mootori remont
kindlasti on siin asjatundjaid, kes on oma ratsule teinud mootori kap.remondi, vahetanud kolvid ja rõngad, et auto jõudlust parandada ja küttekulu vähendada, kui "hull" ettevõtmine see on ja milliste kuludega peaksin arvestama. tegemist siis 94 aasta 96 kw 2.0 liitrise bensukaga.
pole olemas täiuslikku masinat 
Vabalthingaval mootoril täiesti kasutu raha kulutamine.Tee KORRALIK kaaneremont,sellest piisab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Vabalthingaval mootoril täiesti kasutu raha kulutamine.Tee KORRALIK kaaneremont,sellest piisab.
Aga saaled ja kolvirõngad:wtf:
Mul naise 2.0 vabaõhuhingaval kulusid just kolvirõngad ära(ls. 300000km) ja bensiin läks õlisisse ja tänu bensiini "hedele" määrdeomadustele kulusid ka saaled ära.
Hinnad vaata www.autoosad.ee
Kui tegin Aerole mootorit 2a. tagasi eekudes läks üle 10k:), kõik tööd tegin ise, v.a. kaane lihvimine.
__In Boost We Trust__

