Mure selline, et :
Auto justkui ei ole hästi juhitav.
Rooli vasakule keerates , on keeramine erksam, kui paremale keerates, justkui mingi lõtk oleks.
Sõites rool väristab ja pidurdamisel eriti hullult.Kord kisub rool ühele poole , kord teisele poole.Paremale nagu rohkem
Kui auto seisab ja rooli nõksutada edasi-tagasi siis kostub mingi kolksuv hääl.
Lasin ülevaatus punktis raputada, ütles, et alt kõik korras (rooliotsad jne.
Kas võib olla mingi roolilattirist läbi?
Kui kulukas on sellise asja remont ja kas keegi oskab öelda , kui ohtlik selline asi on?
Või teab keegi äkki millega täpsemalt tegemist?
Ette tänades:drink:
Probleem esisillaga või roolilattiga?
herkel, pane mootor käima ja kui kolksuv hääl on kadunud, siis on magic jälle juhtunud.
Ei ole olemas nii vana autot, mille latt oleks täiesti lõtkuvaba.
Kui võimendi surve üles tuleb, on hääl kadunud.
See ei ole seotud sellega, mida Sa esimeses postituses kurdad.
Kui pidurdades värin kõvemaks läheb, siis on põhjus selgelt ka piduritega seotud.
Ja kui keegi kogemustega kodanik üritab Sulle tõsist nõu anda, võiks ise ka kaasa mõelda, mitte näppu vibutada.
: 
Pärast piduritega ära tegelemist võiks vaadata üle, kuidas rattad on balansseeritud. Võib juhtuda, et osa tina on minema lennanud.
Ei ole olemas nii vana autot, mille latt oleks täiesti lõtkuvaba.
Kui võimendi surve üles tuleb, on hääl kadunud.
See ei ole seotud sellega, mida Sa esimeses postituses kurdad.
Kui pidurdades värin kõvemaks läheb, siis on põhjus selgelt ka piduritega seotud.
Ja kui keegi kogemustega kodanik üritab Sulle tõsist nõu anda, võiks ise ka kaasa mõelda, mitte näppu vibutada.


Pärast piduritega ära tegelemist võiks vaadata üle, kuidas rattad on balansseeritud. Võib juhtuda, et osa tina on minema lennanud.
Kui laiad rehvid all on? Näiteks ~205+ rehvidega on "Tallinna raudteel" ja mujal rööbastes "ujumine" suht paratamatu.
Värisemine on igal kiirusel või ainult 90+? Kui mõnel tuttaval on samas mõõdus jooks all, siis võiksid korra ümber visata ja nii rehvidest põhjustatud anomaaliad välja selgitada.
Kolksumist see muidugi ei seleta.
Värisemine on igal kiirusel või ainult 90+? Kui mõnel tuttaval on samas mõõdus jooks all, siis võiksid korra ümber visata ja nii rehvidest põhjustatud anomaaliad välja selgitada.
Kolksumist see muidugi ei seleta.
Kettad kõverad siis arvatavasti-?:S
Proovisin töötava mootoriga rooli nõksutada ikkagi on sama suur kolksuv heli.
Kusagilt roolilatti lähedalt tuleb .
Rehv ei ole lai kusagil 195.
Kas selle roolilatti teemas oskab keegi mingit nõu anda.
Proovisin töötava mootoriga rooli nõksutada ikkagi on sama suur kolksuv heli.
Kusagilt roolilatti lähedalt tuleb .
Rehv ei ole lai kusagil 195.
Kas selle roolilatti teemas oskab keegi mingit nõu anda.
[quote]
Käisin paar kuud tagasi ühe oopeliga ülevaatusel. Olin kindel et esisillas on midagi väga valesti. Loksutati ja raputati aga vigadeks olid ainult kehva võitu tagumised pidurid ja tagurpidi käigu tuled ei töötanud.
viisin siis tuttavasse töökotta ja lasin seal vaadata ja selgus et mõlemad välimised rooliotsad olid kutud ja veovõlli kaitsekumm ka.
Seega ülevaatuspunktides kahjuks ei leita kolinate põhjuseid.
Mine käi kuskil tõstuki peal ja lase asjatundjatel näppida.
Käisin paar kuud tagasi ühe oopeliga ülevaatusel. Olin kindel et esisillas on midagi väga valesti. Loksutati ja raputati aga vigadeks olid ainult kehva võitu tagumised pidurid ja tagurpidi käigu tuled ei töötanud.
viisin siis tuttavasse töökotta ja lasin seal vaadata ja selgus et mõlemad välimised rooliotsad olid kutud ja veovõlli kaitsekumm ka.
Seega ülevaatuspunktides kahjuks ei leita kolinate põhjuseid.
Mine käi kuskil tõstuki peal ja lase asjatundjatel näppida.
omal oli volvo s80 suht sama asi, et väristas jne. Roolilatis leiti kah lõtk olevat mis võivat kolksu teha kuid viga oli ikkagi piduriketastes mis olid piisavalt kulunud, et vibra teha ja kiskiuda kuhugi poole jne. Roolilatt on vast viimane asi.