K:hüdrosiduriga käigukasti sobitamine mehaanilise siduriga autole

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#1

Mure selline, et tahaks hüdrosiduriga kasti kasutada oma autol, mis hetkel mehaaniline. Kas on mõtekam puurida ise kasti augud kuhu siis saaks mehaanilise siduri hoova panna või on lihtsam autole hüdrosidur peale panna.?
kui keeruline see hüdrosiduri paigaldus protseduur on ja mis selleks vaja läheb.....
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

Lihtsalt infoks, et tee mingi korralik pealkiri. Ma pidin kolm korda läbi lugema, et aru saada :)
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

Tegu siis NG900 SAAB sentronic kastiga, ja selle asemele tahad panna tavalise manuaal kasti.;)
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

mina saan aru niipalju, et praeguse kasti sidur on mehhaaniline ja plaan panna kast millel sidur hydrauliline.
aidake nyyd.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#5

Just nii Ivomets, selles see mure ongi. vabandan kehva seletuse pärast.:red:
mina saan aru niipalju, et praeguse kasti sidur on mehhaaniline ja plaan panna kast millel sidur hydrauliline.
aidake nyyd.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#6

Vt. siia: http://photo.platonoff.com/Auto/2006012 ... onversion/
Mõne kortsus 9-3 küljest pedaali ja peasilindrit ainult vaja, suurem töö sellest juhendist jääb ära, kuna Sensonic-u kasti sidur ise on juba hüdrauliline ja seda näppima ei pea.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

Teemaalgatajal ei ole ju sensonic! :poke:

Mul on mingeid asju kapi otsas, mis jäid Fitti projektist üle.
Kogu taristut kindlasti ei saa, kuid pooled asjad kindlasti saab kokku.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Tegu siis NG900 SAAB sentronic kastiga, ja selle asemele tahad panna tavalise manuaal kasti.;)
Mis see "sentronic" siia teemasse puutub???
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#9

Teemaalgatajal ei ole ju sensonic! :poke:
Sorry, my bad, pole öeldud jah. Samas, kasti poolest pole vahet, teemaalgataja tahab hüdrosiduriga kasti panna ja Sensonic või mitte, peaks selles osas samad olema :cool:
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#10

Kui kasti korpus sama oleks, mis Sa arvad, millest siis üldse probleem tekkis?
Sensonic variandil ja tavalise hüdrosiduriga variandil võib vabalt sama kast olla, kuid see ei ole siinse teemaga kuidagi seotud.


Mul on olemas pedaal, pedaali külge käiv silinder, ja tsentraalsilinder koos survelaagriga.
Sinna silindri külge peaks tulema toru ja kahtlustan, et see sõidab juba Fitti auto küljes ringi.
Loogiliselt võttes on Sul vaja veel mingit paaki, kust vedelik võetakse ja ilmselt on mul ka see kuskil olemas, kuid pean EPC-st uurima, sest enam peast ei mäleta, kuidas see seal ehitatud oli.
Võimalik, et on veel midagi lisaks puudu.
Loetletud jupid võib kohe kätte saada, kuid ülejäänutega enne reedet tegeleda ei jõua.

EDIT: triibutu toodud link tundub asjalik.
Sealse kirjelduse järgi saaks nagu vana paaki kasutada.

Lisaks oli mingi kamm pedaali kronsadega, mis vist ei sobinud üks ühele.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#11

Kui kasti korpus sama oleks, mis Sa arvad, millest siis üldse probleem tekkis?
Sensonic variandil ja tavalise hüdrosiduriga variandil võib vabalt sama kast olla, kuid see ei ole siinse teemaga kuidagi seotud.
Mina arvan, et probleem tekkis sellest, et hetkel meh. siduriga autole soovitakse olemasoleva kasti asemele hüdraulilise siduriga kasti panna. Sensonic-u kast on üks selline, muud ei midagi.
Selle asemel, et hakata korpusesse siduri käpa jaoks auke puurima, on mõistlikum siduripedaal jms hüdraulilise vastu vahetada, nagu seal toodud lingil tehakse. Lihtsalt selle osa, kus kasti lammutatakse, võib vahele jätta, kui uus kast/sidur on juba nagu vaja. Uut töösilindrit ja survelaagrit ei lähe tarvis.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2001
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#12

saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#13

Kasti korpusel on tegelt auk olemas, see hetkel küll mingi anduriga täidetud hetkel, aga puurida oleks tulnud siis kõrvadest läbi. Aga tundub, et mõistlikum on siiski siis hüdrosidur panna:thumb:
Kui kasti korpus sama oleks, mis Sa arvad, millest siis üldse probleem tekkis?
Sensonic variandil ja tavalise hüdrosiduriga variandil võib vabalt sama kast olla, kuid see ei ole siinse teemaga kuidagi seotud.
Mina arvan, et probleem tekkis sellest, et hetkel meh. siduriga autole soovitakse olemasoleva kasti asemele hüdraulilise siduriga kasti panna. Sensonic-u kast on üks selline, muud ei midagi.
Selle asemel, et hakata korpusesse siduri käpa jaoks auke puurima, on mõistlikum siduripedaal jms hüdraulilise vastu vahetada, nagu seal toodud lingil tehakse. Lihtsalt selle osa, kus kasti lammutatakse, võib vahele jätta, kui uus kast/sidur on juba nagu vaja. Uut töösilindrit ja survelaagrit ei lähe tarvis.
Vasta