Auto24 Saab 900C
Kas see on LPT või ilma föönita masin? - Milline rumal küsimus - pole väljalaske otsas vurri - seega ilma.
Käimakast on õnnetu - seda ma tean.
Saab 900C 96kW
Algselt postitas: MadMan
Auto24 Saab 900C
Kas see on LPT või ilma föönita masin?
Käimakast on õnnetu - seda ma tean.
Selle pildi pealt küll fööni ei paista. Võimsus kah siuke mittefööniga auto oma.

Jah juba jõudsin samale järeldusele. 8V on siis 74kW?
Saab 900C Turbo
See on siis 16V Turbo?
Saab 900C 8V Turbo
Mootoriprobleemid? Ei puhu rootsit kahjuks.
Kisub ikka mingi hobiclassicu poole - nädalavahetustel nokkida. Peab mõne mänguasja endale tooma, samas Saksas algavad hinnad 500 eurost.
Saab 900C Turbo
See on siis 16V Turbo?
Saab 900C 8V Turbo
Mootoriprobleemid? Ei puhu rootsit kahjuks.
Kisub ikka mingi hobiclassicu poole - nädalavahetustel nokkida. Peab mõne mänguasja endale tooma, samas Saksas algavad hinnad 500 eurost.
Leidsin - Wikipedia Saab 900C
Terekest see saabirahhvas!
Käisin täna seda jutuks olevat isendit vaatamas ja võin õelda et tegu on täitsa kobeda Saabiga. Mulle pakkus see auto huvi just selle automaatkäigukasti pärast. Tegin ka väikese proovisõidu ning sellest jäi küll väga hea mulje. Kast toimis korralikult, minek oli hea, pidurid võtsid hästi, sildades mingit kolinat ei kostnud, rool keerles vabalt - ühesõnaga tehnika kohalt tipp-topp. Tegemist vajavad sumpsi tagumine pütt ja salongi lagi, mis oli ikka päris koledasti lahti tulnud. Kere oli roostes suht vähe st. vaid uste sisemised ääred ja originaal värv oli päris heas seisus.
Kui keegi tahab omale head töölooma siis võiks seda kindlasti vaatama minna. Mulle meeldis aga hetkel veel ootan seda päris õiget!
Käisin täna seda jutuks olevat isendit vaatamas ja võin õelda et tegu on täitsa kobeda Saabiga. Mulle pakkus see auto huvi just selle automaatkäigukasti pärast. Tegin ka väikese proovisõidu ning sellest jäi küll väga hea mulje. Kast toimis korralikult, minek oli hea, pidurid võtsid hästi, sildades mingit kolinat ei kostnud, rool keerles vabalt - ühesõnaga tehnika kohalt tipp-topp. Tegemist vajavad sumpsi tagumine pütt ja salongi lagi, mis oli ikka päris koledasti lahti tulnud. Kere oli roostes suht vähe st. vaid uste sisemised ääred ja originaal värv oli päris heas seisus.
Kui keegi tahab omale head töölooma siis võiks seda kindlasti vaatama minna. Mulle meeldis aga hetkel veel ootan seda päris õiget!
Ei ole saladus... tsekin seda siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1131461389
Üritan siis Aero või "Aero" kohta kah niipalju infot koguda kui ma oma puudulike teadmiste juures oskan.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1131461389
Üritan siis Aero või "Aero" kohta kah niipalju infot koguda kui ma oma puudulike teadmiste juures oskan.
Algselt postitas: RedBaron
Mart96, sa käisid ju seda vaatamas, mida fofa kaema läheb. Ära siis infot vaka all hoia, võib-olla kergendad sellega fofa jalavaeva![]()
he he he;)
ei noh mehed käisin neh, mismas ei pidand käima. Aga noh järgnev puhtalt minu isiklik arvamus, ei maksa kellelgi solvuda. Mul üks soome sõber oli huvitatud ja nii sai Tartus ära käidud. Et igav ei oleks sõita, võtsin poja ka kaasa. Poiss vist tunneb mind juba-peale proovisõitu ütles, et su näoilmest saan aru, et seda sa ei osta.
Ei no sellise praeguse hinnaga võib-olla juba ostaks.
Aga müügikuulutusse ei maksaks kirjutada, et ''auto heas korras''. Nii masendavat salongi pole ma tükk aega näinud: lagi ripub ja on rõve must, tagaistmel reisis Sveitsist siia üks võrr, mis vaatamata sellele, et turbot ei ole- lasi õlid ehmatusest istmele.Sveitsi kitsad mägiteed ilmselt;)
Tagaaknalauda ei ole, katuseluuk ei sulgu minu arvates korralikult-pildil on näha, et serv ei ole katusega tasa.
Sumbuti löriseb, kuna autol on kat, siis kurat teab, palju see kordategemine maksab. Stanged on ''sisse sõidetud'', nagu üks somm ütles. No on näha, et kuhugi vastu on läind küll.
Nüüd siis positiivne pool: rool töötab ideaalselt, lausa kadedaks tegi:red: automaatkast tundus ka toimivat normaalselt, niipalju, kui kvartalisisestel teedel aru saab.Radikas uus.
Mootoriõli vahetati vist möödunud sajandil-tundus väga must.
Täna vaatasin veel pilte ja märkasin, et haagisekonks on taga-tekkis väike kartus, et ega palju käruga pole sõidetud-lisajahutust aut.kastile ei viitsi ju keegi panna. Võib-olla Saabil ei peagi-mäletan Honda Shuttlel nõuti küll lisaradikat, kui haagisega sõidad.
No üldiselt: mina ei jaga seda arvamust, et mida vähem vidinaid, seda parem. Saabil(arvestades, mis klassi autoga tegu)-peaks olema el. aknad. el. peeglid ja no kesse narr on käsiluugi välja mõeld? Nii koomilist asja põle tükk aega näind.
Ja muidugi- turbo oleks tore.
Aga nagu ma ütlesin, see on minu arvamus-igaüks peab ikka ise üle vaatama ja oma eelistustest lähtuvalt otsustama
Nii, käisin minagi masinat vaatamas. Tõsi küll, pimedas. Ei jätnud sugugi halba muljet võrreldes muude sama vanade saanidega, millega olen kokku puutunud. Kere oli kerge sopakihi all tänaval seismisest, kuid tundus üpris sile (välja arvatud väike mõlk esitiival). Roostet märkimisväärses koguses ei täheldanud. Bumpereid vaatasin hämaras kah, ei olnud justkui sugugi liiga halvas seisus. Salong: katus "rippus" ja ei olnud tõesti ilus. Samas vist tüüpviga vanadel klassikutel. Ja selle restaureerimine ei tohiks väga karm ettevõtmine olla. Esiistmed (taha pimedas ei vaadanud) tundusid täiesti kobedad. Sumps plärises kergelt ja ajas rohkem auru välja masina põhja alt kui tagant. Võimalik, et elustab kerge keevitusega pikaks ajaks, võimalik, et karmim viga. Vaja põhja alla piiluda.
Aga mis mulle meeldis, oli see, et sõites tundus asi jumala "solid" (ei oska eesti keelde seda sõna tõlkida), midagi ei kolisenud ega logisenud, salong oli jumala vaikne, kast tundus töötavat täiesti pädevalt. Käima läks külmana väga ilusti, ei tossanud. Sõites jättis igatahes väga hea ja "õige" mulje...
Muide, kas suvalise üheteljelise käru peal paari lauajupi ja kasti õunte vedamiseks on tõesti lisaradikat vaja? Vast ei ole asi ikka nii karm? Vaevalt et keegi selle masinaga päris karavani vedanud on mööda Alpe, samas mine neid hulle Šveitslasi tea...
Last but not least - ei tasu unustada, et see masin maksab siiski vähem kui korralik jalgratas
Aero kohta - pidavat olema ikka AERO, mitte mingi vuhvel, aga on alles saabumas. Seega midagi täpsemalt öelda ei oska. Ahjaa, ja öeldi kohe, et hind mitte kuhugi poole sellel autol painduma ei hakka.
PS: Kodanikul oli pakkuda ka üks päris nunnu valget värvi neljaukseline 900, aasta vist '91(?) vähe paremate lisadega ja korralikum eksemplar, hinnaga 26K... Aga kuna mulle piisab klassikufanatismi tekkimisesks üpris vähesest, siis tegin igaks juhuks kiirelt sääred ja pikalt kõvatama ei jäänud
Aga mis mulle meeldis, oli see, et sõites tundus asi jumala "solid" (ei oska eesti keelde seda sõna tõlkida), midagi ei kolisenud ega logisenud, salong oli jumala vaikne, kast tundus töötavat täiesti pädevalt. Käima läks külmana väga ilusti, ei tossanud. Sõites jättis igatahes väga hea ja "õige" mulje...
Muide, kas suvalise üheteljelise käru peal paari lauajupi ja kasti õunte vedamiseks on tõesti lisaradikat vaja? Vast ei ole asi ikka nii karm? Vaevalt et keegi selle masinaga päris karavani vedanud on mööda Alpe, samas mine neid hulle Šveitslasi tea...
Last but not least - ei tasu unustada, et see masin maksab siiski vähem kui korralik jalgratas

Aero kohta - pidavat olema ikka AERO, mitte mingi vuhvel, aga on alles saabumas. Seega midagi täpsemalt öelda ei oska. Ahjaa, ja öeldi kohe, et hind mitte kuhugi poole sellel autol painduma ei hakka.
PS: Kodanikul oli pakkuda ka üks päris nunnu valget värvi neljaukseline 900, aasta vist '91(?) vähe paremate lisadega ja korralikum eksemplar, hinnaga 26K... Aga kuna mulle piisab klassikufanatismi tekkimisesks üpris vähesest, siis tegin igaks juhuks kiirelt sääred ja pikalt kõvatama ei jäänud

Einoh seda minagi, et sellise raha eest peaks tehnikat küll olema:D
Muide paari kasti õunte ja lauajuppide vedamiseks ei peaks ju klassikule käru panema-see pagasnik mahutab rohkem kui
mõni teise margi universaal;)
Kuskil Euroopas pidi pandama kärukonks aint selleks, et jalgrattaid kinnitada-keegi väitis, et oli nii old ja tekkis tahtmine tõesti käru panna, aga selgus, et ei kannatagi:wall:
Ega ma ei arvagi, et kastil midagi viga oleks-mullegi tundus toimivat täitsa bro, lihtsalt selline lisamoment, mida kontrollida.
Ja no rooste kohapealt-ma vist ainult Sveitsi omasid võtakski-need Skandinaavia omad on juba piltidel roostes, mis siis veel saab kui kohale minna. Aga võibolla SAAB ka;)
Muide katusepolstri kohapealt: leidsin Tallinnast kaks firmat, kes müüvad uut materjali ja sobivat liimi. Netis on muidugi materjalivalik laiem, aga kõik välismaal ja kallim.
Muide paari kasti õunte ja lauajuppide vedamiseks ei peaks ju klassikule käru panema-see pagasnik mahutab rohkem kui
mõni teise margi universaal;)
Kuskil Euroopas pidi pandama kärukonks aint selleks, et jalgrattaid kinnitada-keegi väitis, et oli nii old ja tekkis tahtmine tõesti käru panna, aga selgus, et ei kannatagi:wall:
Ega ma ei arvagi, et kastil midagi viga oleks-mullegi tundus toimivat täitsa bro, lihtsalt selline lisamoment, mida kontrollida.
Ja no rooste kohapealt-ma vist ainult Sveitsi omasid võtakski-need Skandinaavia omad on juba piltidel roostes, mis siis veel saab kui kohale minna. Aga võibolla SAAB ka;)
Muide katusepolstri kohapealt: leidsin Tallinnast kaks firmat, kes müüvad uut materjali ja sobivat liimi. Netis on muidugi materjalivalik laiem, aga kõik välismaal ja kallim.
Algselt postitas: mart96
Ja no rooste kohapealt-ma vist ainult Sveitsi omasid võtakski-need Skandinaavia omad on juba piltidel roostes, mis siis veel saab kui kohale minna. Aga võibolla SAAB ka;)
rooste koha pealt õigus küll ja kui kollektsiooni tahaks mõnda vana klassikut originaalis vms. Aga kui tuunimiseks läheb jms. siis tundub, et kõige suurema hoole ja õhinaga


`
Ärge siis nüüd viimase klausli eest näkku lööge!:(
No mis te ikka siin nurisete, sellise aastaarvu kohta on minuarvates üsna hea kui ainult uste alumised ääred roostetavad, ja nagu aru saan siis veel seestpoolt! Lohutuseks ja tuju tõestmiseks võib ju võrrelda Saabi ja Fordi, siis Ford roostetab juba kataloogis.Ja no rooste kohapealt-ma vist ainult Sveitsi omasid võtakski-need Skandinaavia omad on juba piltidel roostes, mis siis veel saab kui kohale minna. Aga võibolla SAAB ka

Ärge siis nüüd viimase klausli eest näkku lööge!:(
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab