juhtrõhuregulaator klassikul

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#1

Sain koos oma 900-ga ka hunniku mitmesugust nädra kaasa ja muuhulgas avastasin sealt ühe juhtrõhuregulaatori. Kuidas teha kindlaks kas tegemist on töökorras isendi või surnud vidinaga?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#2

anna minu kätte, ma käin korraks nuka taga ära, tulen 45 sekundi pärast tagasi ja ytlen et tuksis on, saan tüki tasuta endale!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

Misasi see juhtõhuregulaator maakeeli on? Õigemini mis ta tegema peaks?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#4

juhtrõhu-, mitte juhtõhuregulaator. testida saab lühidalt nii, et keerad junni modra külge, ühendad manoka, testid külma mootoriga toodetavat bensurõhku ja sooja mootoriga rõhku ja kui rõhud vastavad haynesi piiblis märgitule, on junn ok.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: aljoga
juhtrõhu-, mitte juhtõhuregulaator. testida saab lühidalt nii, et keerad junni modra külge, ühendad manoka, testid külma mootoriga toodetavat bensurõhku ja sooja mootoriga rõhku ja kui rõhud vastavad haynesi piiblis märgitule, on junn ok.

Aitähh paranduse eest! Kui ma õigesti aru saan, siis ilma masina külge panemata pole võimalik midagi tarka ütelda?

Ja veel, kas peab paika, et selle sünonüüm on soendusrikasti ja vasted saksa Warmlaufregler, inglise warm-up regulator (valve) ja vene temperaturnõi kompensator? :freak:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Ryhkija
Algselt postitas: aljoga
juhtrõhu-, mitte juhtõhuregulaator. testida saab lühidalt nii, et keerad junni modra külge, ühendad manoka, testid külma mootoriga toodetavat bensurõhku ja sooja mootoriga rõhku ja kui rõhud vastavad haynesi piiblis märgitule, on junn ok.

Aitähh paranduse eest! Kui ma õigesti aru saan, siis ilma masina külge panemata pole võimalik midagi tarka ütelda?

Ja veel, kas peab paika, et selle sünonüüm on soendusrikasti ja vasted saksa Warmlaufregler, inglise warm-up regulator (valve) ja vene temperaturnõi kompensator? :freak:

soendusrikasti all mõtlesid vast soojendusrikastit? :P
Sellise tõlke annab euroülikooli tehnikasõnaraamat küll.
Küsimusele jätan ikkagi vastamata. Loogiliselt võttes ehk on kah sünonüüm.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Väga maakeeli ja traktoristi sõnapruuki kasutades-tooreklapp põhimõtteliselt.
Testida saab ainult mootori küljes ja täielik soojenemise-jahtumise tsükkel tuleb mõõtmise ajaks teha.
K-Jetronicu ainuke kurjajuur,õnneks saab neid veidi "järele aidata"
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: Trionic
Väga maakeeli ja traktoristi sõnapruuki kasutades-tooreklapp põhimõtteliselt.
Testida saab ainult mootori küljes ja täielik soojenemise-jahtumise tsükkel tuleb mõõtmise ajaks teha.
Aitähh! Sellist "puust&punaseks" selgitust ma lootsingi - pole siiani aega tekkind, et oma niru inglismanni keele oskusega vastavast asjast aru saada :notworthy:
K-Jetronicu ainuke kurjajuur,õnneks saab neid veidi "järele aidata"
Milles tema :evil:juuriklus õigupoolest seisneb - ebaadekvaatne soojaülekanne? klapi avanemist-sulgumist takistavad asjaolud? regulatsiooniprobleemid?
Mis teda avavaks-sulgevaks jõuks on - rõhk? bimetall? miski muu?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#9

soendusrikasti all mõtlesid vast soojendusrikastit? :P
nojah, muidugi see on kui unise peaga kirjutad ;)
tore, et parandasid :P
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Seal sees on bimetall lehtvedru,ca. 3mm. paksune,mis lükkab peenikest varrast,mis omakorda lükkab plekist membraani,see katab pealevoolu ja tagasivoolu kanaleid.Sõltuvalt temp.st surutakse tagasivuoolul kõri koomale,juhtrõhk mõjutab sööturi ülemise ja alumise kambri rõhkude vahet,mille väärtus määrab pihustitele mineva kütusehulga.:eureka:
Vasta