Saab 900i <klassik> 88', SoS

Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#1

Kui oma esimese auto sain, siis lootsin, et see leevendab (autosõidu)kirge minu sees, kuid karm reaalsus hakkas aegamisi kohale jõudma. Tegemist polnud lihtsalt autosõiduvajadusega, vaid hoopis SAABisõiduvajadusega. Pisiku levitaja oli vähemalt ilmselge.
Pärast kerget paanikahoogu selgus, et enam ei jää midagi muud üle kui teha mõni olemasolev saabiomanik pisut vaesemaks. Arvestades ka vaese õpilase majanduslikku olukorda ei jäänud just palju valikuid ja ohvriks langes seekord mõningatele juba tuttav klassik.
Annan siis ka pühaliku tõotuse olla autu vastu hell ja hea ning teda hoida kui oma kallimat :notworthy:
Niipea kui ma oma serveri tagasi püsti saan lisan ka pildimaterjali. Senikaua imetlen teda üksi.
Kui keegi tahab saabikute üleskutsel talle lehvitada, siis seda võimaldan ma üldjuhul Tartus ja Hiiumaal ning nendevahelisel teelõigul.

Pilt

[size=-1][/size]

SoS
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

SoS, ma lihtsalt norin (selline ma juba olen :red: )
Piltidel oled üritanud ilusti numbrit peita, samas on su jutus link tarmiidi auto teema jutule, kus numbrid ilusti näha :)

Kena söitu hiiumaa pölislaantes :drive:

terv, teager
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#3

Ega ma numbreid Saabneti jaoks peida. Need pildid, mis esimese postituses näha olid väikse tuuninguga mõeldud pigem teistesse kohtadesse esitamiseks. Pealegi on praegu numbrimärgid väga mõlkis ja kulunud, pole üldse ilus siukseid avaldada. ARKi on tellimus juba uute euromärkide jaoks sisse antud, 'õiged' numbrialused on kahjuks puudu.
Kui hästi läheb siis saan nädala jooksul serveri lõpuks püsti ka ja siis sinna tulevad ka ülejäänud "tuunimata" pildikesed.

OT: tglt nende numbrite peitmine oli kõige kergem töö võrreldes kogu selle rooste ja värviparanduste kaotamisega piltidel :red: Aga oleks ka siis selle rooste kaotamine päriselus pooltki nii kerge, mis siis viga...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#4

Esimesed investeeringud siis ka autule tehtud. Sai roolivõimule õli juurde kallatud, samuti sai murdunud antennile eelmise Saabi oma peale tuunitud, ka uued euronumbrid sain peale ja esialgu pidin kasutama, saabneti oma puudumisel, tavalist "noname" numbrialust. Seoses viimasega, kui neid aluseid on veel üle siis ühest oleksin huvitatud. Plaan on millalgi esiklaas ka ära vahetada, palju remondikohas esiklaasi vahetus maksta võib? Kõik muu on autol eeskujulikult sujunud.

Kindlustus on noortele ikka paras pomm :( Linnapromod registreerivad kõik oma fäänsid sõidukid Hiiumaale ja kui seejärel linnas kõkse teevad, siis pärismaalased maksavad segaseks... Tallinn on muidugi klass omaette aga erinevus põlvamaaga on kahekordne, kuigi reaalset liiklust ja rahvaarvu seal kõvasti rohkem.... [size=-2]Vähemalt saab siin kõik välja elatud, ilma et väga palju teisi tülitaks...Kui ei meeldi ära loe[/size]
Eks ma kurda uuesti kui midagi jälle hingele tuleb.
Väikese hilinemisega sain lõpuks siiski oma lubaduse ka täidetud, et avalikustan siis ülejäänud pildikesed kah
Pilt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: SoS
Plaan on millalgi esiklaas ka ära vahetada, palju remondikohas esiklaasi vahetus maksta võib?

Klaasimeistril on päris asjalik veebileht. Kõik hinnad ilusti olemas ja lihtne õiget asja üles leida:
http://klaasiteenindus.ee/index.php?mai ... 88&tyyp=10
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#6

Linnapromod registreerivad kõik oma fäänsid sõidukid Hiiumaale ja kui seejärel linnas kõkse teevad, siis pärismaalased maksavad segaseks...
Ärand, peremees, pahanda.. Ma ise jälle mõtlesin et mis nendele saarelejäänud hiidlastele küll sisse läinud on, saar ju pisike ja liiklus suht rahulik, aga kindlustuse hind muudkui ronib ja ronib.. maeitea, süüdistaks ehk hoopis tartlasi, ma igapäevase Tallinnas sõitjana ei tahaks seda süüd nüüd enda peale küll kuidagi võtta ;)
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#7

Kui auto pidurdamisel niiöelda võbisema hakkab ja väikestel kiirustel ka ebaühtlaselt pidurdab, kas siis on kõige tõenäolisemalt asi piduriketastes, tundub nagu tuleks justkui eestpoolt ikka.
Autoosad ütleb et tüki hind esikettal on 467.-, aga siin mõned on rääkinud, et saivad 300ga komplekti kätte?
Tagakettad paistavad odavad 142.- tk, et kas need ka mõtekas kohe ära vahetada?
Seda ka et kohalikust poest tellides oli kahe erineva variandiga kettaid, ühel oli rummu sügavus vist 4 cm ja teisel 7cm. Et kas seda tuleb lihtsalt mõõtmisega teada saada või on see kusagil mudeli järgi ka kirjas?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: SoS
Kui auto pidurdamisel niiöelda võbisema hakkab ja väikestel kiirustel ka ebaühtlaselt pidurdab, kas siis on kõige tõenäolisemalt asi piduriketastes, tundub nagu tuleks justkui eestpoolt ikka.
Jah, vibratsiooni võivad tekitada näiteks mingil hetkel treimisega ravitud kettad (väike treiali eksimus ja jamad käes).
Esikettad on tagumistest oluliselt kallimad, kuna neil on vent. avad sees. Ei usu, et 300 eest komplekti kuskilt kätte saad.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#9

noh profülaktiline taga ketta vahetus vist küll vajalik pole, seal suht selge kas kulunud või mitte. Esikettaga nii et kui madal eelarve siis vähe kulunud kettale soovitan siiski varjanti mida suur loeb vea põhjuseks, ehk siis treimist, tuleb lihtsalt õige mees leida, treides peaks summa olema kusagil 100 eek ketas. Vibra võib põhjustada ka lihtsalt kuuma saamine. Aga noh kui on võimalus maksta kindla tulemuse, hea enesetunde ja kes teab mille eest veel siis võtta uued kettad ja uued klotsid kah kohe.
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#10

Pakun,et tagumised kettad kestavad veel,sai ju need üle treida,põhjusel et klotsid terves pinnas vastu ketast jookseksid. Tagumiste klotside surve vastu ketast väiksem,sellest tingituna ketaste roostetamine.
Esimesed kettad sai peale suuremat äkk pidurdamist üle treida,algus oli normis,ju siis aeg on oma töö teinud! Esimesed kettad on ventileeritavad ja pakun,et klotside aeg võib ümber olla,minu vahetatud august 2004 ja hinda 180 eeki kpl.
Lihtsalt huvist,et kuda jookseb?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#11

Klotsidel paistis paksust veel olevat, kuidas aeg nende efektiivsusele mõjunud on ei tea, puudub kahjuks võrdlusmoment.
Treimisvõimalust siin läheduses küll ei tea, niiet eriti palju variante ei ole.
Muidu jooksmise kohta paistab suht ilusasti. Kruusatee tundub pisut jubedavõitu olema :freak: justkui talvel suhteliselt libedaga, kipub kuidagi uimaselt ujuma, a vb peabki nii olema? Tagumised vedrud on natuke ära vist vajunud, sest auto paistab pisut maad ligi olema kui inimesed sees, eriti veel pagasiga. Kui asendada siis võib vast luukpära vedrusid kasutada, peaksid kõvemad olema?
Praegu palavaga istub ilusasti puu all varjus, sest "päris" jaheduse puhuja puudub...
Kas bensiinipump võibki olla sellisel kujul roostes, et pealevaatamise tundub, et lihtsalt puhumisega on võimalik asi kaotada ja auto alla ainult õhukese kihi roostetolmu jätta?? puutuda seda küll igaljuhul ei julge, ilmselt saabijumal hoiab teda puhtalt mõttejõuga veel koos :notworthy:
Aga ikkagi jäi huvitama, mis erinevus siis neil piduriketastel on kui pakutakse poes kahte varianti? üks sügavusega 4cm ja teine 7cm, sajakroonise erinevusega?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14337
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Algselt postitas: SoS
Kui asendada siis võib vast luukpära vedrusid kasutada, peaksid kõvemad olema?
Ei ole vist vahet neil vedrudel. Aero omad peaks olema pisut jäigemad. (aga see on ainult mingi internetijutt mul kuuldud)
Kas bensiinipump võibki olla sellisel kujul roostes, et pealevaatamise tundub, et lihtsalt puhumisega on võimalik asi kaotada ja auto alla ainult õhukese kihi roostetolmu jätta??
puutuda seda küll igaljuhul ei julge, ilmselt saabijumal hoiab teda puhtalt mõttejõuga veel koos :notworthy:
Ei saanud päris hästi aru, sul ju pump paagisisene. Mis roostest sa seal räägid? Ja mismoodi ta seal ära sul kaob?
Aga ikkagi jäi huvitama, mis erinevus siis neil piduriketastel on kui pakutakse poes kahte varianti? üks sügavusega 4cm ja teine 70cm, sajakroonise erinevusega?
Vaata ikka aastanumbri järgi neid kettaid, äkki sulle loeti kõikvõimalikud ette ja osa neist vanema klassiku omad juhtusid olema? Neil on kettad erinevad küll, vanadel on lihtsalt metallilätakad, uuematel ka ventileeritud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#13

Autoosad.ee :
KEERDVEDRU, TAGA Sedan Rootsi 390.- PAKSUS DIAM. 14,5 MM, VAHES DIAM. 113 MM, KÕRGUS 306 MM
KEERDVEDRU, TAGA 3/5-UKSEGA (Sedan TUGEVNDATUD) Rootsi 347.- PAKSUS DIAM. 15 MM, VAHES DIAM. 114 MM, KÕRGUS 310 MM
numbrite ja nime järgi nagu oleks ju erinevust?

Algselt postitias: Cyber
sul ju pump paagisisene.
emm... a mis pump see on siis siuke, vähemalt paistab pumba moodi:P
--edit: polnd seda suurt pilti enam tarvis siia teemasse
Pilt
suuremas plaanis kah
Pilt

Pikapeale hakkab SAABist midagi teadma ka juba :D
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14337
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

See on "fuel accumulator", krt 'teagi, kuidas seda maakeeles öelda. Tema ülesanne on bensurõhku hoida ka mingi aeg pärast mootori seiskamist. Et pärast kergem käivitada oleks.
Päris bensiinipumbani jõuad, kui võtad pagassipõhja plaadid üles ja näed seal all 2 luuki, ühe all (suurema) on pump ja teise all vist bensuandur.

Kogu oma küttesüsteemi ülesehitusest saad teada siit Loodan, et inglise keel sama roostes pole, kui pildil olev jubin..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#15

Okih, lugesin selle targa pdf'i läbi, päris palju oli veel füüsikatunnist meeles.
Aga, ühesõnaga, arvestades mu selle "fuel accumulator"i kurba seisu, siis võin ühelhetkel teeäärde jääda? Arvestades neid jooniseid seal pdf'is siis kütus peaks lihtsalt läbi voolama sellest ja kui peaks rooste tõttu kuskile lõpuks auk tekkima, siis bensiin voolaks lihtsalt välja sealt?
Aga kas poes nimetatakse teda siis ikkagi (väliseks)kütusepumbaks, sest tootepilt on küll väga sarnane neil? Kui ma eksin, siis mis hinna kanti peaks "fuel accumulator" jääma. Parem valmistun praegu shokiks kui hiljem teeääres läbi telefoni seda hinda kuuldes :P
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#16

rõhuakumulaator(asub tagasilla kohal põhja all)üldiselt ei ole võimalik vana tükki elusalt torude otsast kätte saada.

Tsitaat ühest minu teemast. http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2878
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#17

kombi vedrud peaks tugevamad olema-soovitan need panna.
Kui tee peal ujub, äkki on rehvid vale profiiliga ja ees-taga erinevaga?
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#18

Ujumine võib olla tingitud ka esirataste õõtshoobade kinnituste väsimisest ... vaata need üle
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#19

Uued vedrud, kettad juba ammu käes, aga kullakallikene arvab, et temale meeldivad vanad osad rohkem ja ei taha neid kuidagi loovutada. Peale poolenädalast madistamist arvan, et tuleb ta ikkagi "kurjemate" onude kätte saata...
Svennsonitele paistavad need tähikvõtmed hirmsatkanti meeldima :wall: Okih, muretsesin endale siis korraliku komplekti kõigi suurustega ja puha. Armatuuri kruvimiseks sobisid täitsa hästi, aga üks poltidest, mis hoiab parempoolset piduriketast kinni, arvas, et tema nii tühise asjapärast küll liigutama end ei hakka ja nii see tähikvõtmeke tükkideks pudenes. Hea küll orgunnisin siis endale pisut kõvemast materjalist raskekaallased kohale, aga siis oli poldil juba trots nii suur, et lasi end lihtsalt üle keerata :fight:
Nüüd saaks selle vist ainult puurides kätte. Küsimus, et kas asenduseks on võimalik ise analoogsest valmis teritada või tuleks kuskilt doonorilt kasutatud hankida või kuskiltkandist hoopis tellida uus? Kardan, et kohalikus poes küll siukseid ei ole, a eks esmaspäeval proovib uurida...(Pole praegu teist samasugust näppu ka võtta ja müüjale näidata)
Tunnistasin end siis sellekohapealt lööduks ja lootsin salamahti, et ehk kannatab siis vähemalt tagumised vedrud ära vahetada. Peale pikka punnimist ja ühele teiselepoole väänamist suutsin kõige tagumise kinnituspoldi lihtsalt pooleks keerata, a selle eest siis tuli ta juba lupsti pesast välja :D Sellele ei olnud vähemalt raske asendust leida. Oletasin, et ilmselt tuleb amort ka lahti päästa, siis oleks hea lihtne käsitsi vedru välja võtta ja uus asemele lükata, sest spetse vedru kokkusurumis vahendeid ja asju ju polnd. Amort paistis olevat kontrana kinnipandud seega lükkasin ühe võtme vastu kere ja teist hakkasin keerama, kuna jõudu jäi väheks panin siis pikenduse ka ikka peale - väike jõudemonstratsioon ja nii see alumine võti pilbasteks lendas...:freak:
Ühesõnaga enda saavutuseks jäi ainult vasakpoolne piduriketas vahetada ja katkine sumbuti lappida, mis oli liigmadala põhjatõttu kiviga suure lõhe endale sisse mõlkinud. Poolelijäänud tööde jaoks prooviks kuhugi lähedalasuvasse teenindusse saata. Uute tööriistade ja lõhutud juppide maksuvus tuleb varsti juba kõvasti suurem teeninduse hinnast... Aga noh ma vähemal türitasin, seegi hea

Eelmine kord jäid armatuurist silma siuksed pistikud, mis sobisid üksteise sisse, et millejaoks need on keegi teab? Igaljuhul lahtuühendatud nad olid ja ma igaksjuhuks kokku ka ei pannud.

Aegajalt vastavalt tegevusplaanile ikka esimese postituse piltide lingile lisandub igasugust uut materjali, kus nüüdseks võimalik siis ka mõningaid lõhutud detaile näha...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: SoS
Nüüd saaks selle vist ainult puurides kätte. Küsimus, et kas asenduseks on võimalik ise analoogsest valmis teritada või tuleks kuskilt doonorilt kasutatud hankida või kuskiltkandist hoopis tellida uus? Kardan, et kohalikus poes küll siukseid ei ole, a eks esmaspäeval proovib uurida...(Pole praegu teist samasugust näppu ka võtta ja müüjale näidata)

Kui sa mõtled seda mis, jääb paremale,

Pilt

siis EPC annab selle koodiks 8056160 ning väidab, et sobib nii klassikule kui tonnisele. VM saad kindlasti, aga paljudel foorumlastel on ka doonoreid hoovi peal, ehk on nõus loovutama :)

EDIT: USA's maksab see kruvike 2,86$ - The Saabsite.com - ehk siis mingi 40 eeku max. uuest peast VM'ist ostes.

terv, teager
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#21

Algselt postitas: teager
Kui sa mõtled seda mis, jääb paremale,
siis EPC annab selle koodiks 8056160 ning väidab, et sobib nii klassikule kui tonnisele. VM saad kindlasti, aga paljudel foorumlastel on ka doonoreid hoovi peal, ehk on nõus loovutama :)
terv, teager
Vot just seesama, hinna saaks ilmselt teada kui VMiga kontakteeruda? Eraldi hinnatabeleid vist netis ei ole?
a ma ei hakkaks väga iga doonoriomanikku U2Udega pommitama, ehk abivalvimad, kellel siuke jublakas olemas tulevad pakuvad ise ja sisi saaks kuidagi kokkuleppele eks?:beer:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: SoS
Svennsonitele paistavad need tähikvõtmed hirmsatkanti meeldima :wall: Okih, muretsesin endale siis korraliku komplekti kõigi suurustega ja puha. Armatuuri kruvimiseks sobisid täitsa hästi, aga üks poltidest, mis hoiab parempoolset piduriketast kinni, arvas, et tema nii tühise asjapärast küll liigutama end ei hakka ja nii see tähikvõtmeke tükkideks pudenes.

Hankisin ka mina endale mingise 19- kroonise "komplekti" , kruvisin ainult armatuuri ja salongidetaile - seega veel imekombel terve. Odavaid tööriistu iseloomustab mu arust kõige paremini hiina ersats-victorinox-taskunuga, ning kui selle korgitseriga veini üritada avada :P
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#23

Nu mu tähikute komplekt päris nii odav siiski ei olnud, a see selleks. Sai hommikul kohalikku teenindusse viidud ja öeldud mis teha tuleb. Alguses vaatasin 5 minutit kuidas autu üles tõsteti ja siis mehaanik lootusetult igasuguste pikendustega proovis esimest polti käsitsi lahti keerata, mis aga kuigi tulemusrikas ei olnud... Siis mindi ilmselt kangema rasketehnika järgi. Mõtsin, et mis ma neid ikka segan, äkki poisid ei julge omaniku juuresolekul õiget jõudu ka rakendada lähen parem minema sisi saavad salaja kiruda :P Peale lõunat siis lõpuks helistati kah, et nüüd siis lõpuks valmis töödega ja võib järgi tulla :drive: Kuidas nad selle ülekeeratud poldi kätte said ja mis nad sellega tegid, ma ei tea, aga ketas küljes püsis ja ei hakka ratast ka sellejaoks alt ära keerama hetkel, et teada saada.
Oma vahenditega ja õhtuti putitades ma oleksin jäänudki neid vahetama. Nüüd siis uued pidurikettad ees ja luukpära vedrud taga. Hoo kaotab pedaalivajutuse tagajärjel eeskujulikult, eelneva rahuldava kohta ja ka pepu püsib nüüd kuivem ja puhtam, ei vaju hirmuäratavalt madalale kui keegi julgeb koos pagasiga taha ronida. Esimene suurinvesteering tehtud, mis ilmselt küll viimaseks ei jää, aga ehk ta endale "sõpru" ei igatse.

Nüüd vaja veel üks häiriv pisiasi ja kõik oleks tiptop. Nimelt on autoke liikluskindlustuse sõnul 01' lõhkunud kellegi escorti ära ja ise ka ilmselt parajalt kannatada saanud. Võibolla selletõttu on vist kapoti lukustusmehhanism kuidagi vigastada saanud ja aegajalt põrutades, ntx august läbi sõites, annab lukk järgi ja kapott hüppab vupsti lahti jäädes ainult tuuleriivile pidama. Juhtub see täiesti suvalistel hetkedel, vahel 90km/h suurema põrutusega, vahel 30km/h peaaegu mitte millegi peale, vahel jõuan tartu ja tagasi ja midagi pole juhtunud. Ühesõnaga vaja seda pisut modifitseerida ja siis pole kullakesel enam ühtegi viga kui ämm (loe: rooste) välja arvata
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#24

Septembris vahetasin ära esiklaas, nüüd on võimalik ka vastu päikest sõita:)
Aga hiljuti sai just Troostis käidud igast hoolduste ja sumbuti vahetamisega, mis päris surnd juba oli. Samuti vahetati õlid ära - jõudsin juba tartu tagasi ka sõita kui linnapiiril õlituli põlema hakkas :freak: madalatel pööretel põleb koguaeg, kõrgematel sedasi kergelt vilkudes. Õlivarda järgi on nagu kõik olemas ja pisut pealegi ja auto alt ühtegi loiku pole ka leidnud, et misasi siis sedasi hirmutab mind? andur või rõhu puudus või midagi hullemat? :poke:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 913
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#25

ok, seekord pääsesin õnneliku ehmatusega. Tõepoolest oli tegemist lahtivajunud andurijuhtmega. Üks nurk oli pistikul ära murdunud ja ju siis auklikud teed ta lõplikult lahti ajasid. Vähemalt tean nüüd mida järgminekord kontrollida.
Aitäh kiiretele abistajatele tarmiidile ja ivometsale:beer:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Vasta