Teatavasti peaks universumis kehtima tasakaal, ehk siis osade rasked ajad on teistele hoopis helded ja kuna tühja kohta ka ei sallita, siis saigi endine klassik poole uuema suksu vastu vahetatud.
Suksul siis aastaks 1999, mootor 2.0 LPT 113kw ja läbisõitu ~223300, natuke lisasid ka, millest siis püsikiirusehoidja vaieldamatu mu lemmik.
Salamisi lootsin, et võimsusekasvu oleks ikka no kõvasti, aga tagumikutundega vägasuurt erinevust ei tajunud kuigi möödasõitu saab nüüd tunduvalt lühema ajaga teha.
Käigukang tundub väga tilla-tölla, aga see vist ongi pisut siuke eripära. Samuti on gabariitide tunnetus paigast ära ja võtab pisut aega, et ümber harjuda.
Üks mure on ka, nimelt ei oska rattapoldid oma pingutamisega piiri pidada ja pärast ei saa neid enam keegikurat ka lahti. Kas selle vastu võib aidata lihtsalt uute poltide muretsemine koos määrdega?
Asjalikum fotsessioon on ka plaanis lähiajal korraldada
Saab 9-3 SE 2.0t 113+kw, 1999, SoS (MÜÜDUD)
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Tubli! Progress peab toimuma!Paigalseis on tagasiminek!!:head:
Rattapoldid keeratakse ikka täiega kinni,käsitsi ja veel parem njuutonvõtmega. Kuideas lahti saab? Ikka vastupäeva keerates!!
Rattapoldid keeratakse ikka täiega kinni,käsitsi ja veel parem njuutonvõtmega. Kuideas lahti saab? Ikka vastupäeva keerates!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Algselt postitas: SoS
...
Suksul siis aastaks 1999, mootor 2.0 LPT 113kw
...
Salamisi lootsin, et võimsusekasvu oleks ikka no kõvasti, aga tagumikutundega vägasuurt erinevust ei tajunud kuigi möödasõitu saab nüüd tunduvalt lühema ajaga teha.
...
Vana hea T5
Vaakumvoolikud üle vaadata, siis BPC klapp vaja lisada (soovitavalt T7 oma) ning herr sebastian õpetab vurri ka ehk kenasti puhuma. Siis on ainuke mure pidevalt uute esirehvide muretsemine
terv, teager
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Lihtsalt keermele grafiidi(puru) peale puistata ja siis tagasi või kuidas?Algselt postitas: svenska
Vanemad mehed teavad rääkida et poldid tavalise pliiatsiga natuke töödelda ja kogu moos.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Sain ka väikse proovisõidu teha. Kiirendus oli samas klassis mu vabalthingava klassikuga, turbot justkui ei tundnud rakenduvat. Check Engine ei põlenud, auto ise vist arvab, et kõik on ok. Võibolla tarvis lõõrid puhtaks köhida, värske kütus tankida ja re-learn teha?
55581286
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Värv tuli kogemata,
üleüldse tuli suht ekspromt see ost ilma mingi pikema eelplaneerimiseta.
OT: Tited tulid ju aint 900NG'ga, eks?
üleüldse tuli suht ekspromt see ost ilma mingi pikema eelplaneerimiseta.
OT: Tited tulid ju aint 900NG'ga, eks?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: roomlaneNoh, sinu 9-3 on samahästi NG...Algselt postitas: SoS
OT: Tited tulid ju aint 900NG'ga, eks?
vallikas muigab
Teemasse: mul ka olid rattapoldid kinni kui kurat, küll sai nedega mässatud kui esimest korda ise suverehve alla tahtsin kruttida. Hiljem on aidanud vasemääre, poltide lahti-kinni kruttimine (on asja olnud rataste taha), korralik padrun (ühe olen puruks keeranud-löönud) ja vahel ka torujupike padrunivarre otsa. Sellise mõnusa torujupi kunagi ka pagassi panen.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
223888 pealt tehtud siis õli ja kõigi filtrid vahetus, õõtsa ja stabika puksid uued pandud ning ka klapikambrikaane tihend kuna sealtvahel immitses natuke õli.
Salongifilter oli nii umbes, et sinna peale oleks saanud kasvõi pajuvõsa kasvatada.
Nüüd siis peaks auto veermik tip-top korras olema. Vähemalt mõneks ajaks mureta.
Salongifilter oli nii umbes, et sinna peale oleks saanud kasvõi pajuvõsa kasvatada.
Nüüd siis peaks auto veermik tip-top korras olema. Vähemalt mõneks ajaks mureta.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Tagumisse summutisse minev toru oli niivõrd roostes, et kobrutas täiesti (autot olevat eelmise aasta jooksul vähe kasutatud) nii et seda veermiku tegemise ajal sorkima ei hakanud, lähtudes põhimõttest, et kui töötab ära näpi. Noh 3 päeva töötaski siis hakkas ükshetk jorisema ja selleks ajaks kui uue summutiga töökotta jõudsin oli toru täiesti irdunud püti küljest ja tegemist oli tõupuhta ralliautoga.
enne ja pärast (siin muidugi kobrutav osa roostest juba maha pudenenud).
Vahepeal sai ka väike staatuse muutus ära tehtud ja ehk saab varsti erinevaid tilulilusid auto külge kruvima/kleepima hakata. Eks siis ole põhjust rohkem pilte ka teha.
Eesootavatest töödest siis veel, et käiguhoovastik loksub siiski pisut palju, aga seda vist Tartus keegi väga reguleerima ei hakka ja vaja vaadata, millal linna satub.
Kuidas OG'l selle sillastendi läbimisega on, tuttav ütles reguleerimine olla tükk jamamist rooliotste paigutuse tõttu või käib siiski nii(standartselt) nagu igal suvalisel masinal tänaval?
enne ja pärast (siin muidugi kobrutav osa roostest juba maha pudenenud).
Vahepeal sai ka väike staatuse muutus ära tehtud ja ehk saab varsti erinevaid tilulilusid auto külge kruvima/kleepima hakata. Eks siis ole põhjust rohkem pilte ka teha.
Eesootavatest töödest siis veel, et käiguhoovastik loksub siiski pisut palju, aga seda vist Tartus keegi väga reguleerima ei hakka ja vaja vaadata, millal linna satub.
Kuidas OG'l selle sillastendi läbimisega on, tuttav ütles reguleerimine olla tükk jamamist rooliotste paigutuse tõttu või käib siiski nii(standartselt) nagu igal suvalisel masinal tänaval?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: SoS
Vahepeal sai ka väike staatuse muutus ära tehtud ja ehk saab varsti erinevaid tilulilusid auto külge kruvima/kleepima hakata. Eks siis ole põhjust rohkem pilte ka teha.
Millal neid tilulilusid näha saab ?
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ma ütlesin ju et varsti
Praeguseks olen poole peal, ehk siis numbrialused on peal, aga kleepsu jaoks pole viitsinud klaasi puhastada, et ilusasti kinni jääks
Ja otse loomulikult on auto pesemata, et ühtegi ilusat pilti teha
Praeguseks olen poole peal, ehk siis numbrialused on peal, aga kleepsu jaoks pole viitsinud klaasi puhastada, et ilusasti kinni jääks
Ja otse loomulikult on auto pesemata, et ühtegi ilusat pilti teha
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
No sisemist klaasi pole keegi mitme aasta jooksul puhastanud, mõtlesin et teeks ikka korralikult
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ühel hommikul hakkas roolivõimu pump tegema sellist suremise häält, et ma pidin peaaegu ise ära surema selle peale. Selgus et roolivõimu õli oli ainult tilgake paagi põhjas. Miski eelmise korraga võrrelda pole, et kui palju või kui kiiresti, sest autot ostes ma millegipärast selle vedeliku taset ei kontrollinud...
Egas midagi sai siis mõeldud, et vahetaks ära. Carringist anti mulle rohekas GM vedelik. Lasin vana välja ja loomulikult pärast seda kui tundus, et kõik on välja saadud ning kogumis potsik alt ära võetud, tuli paagist veel üks korralik nire lagastamise lõpule viimiseks. Uue õli suutsin ikkagi ilusasti paaki kallata ning tundus et pump jäi ka rahule.
Eks kindlasti natuke vana õli jäi ka sinna sisse, aga kuna tundus, et parema ratta juurest leemendab natuke siis tuleb mingihetk niikuinii teenindusse minna, leke kõrvaldada ja tõenäoliselt uus õli jälle sisse lasta.
Kusjuures kui paagis tundus õli veel läbipaistev, siis kogumisanuma sees oli tegemist juba läbipaistmatu musta möginana.
OT: kleepsu pole ikka veel peale saanud:red:luban sellega ülejärgmine nädal puhkuse ajal tegeleda!
edit: sain poolteist kuud hiljem kleepsu peale
Egas midagi sai siis mõeldud, et vahetaks ära. Carringist anti mulle rohekas GM vedelik. Lasin vana välja ja loomulikult pärast seda kui tundus, et kõik on välja saadud ning kogumis potsik alt ära võetud, tuli paagist veel üks korralik nire lagastamise lõpule viimiseks. Uue õli suutsin ikkagi ilusasti paaki kallata ning tundus et pump jäi ka rahule.
Eks kindlasti natuke vana õli jäi ka sinna sisse, aga kuna tundus, et parema ratta juurest leemendab natuke siis tuleb mingihetk niikuinii teenindusse minna, leke kõrvaldada ja tõenäoliselt uus õli jälle sisse lasta.
Kusjuures kui paagis tundus õli veel läbipaistev, siis kogumisanuma sees oli tegemist juba läbipaistmatu musta möginana.
OT: kleepsu pole ikka veel peale saanud:red:luban sellega ülejärgmine nädal puhkuse ajal tegeleda!
edit: sain poolteist kuud hiljem kleepsu peale
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Käisin putitasin natuke autot, ladusin märgatavas koguses uusi juppe esisilda ja krt ikka kolksub midagi esisillas, teeb meele täitsa mõruks.
Lasin hr. sebastiani ka auto kallale ja oli juba lootus, et saab vähemalt naerusuil koju sõita, aga tutkit.
WG klapp on ilmselt lahtises asendis kinni kiilunud ja kogu vunk lendab atmosfääri.
Vabalthingavana pole lõbus:poke:
update: selgus, et WG on üpriski töökorras ja membraan ka mingilmääral töötab. Probleemiks oli hoopis intercoolerisse minev lõdvik mis oli lahti. Tõenäoliselt juba siis kui auto sain... Pisut imestama paneb aint, et teeninduses nii lihtsat viga ei märgatud. Igatahes nüüd on tarvis kahe käega roolist kinni hoida
Pärast suverehvidele vahetust hakkas väga tugevalt vasakule kiskuma, lasin uuesti ära tasakaalustada kiskus natuke vähem, lasin seejärel vasaku ja parema poole rattad ümber tõsta, siis hakkas õrnalt paremale kiskuma Igatahes vaja sillastendis ka käia miskiaeg.
edit: sillastendis ei saanud käia, kuna parem amordi tugipadi läbi.
Loomulikult õnnestus ka ise natuke lollust korda saata, mistõttu on nüüd ees 900 stange (vana oli eelmise omaniku poolt "remonditud" selliselt et keskelt oli tala mõrane), uued tuled ja pisut värvimistöid.
Kokkuvõttes kuuajaga pool auto turuväärtust sinna sisse läinud:conf:
aga siiski
Lasin hr. sebastiani ka auto kallale ja oli juba lootus, et saab vähemalt naerusuil koju sõita, aga tutkit.
WG klapp on ilmselt lahtises asendis kinni kiilunud ja kogu vunk lendab atmosfääri.
Vabalthingavana pole lõbus:poke:
update: selgus, et WG on üpriski töökorras ja membraan ka mingilmääral töötab. Probleemiks oli hoopis intercoolerisse minev lõdvik mis oli lahti. Tõenäoliselt juba siis kui auto sain... Pisut imestama paneb aint, et teeninduses nii lihtsat viga ei märgatud. Igatahes nüüd on tarvis kahe käega roolist kinni hoida
Pärast suverehvidele vahetust hakkas väga tugevalt vasakule kiskuma, lasin uuesti ära tasakaalustada kiskus natuke vähem, lasin seejärel vasaku ja parema poole rattad ümber tõsta, siis hakkas õrnalt paremale kiskuma Igatahes vaja sillastendis ka käia miskiaeg.
edit: sillastendis ei saanud käia, kuna parem amordi tugipadi läbi.
Loomulikult õnnestus ka ise natuke lollust korda saata, mistõttu on nüüd ees 900 stange (vana oli eelmise omaniku poolt "remonditud" selliselt et keskelt oli tala mõrane), uued tuled ja pisut värvimistöid.
Kokkuvõttes kuuajaga pool auto turuväärtust sinna sisse läinud:conf:
aga siiski
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7643
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sai siis kah selle autoga sõidetud tänu sosile, kes oli nii hea ja mind Pärnust Tartusse kaasa võttis!
a tõesti esisild ikka räigelt kolksub ja kobiseb, sellest märkimisväärsest kogusest rahast jäi järelikult napiks.
aga sebastiani tegemisi oli tunda küll, ikka päris mõnus oli üle pika aja turbiiniga 9-3 ga sõita!
a tõesti esisild ikka räigelt kolksub ja kobiseb, sellest märkimisväärsest kogusest rahast jäi järelikult napiks.
aga sebastiani tegemisi oli tunda küll, ikka päris mõnus oli üle pika aja turbiiniga 9-3 ga sõita!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Esisild olla täiesti korras olnud, aga hoopis summuti oli ühest klambrikeevitusest lahti ning hüppas ja kolksus.
Nüüd võimalik jälle inimesemoodi sõita
Aga kas keegi tahaks mulle +- kompensatsiooniga vahetust pakkuda mõne cabrio vastu (ei pea olema saab:red: )
Nüüd võimalik jälle inimesemoodi sõita
Aga kas keegi tahaks mulle +- kompensatsiooniga vahetust pakkuda mõne cabrio vastu (ei pea olema saab:red: )
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 924
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Piisas vaid suu lahti tegemisest ja olengi juba paar päeva NG cabrio omanik:drive:Algselt postitas: SoSAga kas keegi tahaks mulle +- kompensatsiooniga vahetust pakkuda mõne cabrio vastu (ei pea olema saab:red: )
Aga see punane on nüüd uue omaniku käes.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa