1. leht 1-st

K;Kas NG900 95a on tagapiduriregulaatorid või ei

Postitatud: L Juul 30, 2011 11:00
Postitas seeron
:? Asi selles et silindrid liiguvad ilusti aga pidurdus jüu protsent aint 25

K;Kas NG900 95a on tagapiduriregulaatorid või ei

Postitatud: L Juul 30, 2011 12:59
Postitas Trionic
On reduktsioonklapid 94-95 NG`del. Aga tagasilla piduritele rakendataksegi 25-35% pidurdusjõust esiveolistel.

K;Kas NG900 95a on tagapiduriregulaatorid või ei

Postitatud: L Juul 30, 2011 13:29
Postitas seeron
ül.vaatuse mees väitis et peab olema seal 50% kandis võta siis kinni:?

K;Kas NG900 95a on tagapiduriregulaatorid või ei

Postitatud: L Juul 30, 2011 16:08
Postitas Trionic
See on mudelipõhine.Kahjuks ei suuda leida vastavaid tabeleid kusagilt:( .

K;Kas NG900 95a on tagapiduriregulaatorid või ei

Postitatud: L Juul 30, 2011 16:23
Postitas ill
Ülevaatusel mõõdetakse pidurdustõhusust, see on pidurdusjõudude suhe auto massi vms, riigi teataja teab ilmselt täpsemalt. Trionic räägib pedaalivajutusel tekkiva jõu jagunemisest sildade vahel.

E: Sõiduki rataste pidurdusjõudude summa suhe sõiduki massist teepinnale põhjustatud koormusesse, kood 405 siit

K;Kas NG900 95a on tagapiduriregulaatorid või ei

Postitatud: L Juul 30, 2011 16:44
Postitas Trionic
Ma ei saanud sellest algoritmist päris häsi aru,mis selles RT`s pakuti, ja ka selle jõu jagunemise suhtest.

K;Kas NG900 95a on tagapiduriregulaatorid või ei

Postitatud: L Juul 30, 2011 22:01
Postitas sebastian
RT-s pidurdusjõu jagunemist ette ei kirjutata, lihtsalt kogujõu suhe auto massi.
Pidurdusjõu suhteks sildade vahel (antud juhul ilmselt siis 50 - 50) ei saa küll ülevaataja suvaliselt määrata, see tõesti puhtalt mudelipõhine.
Küll aga on oluline rataste pidurdusjõu (ühel sillal) erinevus ja see minu teada sõidupiduril 30% ja seisupiduril 70%. Kui nüüd miski aastatega muutunud pole...

K;Kas NG900 95a on tagapiduriregulaatorid või ei

Postitatud: P Juul 31, 2011 13:05
Postitas seeron
Suured tänud kõigile:)