1. leht 1-st
juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: E Okt 03, 2005 15:39
Postitas Ryhkija
Sain koos oma 900-ga ka hunniku mitmesugust nädra kaasa ja muuhulgas avastasin sealt ühe juhtrõhuregulaatori. Kuidas teha kindlaks kas tegemist on töökorras isendi või surnud vidinaga?
juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: E Okt 03, 2005 15:41
Postitas part
anna minu kätte, ma käin korraks nuka taga ära, tulen 45 sekundi pärast tagasi ja ytlen et tuksis on, saan tüki tasuta endale!
juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: E Okt 03, 2005 15:47
Postitas suur
Misasi see juhtõhuregulaator maakeeli on? Õigemini mis ta tegema peaks?
juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: E Okt 03, 2005 16:51
Postitas aljoga
juhtrõhu-, mitte juhtõhuregulaator. testida saab lühidalt nii, et keerad junni modra külge, ühendad manoka, testid külma mootoriga toodetavat bensurõhku ja sooja mootoriga rõhku ja kui rõhud vastavad haynesi piiblis märgitule, on junn ok.
juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: E Okt 03, 2005 23:08
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: aljoga
juhtrõhu-, mitte juhtõhuregulaator. testida saab lühidalt nii, et keerad junni modra külge, ühendad manoka, testid külma mootoriga toodetavat bensurõhku ja sooja mootoriga rõhku ja kui rõhud vastavad haynesi piiblis märgitule, on junn ok.
Aitähh paranduse eest! Kui ma õigesti aru saan, siis ilma masina külge panemata pole võimalik midagi tarka ütelda?
Ja veel, kas peab paika, et selle sünonüüm on soendusrikasti ja vasted saksa Warmlaufregler, inglise warm-up regulator (valve) ja vene temperaturnõi kompensator?

juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: T Okt 04, 2005 8:20
Postitas suur
Algselt postitas: Ryhkija
Algselt postitas: aljoga
juhtrõhu-, mitte juhtõhuregulaator. testida saab lühidalt nii, et keerad junni modra külge, ühendad manoka, testid külma mootoriga toodetavat bensurõhku ja sooja mootoriga rõhku ja kui rõhud vastavad haynesi piiblis märgitule, on junn ok.
Aitähh paranduse eest! Kui ma õigesti aru saan, siis ilma masina külge panemata pole võimalik midagi tarka ütelda?
Ja veel, kas peab paika, et selle sünonüüm on soendusrikasti ja vasted saksa Warmlaufregler, inglise warm-up regulator (valve) ja vene temperaturnõi kompensator?
soendusrikasti all mõtlesid vast soojendusrikastit?

Sellise tõlke annab euroülikooli tehnikasõnaraamat küll.
Küsimusele jätan ikkagi vastamata. Loogiliselt võttes ehk on kah sünonüüm.
juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: T Okt 04, 2005 11:46
Postitas Trionic
Väga maakeeli ja traktoristi sõnapruuki kasutades-tooreklapp põhimõtteliselt.
Testida saab ainult mootori küljes ja täielik soojenemise-jahtumise tsükkel tuleb mõõtmise ajaks teha.
K-Jetronicu ainuke kurjajuur,õnneks saab neid veidi "järele aidata"
juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: T Okt 04, 2005 13:21
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: Trionic
Väga maakeeli ja traktoristi sõnapruuki kasutades-tooreklapp põhimõtteliselt.
Testida saab ainult mootori küljes ja täielik soojenemise-jahtumise tsükkel tuleb mõõtmise ajaks teha.
Aitähh! Sellist "puust&punaseks" selgitust ma lootsingi - pole siiani aega tekkind, et oma niru inglismanni keele oskusega vastavast asjast aru saada
K-Jetronicu ainuke kurjajuur,õnneks saab neid veidi "järele aidata"
Milles tema :evil:juuriklus õigupoolest seisneb - ebaadekvaatne soojaülekanne? klapi avanemist-sulgumist takistavad asjaolud? regulatsiooniprobleemid?
Mis teda avavaks-sulgevaks jõuks on - rõhk? bimetall? miski muu?
juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: T Okt 04, 2005 13:25
Postitas Ryhkija
soendusrikasti all mõtlesid vast soojendusrikastit?
nojah, muidugi see on kui unise peaga kirjutad

tore, et parandasid

juhtrõhuregulaator klassikul
Postitatud: T Okt 04, 2005 14:11
Postitas Trionic
Seal sees on bimetall lehtvedru,ca. 3mm. paksune,mis lükkab peenikest varrast,mis omakorda lükkab plekist membraani,see katab pealevoolu ja tagasivoolu kanaleid.Sõltuvalt temp.st surutakse tagasivuoolul kõri koomale,juhtrõhk mõjutab sööturi ülemise ja alumise kambri rõhkude vahet,mille väärtus määrab pihustitele mineva kütusehulga.
