Mure selline, et tahaks hüdrosiduriga kasti kasutada oma autol, mis hetkel mehaaniline. Kas on mõtekam puurida ise kasti augud kuhu siis saaks mehaanilise siduri hoova panna või on lihtsam autole hüdrosidur peale panna.?
kui keeruline see hüdrosiduri paigaldus protseduur on ja mis selleks vaja läheb.....
K:hüdrosiduriga käigukasti sobitamine mehaanilise siduriga autole
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mina saan aru niipalju, et praeguse kasti sidur on mehhaaniline ja plaan panna kast millel sidur hydrauliline.
aidake nyyd.
aidake nyyd.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Vt. siia: http://photo.platonoff.com/Auto/2006012 ... onversion/
Mõne kortsus 9-3 küljest pedaali ja peasilindrit ainult vaja, suurem töö sellest juhendist jääb ära, kuna Sensonic-u kasti sidur ise on juba hüdrauliline ja seda näppima ei pea.
Mõne kortsus 9-3 küljest pedaali ja peasilindrit ainult vaja, suurem töö sellest juhendist jääb ära, kuna Sensonic-u kasti sidur ise on juba hüdrauliline ja seda näppima ei pea.
Mis see "sentronic" siia teemasse puutub???Tegu siis NG900 SAAB sentronic kastiga, ja selle asemele tahad panna tavalise manuaal kasti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui kasti korpus sama oleks, mis Sa arvad, millest siis üldse probleem tekkis?
Sensonic variandil ja tavalise hüdrosiduriga variandil võib vabalt sama kast olla, kuid see ei ole siinse teemaga kuidagi seotud.
Mul on olemas pedaal, pedaali külge käiv silinder, ja tsentraalsilinder koos survelaagriga.
Sinna silindri külge peaks tulema toru ja kahtlustan, et see sõidab juba Fitti auto küljes ringi.
Loogiliselt võttes on Sul vaja veel mingit paaki, kust vedelik võetakse ja ilmselt on mul ka see kuskil olemas, kuid pean EPC-st uurima, sest enam peast ei mäleta, kuidas see seal ehitatud oli.
Võimalik, et on veel midagi lisaks puudu.
Loetletud jupid võib kohe kätte saada, kuid ülejäänutega enne reedet tegeleda ei jõua.
EDIT: triibutu toodud link tundub asjalik.
Sealse kirjelduse järgi saaks nagu vana paaki kasutada.
Lisaks oli mingi kamm pedaali kronsadega, mis vist ei sobinud üks ühele.
Sensonic variandil ja tavalise hüdrosiduriga variandil võib vabalt sama kast olla, kuid see ei ole siinse teemaga kuidagi seotud.
Mul on olemas pedaal, pedaali külge käiv silinder, ja tsentraalsilinder koos survelaagriga.
Sinna silindri külge peaks tulema toru ja kahtlustan, et see sõidab juba Fitti auto küljes ringi.
Loogiliselt võttes on Sul vaja veel mingit paaki, kust vedelik võetakse ja ilmselt on mul ka see kuskil olemas, kuid pean EPC-st uurima, sest enam peast ei mäleta, kuidas see seal ehitatud oli.
Võimalik, et on veel midagi lisaks puudu.
Loetletud jupid võib kohe kätte saada, kuid ülejäänutega enne reedet tegeleda ei jõua.
EDIT: triibutu toodud link tundub asjalik.
Sealse kirjelduse järgi saaks nagu vana paaki kasutada.
Lisaks oli mingi kamm pedaali kronsadega, mis vist ei sobinud üks ühele.
Mina arvan, et probleem tekkis sellest, et hetkel meh. siduriga autole soovitakse olemasoleva kasti asemele hüdraulilise siduriga kasti panna. Sensonic-u kast on üks selline, muud ei midagi.Kui kasti korpus sama oleks, mis Sa arvad, millest siis üldse probleem tekkis?
Sensonic variandil ja tavalise hüdrosiduriga variandil võib vabalt sama kast olla, kuid see ei ole siinse teemaga kuidagi seotud.
Selle asemel, et hakata korpusesse siduri käpa jaoks auke puurima, on mõistlikum siduripedaal jms hüdraulilise vastu vahetada, nagu seal toodud lingil tehakse. Lihtsalt selle osa, kus kasti lammutatakse, võib vahele jätta, kui uus kast/sidur on juba nagu vaja. Uut töösilindrit ja survelaagrit ei lähe tarvis.
Kasti korpusel on tegelt auk olemas, see hetkel küll mingi anduriga täidetud hetkel, aga puurida oleks tulnud siis kõrvadest läbi. Aga tundub, et mõistlikum on siiski siis hüdrosidur panna:thumb:
Mina arvan, et probleem tekkis sellest, et hetkel meh. siduriga autole soovitakse olemasoleva kasti asemele hüdraulilise siduriga kasti panna. Sensonic-u kast on üks selline, muud ei midagi.Kui kasti korpus sama oleks, mis Sa arvad, millest siis üldse probleem tekkis?
Sensonic variandil ja tavalise hüdrosiduriga variandil võib vabalt sama kast olla, kuid see ei ole siinse teemaga kuidagi seotud.
Selle asemel, et hakata korpusesse siduri käpa jaoks auke puurima, on mõistlikum siduripedaal jms hüdraulilise vastu vahetada, nagu seal toodud lingil tehakse. Lihtsalt selle osa, kus kasti lammutatakse, võib vahele jätta, kui uus kast/sidur on juba nagu vaja. Uut töösilindrit ja survelaagrit ei lähe tarvis.