
Olles omanud enamasti saksa päritolu masinaid varasemalt siis vahelduseks mõtlesin ka midagi muud proovida. On küll olnud paar Jaapani toodet, mis paraku jätsid täiesti külmaks





Paar pilti ka asjaosalisest:


viewtopic.php?f=31&t=24378
Mingit konkreetset viidet probleemide kohta? Täitsa huvitab, mis probleemseks osutub. Külajutud räägivad küll, et 100k läbides on klapid otsas aga konkreetset viidet pole keegi suutnud välja käia sellise juhtumi kohta. Sõbral on Mazda, millele paigaldati odavaim LPG seade 40k läbisõidul, hetkel ees 170k+ ja 0 probleemi mootoriga, klapiõlitust ka pole.LPG saabidel on põhjustanud erinevaid muresid ja pole rahvajuttude järgi soovituslik.
Minu 2000 9-5 Aerol (169kW) on nüüdseks LPG peal olnud 2,5 aastat (30600 km) ja selles osas probleeme ei ole olnud. LPG + 98 kulu on varasemaga võrreldes 39,98% soodsam, ehk suht täpselt see, mida Gaznet enne paigaldust lubas. Nüüd olen hakanud klapiõlituse peale mõtlema (see mind siia teemasse tõigi), mis ilmselt protsenti omajagu vähendab. Mina julgen soovitada küll.justin.keiss kirjutas: ↑P Sept 20, 2020 0:39Milliseid muresid täpsemalt? Endal sama plaan sahtlis ootamas.