
Või on keegi kohanud mõistliku hinnaga (!!!) vabamalt hingavaid sumbutajaid sedaanile?
Simons on hetkel silma jäänud kuid neil juskui ei ole 96 aasta sedaanile midagi pakkuda.

Milles erinevus seisneb - ei tea.
vt Bosali kataloogi tonniste sumpside valikut.
Lakiautos maksab sedaani tagumine pütt 1344.-

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 16:32
Postitas Saabs
Vahe on viimases torujupis. Minu CC on CD tagumune pütt all, sellelt tuli väike jupp otsast lõigata.

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 17:21
Postitas aljoga
speedparts pakub ehk miskit: http://www.speedparts.se/prod/meny_sp_avg.htm mõistliku hinnaga vist kahjuks mitte ;)

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 19:18
Postitas pets
Kunagi (aasta tagasi) kui klassikule otsisin siis sain kõige odavama pakkumise Tesperast. Oli ikka tunduvalt odavam kui mujal.

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 20:22
Postitas suur
Algselt postitas: pets
Kunagi (aasta tagasi) kui klassikule otsisin siis sain kõige odavama pakkumise Tesperast. Oli ikka tunduvalt odavam kui mujal.
Tespera müüb "Walkeri" sumpse. Troostauto peaks ka walkeri sumpsi müüma. Vähemalt kodulehel ilutsevad nii Walkeri kui Bosali logod.

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 21:45
Postitas qdwin
Algselt postitas: Saabs
Vahe on viimases torujupis. Minu CC on CD tagumune pütt all, sellelt tuli väike jupp otsast lõigata.
Kui pikalt Sa maha lõikasid? ...Ja saangi teada palju sedaani puhul puudu jääb.

Soomes maksab laugpärale sobiv komplekt (060 H1) 389€, see ei ole roostevaba vaid Fe + Al. Eestis, kui hästi läheb, saaks odavamalt. Sellest hinnast rohkem pole ma nõus maksma - kui ei saa ostan tavalise ehituse ja läbilaskevõimega Bosali.

PS! Kas kellelgi on mingeid kogemusi Simonsiga, simonsi kirjelduse järgi on ka hääl teine, mida see võiks tähendada? Mingit harley'd küll tekitada ei taha, pean sellist lärmi ka üheks reostuse alaliigiks.

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 22:11
Postitas Trionic
5-10 cm oli vahe.Griffinile sai pandud cs`i tagapütt.Viimase torujupi pikkus ja ka paindenurgad ei sobinud cd stanges oleva avaga.Sai siis veidi keevitatud.Millegipärast oli cs`i toru pikem,kui Griffinile oleks sobinud.Griffini tagumist pütti pole eestist üldse võimalik tellida:fight:
Sellel on 2 X tagumine toru.

CD ja CS sumpside erinevus

Postitatud: T Sept 13, 2005 22:47
Postitas aljoga
Algselt postitas: qdwin
PS! Kas kellelgi on mingeid kogemusi Simonsiga, simonsi kirjelduse järgi on ka hääl teine, mida see võiks tähendada? Mingit harley'd küll tekitada ei taha, pean sellist lärmi ka üheks reostuse alaliigiks.
mu klassikul on Simonsi 2,5" all - hääl on selline nagu ühele mõnusale turboautole kohane, mina naudin seda mõnikord isegi makikuulamise asemel :evil: räägitakse, et 3" väljalase peaks tekitama harrikatega sarnast müdinat, 2,5" jääb veel suht normaalsetesse piiridesse. kui huvi on, tule kuula Trt-s üle ;) aga klassiku hääl (eriti 8v) on affkoors hoopis teine klass võrreldes tonnise omaga, nii et ei kujuta ette, kuidas too Simons tonnise all kõlaks :poke: