Probleem esisillaga või roolilattiga?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
herkel
Postitusi: 12
Liitunud: N Mär 24, 2011 14:53
Asukoht:
Auto:

#1

Mure selline, et :
Auto justkui ei ole hästi juhitav.
Rooli vasakule keerates , on keeramine erksam, kui paremale keerates, justkui mingi lõtk oleks.

Sõites rool väristab ja pidurdamisel eriti hullult.Kord kisub rool ühele poole , kord teisele poole.Paremale nagu rohkem

Kui auto seisab ja rooli nõksutada edasi-tagasi siis kostub mingi kolksuv hääl.

Lasin ülevaatus punktis raputada, ütles, et alt kõik korras (rooliotsad jne.

Kas võib olla mingi roolilattirist läbi?
Kui kulukas on sellise asja remont ja kas keegi oskab öelda , kui ohtlik selline asi on?
Või teab keegi äkki millega täpsemalt tegemist?

Ette tänades:drink:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Pigem vaataks kriitilise pilguga pidurid üle.
Ja kuidas saab üldse kiskuva ja väristava auto kohta küsida kui ohtlik see on? :wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
herkel
Postitusi: 12
Liitunud: N Mär 24, 2011 14:53
Asukoht:
Auto:

#3

Noo ohtlik ikka jah.

Kui auto seisab ja rooli nõksutada edasi-tagasi siis kostub mingi kolksuv hääl?
:nono:, ei tohiks ju piduritesse mõjuda?
rala
Postitusi: 103
Liitunud: P Jaan 30, 2005 19:38
Asukoht:
Auto:

#4

rattapoldid on ikka kinni ilusasti kõik?
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

herkel, pane mootor käima ja kui kolksuv hääl on kadunud, siis on magic jälle juhtunud.
Ei ole olemas nii vana autot, mille latt oleks täiesti lõtkuvaba.
Kui võimendi surve üles tuleb, on hääl kadunud.
See ei ole seotud sellega, mida Sa esimeses postituses kurdad.
Kui pidurdades värin kõvemaks läheb, siis on põhjus selgelt ka piduritega seotud.
Ja kui keegi kogemustega kodanik üritab Sulle tõsist nõu anda, võiks ise ka kaasa mõelda, mitte näppu vibutada. :nono: :)

Pärast piduritega ära tegelemist võiks vaadata üle, kuidas rattad on balansseeritud. Võib juhtuda, et osa tina on minema lennanud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

veel võib olla, et rehvid on muhkus ja ei ole enam ümmargused.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Balanseerimata või muhuga rattad ei pane pidurdades vibrama vaid teevad seda kogu aeg:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

Sõites rool väristab
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#9

Kui laiad rehvid all on? Näiteks ~205+ rehvidega on "Tallinna raudteel" ja mujal rööbastes "ujumine" suht paratamatu.
Värisemine on igal kiirusel või ainult 90+? Kui mõnel tuttaval on samas mõõdus jooks all, siis võiksid korra ümber visata ja nii rehvidest põhjustatud anomaaliad välja selgitada.
Kolksumist see muidugi ei seleta.
herkel
Postitusi: 12
Liitunud: N Mär 24, 2011 14:53
Asukoht:
Auto:

#10

Kettad kõverad siis arvatavasti-?:S
Proovisin töötava mootoriga rooli nõksutada ikkagi on sama suur kolksuv heli.
Kusagilt roolilatti lähedalt tuleb .
Rehv ei ole lai kusagil 195.
Kas selle roolilatti teemas oskab keegi mingit nõu anda.
OnAlles
Postitusi: 35
Liitunud: N Veebr 11, 2010 22:13
Asukoht:
Auto:

#11

[quote]

Käisin paar kuud tagasi ühe oopeliga ülevaatusel. Olin kindel et esisillas on midagi väga valesti. Loksutati ja raputati aga vigadeks olid ainult kehva võitu tagumised pidurid ja tagurpidi käigu tuled ei töötanud.
viisin siis tuttavasse töökotta ja lasin seal vaadata ja selgus et mõlemad välimised rooliotsad olid kutud ja veovõlli kaitsekumm ka.

Seega ülevaatuspunktides kahjuks ei leita kolinate põhjuseid.
Mine käi kuskil tõstuki peal ja lase asjatundjatel näppida.
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#12

omal oli volvo s80 suht sama asi, et väristas jne. Roolilatis leiti kah lõtk olevat mis võivat kolksu teha kuid viga oli ikkagi piduriketastes mis olid piisavalt kulunud, et vibra teha ja kiskiuda kuhugi poole jne. Roolilatt on vast viimane asi.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#13

mitte väga viimane asi ehk... sest NG900 mudelil (nagu paljudel vanadel autodel) kipub latt lõtkuga olema.
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta