Saab 9-5 2.3T LPT Mystery

mystery
Postitusi: 66
Liitunud: L Aug 08, 2020 17:35
Asukoht: Pärnu
Auto:

#51

E Okt 31, 2022 8:06

-769 näitas, pakun, et LPG tõttu. Lisan video ka 3st tõmbest, esimene bensuga, teine gaasil ja 3s uuesti bensul.

https://youtu.be/zeX7gGuZRn8
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1821
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#52

E Okt 31, 2022 16:53

Bensuga ronis mreq ja mair ikkagi ühtlaseks ehk küsitud õhukogus saadi kätte. Gaasiga oleks olnud nagu fuel cut või detoneerimine, kukkus plaks mingi 300 peale. See Amul on natukene mööda aga mitte palju. eeldatakse -500/+500 on tolerants, ECU üritab lahjendada segu aga ei saa hakkama nagu ehk segu liiga rikas. Samas see peaks konckidele hästi mõjuma. Rikas segu oleks viide nagu õhulekkele, kütust palju segus.Aga lao siis juba OpenSID ka knock 1-4 silinder ja MiFi palju tuleb ca 10 või 20 km peale sõitu? AKW väärtused?
Fastaero
Postitusi: 163
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#53

E Okt 31, 2022 17:51

Amul näitab gaasiga aiateibaid. Reseti korra sid ära ja siis sõida bensu peal vaata mis näitab. Minu omal gaasiga näitas nii -700 kui ka 1010. Bensu peal oli 25. Gaasiga kiirendamine minu arvates suht mõttetu. Pigem lülitada bensiini peale kui vajutada soovid. Minu omal 4000 rpm gaasiga suretab auto välja.
vvs
Pealik
Postitusi: 4122
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Saab 9-3 Aero TTiD Hirsch Performance 2009

#54

E Okt 31, 2022 19:21

Fastaero kirjutas:
E Okt 31, 2022 17:51
Gaasiga kiirendamine minu arvates suht mõttetu. Pigem lülitada bensiini peale kui vajutada soovid. Minu omal 4000 rpm gaasiga suretab auto välja.
See gaasiseade on Sul küll ju paigast ära kui gaasiga iga pöördega liikuda ei saa!

Ma oma 221kW Hirschil vaid põhjagaasi puhul lükkan LPG välja kuna pihustid ei tooda nii palju kui soft sooviks!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
mystery
Postitusi: 66
Liitunud: L Aug 08, 2020 17:35
Asukoht: Pärnu
Auto:

#55

E Okt 31, 2022 20:59

Knocke on üsna vähe, esimeses silindris näitab üldiselt kuni 15, teistes näitab alla 10. Vaikse sõidu peale nulliring. Katsun MiFi ja AKW ära vaadata, kui auto juurde satun. Peale gaasiseadme installi oli gaasil kuni mAir 1000 täitsa viisakas, põhjagaasil tundus fuelcuttima. Niiet aegamööda on olukord veidikene halvemuse poole läinud. Mõõtsin surveid ka: 1cyl 12.8, 2cyl 10.5, 3cyl 12, 4cyl 12.3.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1821
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#56

E Okt 31, 2022 21:32

Knockid peaksid akumuleeruma, MiFi hakkab iga käivitusega nullist lugema.
Fastaero
Postitusi: 163
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#57

T Nov 01, 2022 19:31

Mul ongi 228kw 420nm soft. Mreq 1315 ja ei usu et gaas seda ära toidab. Välja suretab teda ainult põhjagaasiga , aga muidu järsemate liigutuste puhul lülitub ta ise bensule. See ümber lülitumine pole niikuinii ühegi gaasiseadme puhul ideaalne. Hooldus on tulemas eks ma lasen teda veel seadistada. Kuna hetkel gaasiga sõites hoiabki ennast veidi vaos pole väga kiirustanud.
vvs
Pealik
Postitusi: 4122
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Saab 9-3 Aero TTiD Hirsch Performance 2009

#58

T Nov 01, 2022 19:46

Kas seda jõudu on ka düno stendis mõõdetud?

Kui päriselt ka on 228kW siis ilmselt need pihustid välja ka ei anna vajalikku pauku kuid see välja suremine on ju igasmõttes ohtlik, nii mootorile kui ka ohutuse mõttes! Igatahes see seadistus on praegusel kujul küll päris halb. Miinimum võiks olla siiski automaatne bensiini peale ümberlülitus, mitte aga väljasuremine :)

Kes see tark sellist seadistust Sul teostas?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
mystery
Postitusi: 66
Liitunud: L Aug 08, 2020 17:35
Asukoht: Pärnu
Auto:

#59

T Nov 01, 2022 20:39

50km sõidu peale ainult bensiiniga MiFi 24, Amul -1452, Akw1 40, Akw2 50. Selle sõisu ajal käitus auto miskipärast siiani kõige hullemini, 40% gaasiga hakkas pooma juba ja mootorituld vilgutama. OBD scanneriga 2 veakoodi: P0700 ja P0747, mis on seotud käigukastiga.
Fastaero
Postitusi: 163
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#60

T Nov 01, 2022 20:41

Mul paigaldas gaasiabi tallinnas veebruar 2022. Hoolduseese minek eks lasen üle vaadata. Soft küll jh 228kw kätte tuleb niikuinii tiba vähem kuniks wössnerid pole sees siis väga ei pushi ka.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1821
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#61

T Nov 01, 2022 22:27

mystery kirjutas:
T Nov 01, 2022 20:39
50km sõidu peale ainult bensiiniga MiFi 24, Amul -1452, Akw1 40, Akw2 50. Selle sõisu ajal käitus auto miskipärast siiani kõige hullemini, 40% gaasiga hakkas pooma juba ja mootorituld vilgutama. OBD scanneriga 2 veakoodi: P0700 ja P0747, mis on seotud käigukastiga.
Mingi suur leke on ikka kuskil. Kui mootori tuluke juba vilgutab, siis midagi ikka kapitaalselt segus ära. Akw on ilusti üle 40. Amul on metsapoole. Bensurõhk? Regulaatoril vaakumivolla küljes ja terve?
mystery
Postitusi: 66
Liitunud: L Aug 08, 2020 17:35
Asukoht: Pärnu
Auto:

#62

T Nov 01, 2022 22:55

Kui oleks seguga mure siis peaks ju küünaldelt näha olema, küünlad kaunid. Volla küljes ja terve.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1821
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#63

K Nov 02, 2022 7:58

Täielik Mystery :) Küünalde järgi on OK aga kui vilgitab, siis ECU arvates tahaks mootor pmst nagu õhku lennata ja tõmmatakse korralikult kõigele pidurit.
mystery
Postitusi: 66
Liitunud: L Aug 08, 2020 17:35
Asukoht: Pärnu
Auto:

#64

K Nov 02, 2022 8:37

Kasutajanimi peab paika antud juhul jah :) täna hommikul oli Fcod 4882 ette tulnud, mis see võiks tähendada? 10km tööle sõites näitas Amul -27 ainult aga mootori töös muutusi ka polnud.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 659
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#65

K Nov 02, 2022 9:42

Tegu ei ole juu MY2022 autoga kus loodetavasti köik mootori töö juhtimise ja muud detailid uued ja sädelevad. Küünalde keraamilise osa värvus juu sekunditega ei muutu ja vaevalt Sa tundide viisi sellise "kakkumisega" täisvöimsusel söidad. Ja kui bensiini vöi etanooliga söitmisel vajatakse vähemalt 25 km läbisöitu enne kui T7 oskab adapteeruda sobivale programmile miks siis ümberlülitumisel gaasile peaks see nn adapteerumine toimima kiiremini ühes vöi teises suunas. Ei ole juu mötet köikki küttesegu koostist juhtivaid detaile uute OEM toodetega asendada. KALLA ja TALLA natuke rahulikumalt. :)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1821
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#66

K Nov 02, 2022 12:32

fcod 4882 = https://saabwisonline.com/c8/9-5/2005/2 ... des/p1312/
Kuvatõmmis 2022-11-02 123830.png
Kuvatõmmis 2022-11-02 123830.png (17.73 KiB) Vaadatud 471 korda
mystery
Postitusi: 66
Liitunud: L Aug 08, 2020 17:35
Asukoht: Pärnu
Auto:

#67

L Nov 19, 2022 20:00

Vahetasin sisselaskekollektori üheosalise vastu ning punased pihustid asendusid pruunidega. Kasu ei miskit :) proovisin ka cobra küljes olevat boosti solenoidil wg volla ära võtta ja sõita max 1000mAirini aga jõnksutas ikka, mis välistaks klapi vea, teise klapi viskasin ikkagi vahele, jällegi muutusi polnud.
Vasta