1. leht 1-st
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: R Mai 27, 2011 21:43
Postitas herkel
Mure selline, et :
Auto justkui ei ole hästi juhitav.
Rooli vasakule keerates , on keeramine erksam, kui paremale keerates, justkui mingi lõtk oleks.
Sõites rool väristab ja pidurdamisel eriti hullult.Kord kisub rool ühele poole , kord teisele poole.Paremale nagu rohkem
Kui auto seisab ja rooli nõksutada edasi-tagasi siis kostub mingi kolksuv hääl.
Lasin ülevaatus punktis raputada, ütles, et alt kõik korras (rooliotsad jne.
Kas võib olla mingi roolilattirist läbi?
Kui kulukas on sellise asja remont ja kas keegi oskab öelda , kui ohtlik selline asi on?
Või teab keegi äkki millega täpsemalt tegemist?
Ette tänades:drink:
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: R Mai 27, 2011 21:58
Postitas iisak
Pigem vaataks kriitilise pilguga pidurid üle.
Ja kuidas saab üldse kiskuva ja väristava auto kohta küsida kui ohtlik see on?

Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: R Mai 27, 2011 22:33
Postitas herkel
Noo ohtlik ikka jah.
Kui auto seisab ja rooli nõksutada edasi-tagasi siis kostub mingi kolksuv hääl?
:nono:, ei tohiks ju piduritesse mõjuda?
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: R Mai 27, 2011 22:48
Postitas rala
rattapoldid on ikka kinni ilusasti kõik?
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: R Mai 27, 2011 22:52
Postitas Motorhead
herkel, pane mootor käima ja kui kolksuv hääl on kadunud, siis on magic jälle juhtunud.
Ei ole olemas nii vana autot, mille latt oleks täiesti lõtkuvaba.
Kui võimendi surve üles tuleb, on hääl kadunud.
See ei ole seotud sellega, mida Sa esimeses postituses kurdad.
Kui pidurdades värin kõvemaks läheb, siis on põhjus selgelt ka piduritega seotud.
Ja kui keegi kogemustega kodanik üritab Sulle tõsist nõu anda, võiks ise ka kaasa mõelda, mitte näppu vibutada.

:
Pärast piduritega ära tegelemist võiks vaadata üle, kuidas rattad on balansseeritud. Võib juhtuda, et osa tina on minema lennanud.
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: R Mai 27, 2011 22:57
Postitas ivomets
veel võib olla, et rehvid on muhkus ja ei ole enam ümmargused.
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: L Mai 28, 2011 0:21
Postitas iisak
Balanseerimata või muhuga rattad ei pane pidurdades vibrama vaid teevad seda kogu aeg:facts:
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: L Mai 28, 2011 7:53
Postitas ivomets
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: L Mai 28, 2011 13:53
Postitas oswald
Kui laiad rehvid all on? Näiteks ~205+ rehvidega on "Tallinna raudteel" ja mujal rööbastes "ujumine" suht paratamatu.
Värisemine on igal kiirusel või ainult 90+? Kui mõnel tuttaval on samas mõõdus jooks all, siis võiksid korra ümber visata ja nii rehvidest põhjustatud anomaaliad välja selgitada.
Kolksumist see muidugi ei seleta.
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: P Mai 29, 2011 12:35
Postitas herkel
Kettad kõverad siis arvatavasti-?:S
Proovisin töötava mootoriga rooli nõksutada ikkagi on sama suur kolksuv heli.
Kusagilt roolilatti lähedalt tuleb .
Rehv ei ole lai kusagil 195.
Kas selle roolilatti teemas oskab keegi mingit nõu anda.
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: P Mai 29, 2011 19:11
Postitas OnAlles
[quote]
Käisin paar kuud tagasi ühe oopeliga ülevaatusel. Olin kindel et esisillas on midagi väga valesti. Loksutati ja raputati aga vigadeks olid ainult kehva võitu tagumised pidurid ja tagurpidi käigu tuled ei töötanud.
viisin siis tuttavasse töökotta ja lasin seal vaadata ja selgus et mõlemad välimised rooliotsad olid kutud ja veovõlli kaitsekumm ka.
Seega ülevaatuspunktides kahjuks ei leita kolinate põhjuseid.
Mine käi kuskil tõstuki peal ja lase asjatundjatel näppida.
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: P Mai 29, 2011 19:58
Postitas aarnek1
omal oli volvo s80 suht sama asi, et väristas jne. Roolilatis leiti kah lõtk olevat mis võivat kolksu teha kuid viga oli ikkagi piduriketastes mis olid piisavalt kulunud, et vibra teha ja kiskiuda kuhugi poole jne. Roolilatt on vast viimane asi.
Probleem esisillaga või roolilattiga?
Postitatud: E Mai 30, 2011 16:07
Postitas kasparius
mitte väga viimane asi ehk... sest NG900 mudelil (nagu paljudel vanadel autodel) kipub latt lõtkuga olema.