2007 1,9 TiD, jõud kadunud

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist.

2007 aasta õlipressil süttis täna maanteel sõites ühtäkki kollane mootori märgutuli ning möödasõitu üritades sai selgeks ka see, et enamus kilovatte on kuhugi kadunud.
Pärast lühikest peatust startides oli korraks justnagu jõud olemas aga seda hetkeks. Ühtlaselt sõita saab, kiirendus on olematu.
Mingit musta/sinist/valget suitsu sumbutist ei tähelda, mingeid anomaalseid hääli kuulda ei ole.

Õnneks on pühad ja õnneks olen nüüd otsapidi Lõuna-Eestis = Tech'i lähiajal sappa panna on lootusetu üritus.
Küsimus(ed) teadjatele kes viitsivad vastata:
1. Mis võiks valesti olla?
2. Kas peaks kohe auto ära parkima või on OK rahulikult kulgeda esimese diagnostikavõimaluseni?

Edit: käisin proovisin korra mis auto teeb. Alustuseks oli kõik nagu ennemuiste aga suht kiiresti olime jälle olukorras kus kiirendust ei toimu. Ka tundub mulle, et kick-down'i ei toimu pedaali põhjas vajutamisel.

Tänud ette,
KaidoV
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

Mul oli ühel diislil samad sümtomid. alates 90kmh oli jõud kadunud. EGR oli siis häda. Saabi diisli kohta lihtsalt ei oska ma midagi öelda.
Ise lasin sellise autoga pikalt ringi. Kui kiirus langes, kadus ka CE tuli ja jõud oli tagasi korraks.
Sent from my Monte Carlo using B236
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#3

Mul oli ühel diislil samad sümtomid. alates 90kmh oli jõud kadunud. EGR oli siis häda. Saabi diisli kohta lihtsalt ei oska ma midagi öelda.
Ise lasin sellise autoga pikalt ringi. Kui kiirus langes, kadus ka CE tuli ja jõud oli tagasi korraks.

Tänud vastamast, EGR oli tähekombinatsioon, mis mulle ka esimesena pähe tuli. Kas on nii, et ühe ravina soovitatakse mõnda aega kõrgete pööretega ringi sõita?
T.P.
Postitusi: 82
Liitunud: E Veebr 08, 2010 11:18
Asukoht:
Auto:

#4

Tervitus,

endal ol sarnaste sümptomitega veaks õhukulumõõtja. Masinaks oli tol korral Audi A4.

Kui EGR on juba umbes siis kõrged pöörded enam ei aita. Puhastada / vahetada. Uus oli antud mudelil ca 170-190 uut raha. Puhastamise juhendit slmasin põhjanaabrte foorumis.

parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
Vasta