Müüa Saab90. Seisnud 4 aastat, 5 käiku. Mootor, käigukast ideaalses korras. Vahetatud omal ajal käigukastiõli. Käivitub hästi. Tuled, kojamehed, salongiventilaator - kõik toimivad. Vajab kereremonti, pidurite remonti(pidurid olid kinni). Mootor õli ei võta. Läbisõit u 240 000km. Auto transporditud Tallinnasse Järva - Jaanist. Teeninduses arvati, et pole mõtet taastada. Hind 400 eurot või läheb vanarauda. Muidu on autost kahju, sest käiguosa on väga hea, ehk on huvilisi, kes viitsib autoga edasi tegeleda?
tel. 5058772
Lisatud failid
M: Saab 90
Käisin masinat laupäeval piilumas ja see masin väärib päästmist aga ostajal peavad käed õige koha pealt välja kasvama, eriti keevitamisel, sest tavalised kohad nagu alumiste õõtsade kinnitused ja parem äärmine alumine külg ei sisalda enam metalli.
Kuna vaatlust tuli teostada ilma omanikuta ja auto uksed jäid kinniseks siis täit ülevaadet ei saanudki aga päästmist väärib ta juba sellepärast, et ülevalt poolt kapoti piiret on säilinud vist isegi origin värv ja ka esimesed tiivakaaredki tunduvad korras olevat. Põhi (va eelpool mainitud õõtsa kinnitused) on ka üllatavalt kobe. Ka tundub, et masin ei pruugi olla oma eluajal tõsisemat avariid veel teinud, sest lisaks tõenäoliselt origin värvi osalisele säilimisele on esiklaaski originaal (vahetamist vajaks ikkagi aga seda loomuliku kulumise tõttu).
Minust jäi ta maha ainult sellepärast, et seisukord oleks väärinud taastamist kui tegu oleks olnud puhta tõulise 99-ga (mis tegelikult on natuke minu enda kiiks, sest erinevus 90ne ja 99 vahel on väga väike ja seda peamiselt sabaotsa kujult).
Loodan, et omanik enne metalli saatmist hõikab siia veel kord maha, et äkki kellelgi süttib tuluke ja ta saab endale peale taastamist omanäolise ja väga töökindla masina.
Kuna vaatlust tuli teostada ilma omanikuta ja auto uksed jäid kinniseks siis täit ülevaadet ei saanudki aga päästmist väärib ta juba sellepärast, et ülevalt poolt kapoti piiret on säilinud vist isegi origin värv ja ka esimesed tiivakaaredki tunduvad korras olevat. Põhi (va eelpool mainitud õõtsa kinnitused) on ka üllatavalt kobe. Ka tundub, et masin ei pruugi olla oma eluajal tõsisemat avariid veel teinud, sest lisaks tõenäoliselt origin värvi osalisele säilimisele on esiklaaski originaal (vahetamist vajaks ikkagi aga seda loomuliku kulumise tõttu).
Minust jäi ta maha ainult sellepärast, et seisukord oleks väärinud taastamist kui tegu oleks olnud puhta tõulise 99-ga (mis tegelikult on natuke minu enda kiiks, sest erinevus 90ne ja 99 vahel on väga väike ja seda peamiselt sabaotsa kujult).
Loodan, et omanik enne metalli saatmist hõikab siia veel kord maha, et äkki kellelgi süttib tuluke ja ta saab endale peale taastamist omanäolise ja väga töökindla masina.