juhtrõhuregulaator klassikul
Sain koos oma 900-ga ka hunniku mitmesugust nädra kaasa ja muuhulgas avastasin sealt ühe juhtrõhuregulaatori. Kuidas teha kindlaks kas tegemist on töökorras isendi või surnud vidinaga?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
juhtrõhu-, mitte juhtõhuregulaator. testida saab lühidalt nii, et keerad junni modra külge, ühendad manoka, testid külma mootoriga toodetavat bensurõhku ja sooja mootoriga rõhku ja kui rõhud vastavad haynesi piiblis märgitule, on junn ok.
Algselt postitas: aljoga
juhtrõhu-, mitte juhtõhuregulaator. testida saab lühidalt nii, et keerad junni modra külge, ühendad manoka, testid külma mootoriga toodetavat bensurõhku ja sooja mootoriga rõhku ja kui rõhud vastavad haynesi piiblis märgitule, on junn ok.
Aitähh paranduse eest! Kui ma õigesti aru saan, siis ilma masina külge panemata pole võimalik midagi tarka ütelda?
Ja veel, kas peab paika, et selle sünonüüm on soendusrikasti ja vasted saksa Warmlaufregler, inglise warm-up regulator (valve) ja vene temperaturnõi kompensator?

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Algselt postitas: RyhkijaAlgselt postitas: aljoga
juhtrõhu-, mitte juhtõhuregulaator. testida saab lühidalt nii, et keerad junni modra külge, ühendad manoka, testid külma mootoriga toodetavat bensurõhku ja sooja mootoriga rõhku ja kui rõhud vastavad haynesi piiblis märgitule, on junn ok.
Aitähh paranduse eest! Kui ma õigesti aru saan, siis ilma masina külge panemata pole võimalik midagi tarka ütelda?
Ja veel, kas peab paika, et selle sünonüüm on soendusrikasti ja vasted saksa Warmlaufregler, inglise warm-up regulator (valve) ja vene temperaturnõi kompensator?![]()
soendusrikasti all mõtlesid vast soojendusrikastit?

Sellise tõlke annab euroülikooli tehnikasõnaraamat küll.
Küsimusele jätan ikkagi vastamata. Loogiliselt võttes ehk on kah sünonüüm.
Väga maakeeli ja traktoristi sõnapruuki kasutades-tooreklapp põhimõtteliselt.
Testida saab ainult mootori küljes ja täielik soojenemise-jahtumise tsükkel tuleb mõõtmise ajaks teha.
K-Jetronicu ainuke kurjajuur,õnneks saab neid veidi "järele aidata"
Testida saab ainult mootori küljes ja täielik soojenemise-jahtumise tsükkel tuleb mõõtmise ajaks teha.
K-Jetronicu ainuke kurjajuur,õnneks saab neid veidi "järele aidata"
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aitähh! Sellist "puust&punaseks" selgitust ma lootsingi - pole siiani aega tekkind, et oma niru inglismanni keele oskusega vastavast asjast aru saadaAlgselt postitas: Trionic
Väga maakeeli ja traktoristi sõnapruuki kasutades-tooreklapp põhimõtteliselt.
Testida saab ainult mootori küljes ja täielik soojenemise-jahtumise tsükkel tuleb mõõtmise ajaks teha.

Milles tema :evil:juuriklus õigupoolest seisneb - ebaadekvaatne soojaülekanne? klapi avanemist-sulgumist takistavad asjaolud? regulatsiooniprobleemid?K-Jetronicu ainuke kurjajuur,õnneks saab neid veidi "järele aidata"
Mis teda avavaks-sulgevaks jõuks on - rõhk? bimetall? miski muu?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Seal sees on bimetall lehtvedru,ca. 3mm. paksune,mis lükkab peenikest varrast,mis omakorda lükkab plekist membraani,see katab pealevoolu ja tagasivoolu kanaleid.Sõltuvalt temp.st surutakse tagasivuoolul kõri koomale,juhtrõhk mõjutab sööturi ülemise ja alumise kambri rõhkude vahet,mille väärtus määrab pihustitele mineva kütusehulga.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989