Saab 900NG Cabrio, 1995, SoS

Vasta
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 440
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000CSE, 900 T16
Kontakt:

#1

L Juul 03, 2010 13:37

Kõik algas sellega, et poetasin eelmise auto teemas mokaotsast, et äkki keegi tahab cabrio vastu vahetada. 2 päeva läks mööda ja magic happened :eureka:
Mõtlesin, et teen kohe teema ära kui mõne ilusa pildi autost saan, aga ilmselgelt pole seda juhtunud. Aga kuna nüüd ajateenistus ukse ees on, siis pole enam pääsu :P

Autoks SAAB 900NG Cabrio 2.0 136kw (väidetavalt mingid hirschi tegelased olla ka kallal käinud, 155kw?) igatahes esineb sama probleem, mis paljudel teistel, et 3-4k pöörete juures põhjagaasiga kakub, enne ja pärast on kõik ok.

Aga kokkuvõttes on nüüd võimalik jumet ka mujale saada kui ainult vasakule käevarrele :P

Järgmine update tuleb ilmselt 11(min. 3) kuu pärast :D
Vahepeal ilmselt paarkorda mõni muu pereliiga sõidab sellega.

Lisatud failid
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE + 900 T16 MY92 + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9-5 MY01+MY98 2.3t varuosad
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 440
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000CSE, 900 T16
Kontakt:

#2

P Okt 17, 2010 17:36

Reedel avastasin, et parem esimene velg on vastu maad. Võtsin käsipumba välja hakkaks külge panema, aga vahin velge nagu eilane. No ei ole ventiili kuskil, velg täiesti sile. Pärast mõningat nõutust ja ka kaaslaste poolt velgede üle vaatamist kangutasime veljekapslid lahti ja ennnäe imet - ongi ventiil veljepoltide vahel. Aga lootus, et saaks rehvi täis pumbata jäi ikkagi lootuseks, sest ventiili väljaulatuv osa oli nii lühike et käsipump ei ulatanud seda ventiili punni sisse lükkama. Ehku peale võtsime velje alt ära ja läksime tanklasse kus õnneks õnnestus siis suruõhuga rehv uuesti täis lasta.
Pühapäeva hommikuks oli jälle natuke lõssis ja otsustasin, et viskaks siis juba talvekad peale. Nagu arvata oli, siis tavaline 15minutiga neljal veljel rehv vahetada ei läinud läbi. ~1,5h sai mässatud pingi ja tasakaalustuse peal, aga korda lõpuks sai. Ei olnud muidugi ka miski ametlik esindus. Tagarehvid olid seestpoolt rohkem ära söödud, seega mingi hetk vaja sillastendis kontrollimas käia.

Esimeste jahedatega maanteel temp ei püsinud keskel vaid vajus pisut allapoole, linna jõudes oli ilusasti keskel. Niikaua kuni sooja puhub, siis vast tähelepanu ei vaja.
Paarkorda on silma hakanud, et tabloode valgustuse heledus kõigub hästi korraks heledamaks/tuhmimaks, aga pole mingit seaduspära selles kohanud.
Põhjagaasiga kiirendades ikka kakub, kuigi jahedate ilmadega tundub, et vähem. Samas öeldi, et tagant oli musta välja ajanud, seega segu paigast ära?

Numbrite poolest siis 3500km nüüdseks läbitud ja keskmine 1 km hind koos absoluutselt kõigi kuludega on 4,3kr
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE + 900 T16 MY92 + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9-5 MY01+MY98 2.3t varuosad
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

E Okt 18, 2010 11:15

Mulle on NG-ga sillastendis käies Mart Pere öelnud, et tagasilda sel autol ei saa reguleerida ja punkt. Samas Margus Muraka juures 93 aasta passatiga käies tehti imestunud nägu esisilla reguleerimise soovi peale - autol on ju neli ratast. Mida ja kuidas seal siis passatil võrreldes NG-ge reguleerida sai, ma ei tea.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2710
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

E Okt 18, 2010 11:23

NG`l on sarnaselt tonnisele sõltuv tagavedrustus. Võibolla selle peitud probleem?
hessionaoife
Postitusi: 1
Liitunud: T Nov 16, 2010 9:02
Asukoht:
Auto:

#5

T Nov 16, 2010 9:41

Wow! You've got nice car.


enjoy
Aoife ccna
daags
Postitusi: 681
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#6

T Nov 16, 2010 10:15

Algselt postitas: vallikas
Mulle on NG-ga sillastendis käies Mart Pere öelnud, et tagasilda sel autol ei saa reguleerida ja punkt. Samas Margus Muraka juures 93 aasta passatiga käies tehti imestunud nägu esisilla reguleerimise soovi peale - autol on ju neli ratast. Mida ja kuidas seal siis passatil võrreldes NG-ge reguleerida sai, ma ei tea.


Tagasilda saab ng puhul reguleerida spetsiaalselt ettenähtud seibide abil.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 440
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000CSE, 900 T16
Kontakt:

#7

T Nov 16, 2010 18:48

Kas neid spets seibe võiks omada iga pädevam sillastend või peab otsima eksootilisi ametlikke esindusi?

Ebasobival ajal tulevate üllatuste vältimiseks sai 04.12.10 Tartu Akukeskusest (väga meeldiv teenindus) uus aku (72Ah 680A) peale muretsetud. Mõõtsime kohe generaatorist tuleva pinge kah täiskoormuse all ära ja saime 14,4V:thumb:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE + 900 T16 MY92 + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9-5 MY01+MY98 2.3t varuosad
AAA
Postitusi: 273
Liitunud: N Dets 09, 2010 10:50
Asukoht:
Auto:

#8

L Dets 11, 2010 4:06

On auto veel remonti nõudnud? Mul vedelevad tegelikult need Hirsch'i paberid veel laua peal, kui huvi võib kokku saada millalgi. Muide alumine mootori osa sai pandud 2.3T oma, kuna saaled käisid ringi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6986
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

L Dets 11, 2010 13:09

Algselt postitas: vallikas
Mulle on NG-ga sillastendis käies Mart Pere öelnud, et tagasilda sel autol ei saa reguleerida ja punkt. Samas Margus Muraka juures 93 aasta passatiga käies tehti imestunud nägu esisilla reguleerimise soovi peale - autol on ju neli ratast. Mida ja kuidas seal siis passatil võrreldes NG-ge reguleerida sai, ma ei tea.


Tagasilda saab ng puhul reguleerida spetsiaalselt ettenähtud seibide abil.
Tagasilda EI SAA NG`l reguleerida.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 440
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000CSE, 900 T16
Kontakt:

#10

K Veebr 23, 2011 23:36

Sidur otsustas parematele jahimaadele minna ja nüüd siis raske raha eest uus peale pandud. Võiks ehk mõniaeg nüüd mureta olla sellega.
km läbimise hind tõusis sellega nüüd 0,22€ pealt 0,27€'ni
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE + 900 T16 MY92 + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9-5 MY01+MY98 2.3t varuosad
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 440
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000CSE, 900 T16
Kontakt:

#11

K Apr 06, 2011 11:03

Lõpuks sain endale mõistliku väljanägemisega Saabi originaalveljed. Pilti praegusest sopahunnikust tegema ei hakka, loodetavasti saab neljapäeval ära pesta ja siis tulevad ka värskemad pildid.
Aga kahtlasel kombel rehvid lähevad järjest pisemaks. Algselt olid all 225 suverehvid, siis talveks 205 ja nüüd suveks lausa tolli võrra väiksemad 195. Kui samas tempos jätkub, siis saab järgmine suvi juba küüliku rehve otsida :P
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE + 900 T16 MY92 + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9-5 MY01+MY98 2.3t varuosad
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 440
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000CSE, 900 T16
Kontakt:

#12

L Mai 07, 2011 7:12

Kuna pole enam Eestis pikemat aega, siis andsin auto ära ja pole ise enam kasutaja. Eks ole näha, mis edasi saab, kui tagasi tulen, senikaua voib aga teema lukku panna.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE + 900 T16 MY92 + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9-5 MY01+MY98 2.3t varuosad
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#13

P Mai 08, 2011 21:37

Anna siis teada, kui uuesti lahti saab teha ;)

terv, teager
Vasta