K;Kas NG900 95a on tagapiduriregulaatorid või ei

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
seeron
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 22, 2007 11:22
Asukoht:
Auto:

#1

:? Asi selles et silindrid liiguvad ilusti aga pidurdus jüu protsent aint 25
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

On reduktsioonklapid 94-95 NG`del. Aga tagasilla piduritele rakendataksegi 25-35% pidurdusjõust esiveolistel.
seeron
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 22, 2007 11:22
Asukoht:
Auto:

#3

ül.vaatuse mees väitis et peab olema seal 50% kandis võta siis kinni:?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

See on mudelipõhine.Kahjuks ei suuda leida vastavaid tabeleid kusagilt:( .
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#5

Ülevaatusel mõõdetakse pidurdustõhusust, see on pidurdusjõudude suhe auto massi vms, riigi teataja teab ilmselt täpsemalt. Trionic räägib pedaalivajutusel tekkiva jõu jagunemisest sildade vahel.

E: Sõiduki rataste pidurdusjõudude summa suhe sõiduki massist teepinnale põhjustatud koormusesse, kood 405 siit
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Ma ei saanud sellest algoritmist päris häsi aru,mis selles RT`s pakuti, ja ka selle jõu jagunemise suhtest.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#7

RT-s pidurdusjõu jagunemist ette ei kirjutata, lihtsalt kogujõu suhe auto massi.
Pidurdusjõu suhteks sildade vahel (antud juhul ilmselt siis 50 - 50) ei saa küll ülevaataja suvaliselt määrata, see tõesti puhtalt mudelipõhine.
Küll aga on oluline rataste pidurdusjõu (ühel sillal) erinevus ja see minu teada sõidupiduril 30% ja seisupiduril 70%. Kui nüüd miski aastatega muutunud pole...
seeron
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 22, 2007 11:22
Asukoht:
Auto:

#8

Suured tänud kõigile:)
Vasta