Saab 9-3 SE 2.0t 113+kw, 1999, SoS (MÜÜDUD)

Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#1

L Jaan 31, 2009 12:47

Teatavasti peaks universumis kehtima tasakaal, ehk siis osade rasked ajad on teistele hoopis helded ja kuna tühja kohta ka ei sallita, siis saigi endine klassik poole uuema suksu vastu vahetatud.

Suksul siis aastaks 1999, mootor 2.0 LPT 113kw ja läbisõitu ~223300, natuke lisasid ka, millest siis püsikiirusehoidja vaieldamatu mu lemmik.

Salamisi lootsin, et võimsusekasvu oleks ikka no kõvasti, aga tagumikutundega vägasuurt erinevust ei tajunud kuigi möödasõitu saab nüüd tunduvalt lühema ajaga teha.
Käigukang tundub väga tilla-tölla, aga see vist ongi pisut siuke eripära. Samuti on gabariitide tunnetus paigast ära ja võtab pisut aega, et ümber harjuda.

Üks mure on ka, nimelt ei oska rattapoldid oma pingutamisega piiri pidada ja pärast ei saa neid enam keegikurat ka lahti. Kas selle vastu võib aidata lihtsalt uute poltide muretsemine koos määrdega?

Asjalikum fotsessioon on ka plaanis lähiajal korraldada
Pilt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#2

L Jaan 31, 2009 13:44

Pigem lihtsalt määre, mul tonnil oli täpselt sama probleem rattapoltidega.
Aga ilus auto, õnne ja edu sellega
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#3

L Jaan 31, 2009 13:48

Esiteks- tuult tiibadesse :cool:
Poltidega teen ma ise nii, et kinni keeran ainult käejõuga ja vahele panen natuke tõrva.
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 392
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#4

L Jaan 31, 2009 13:50

Tubli! Progress peab toimuma!Paigalseis on tagasiminek!!:head:

Rattapoldid keeratakse ikka täiega kinni,käsitsi ja veel parem njuutonvõtmega. Kuideas lahti saab? Ikka vastupäeva keerates!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

L Jaan 31, 2009 14:12

Algselt postitas: SoS
...

Suksul siis aastaks 1999, mootor 2.0 LPT 113kw
...

Salamisi lootsin, et võimsusekasvu oleks ikka no kõvasti, aga tagumikutundega vägasuurt erinevust ei tajunud kuigi möödasõitu saab nüüd tunduvalt lühema ajaga teha.
...


Vana hea T5 :)

Vaakumvoolikud üle vaadata, siis BPC klapp vaja lisada (soovitavalt T7 oma) ning herr sebastian õpetab vurri ka ehk kenasti puhuma. Siis on ainuke mure pidevalt uute esirehvide muretsemine :head:

terv, teager
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#6

L Jaan 31, 2009 14:15

Vanemad mehed teavad rääkida et poldid tavalise pliiatsiga natuke töödelda ja kogu moos.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#7

L Jaan 31, 2009 14:17

Algselt postitas: svenska
Vanemad mehed teavad rääkida et poldid tavalise pliiatsiga natuke töödelda ja kogu moos.

Lihtsalt keermele grafiidi(puru) peale puistata ja siis tagasi või kuidas?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#8

L Jaan 31, 2009 14:43

Ma olen poltide ja rummu vahele vasemääret pannud. See ei lase kah kinni roostetada. Kuigi grafiitmääre pidi juttude järgi parem olema.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#9

L Jaan 31, 2009 17:59

Sain ka väikse proovisõidu teha. Kiirendus oli samas klassis mu vabalthingava klassikuga, turbot justkui ei tundnud rakenduvat. Check Engine ei põlenud, auto ise vist arvab, et kõik on ok. Võibolla tarvis lõõrid puhtaks köhida, värske kütus tankida ja re-learn teha?
55581286
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#10

K Veebr 04, 2009 13:53

vot siis....nakatusid kah punase värvi külge:D
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#11

K Veebr 04, 2009 14:01

Värv tuli kogemata,
üleüldse tuli suht ekspromt see ost ilma mingi pikema eelplaneerimiseta.

OT: Tited tulid ju aint 900NG'ga, eks? :D
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#12

K Veebr 04, 2009 14:19

Algselt postitas: SoS
OT: Tited tulid ju aint 900NG'ga, eks? :D

Noh, sinu 9-3 on samahästi NG... :)
55581286
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#13

R Veebr 13, 2009 9:35

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: SoS
OT: Tited tulid ju aint 900NG'ga, eks? :D

Noh, sinu 9-3 on samahästi NG... :)


vallikas muigab :beer:

Teemasse: mul ka olid rattapoldid kinni kui kurat, küll sai nedega mässatud kui esimest korda ise suverehve alla tahtsin kruttida. Hiljem on aidanud vasemääre, poltide lahti-kinni kruttimine (on asja olnud rataste taha), korralik padrun (ühe olen puruks keeranud-löönud) ja vahel ka torujupike padrunivarre otsa. Sellise mõnusa torujupi kunagi ka pagassi panen.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#14

N Veebr 19, 2009 19:28

223888 pealt tehtud siis õli ja kõigi filtrid vahetus, õõtsa ja stabika puksid uued pandud ning ka klapikambrikaane tihend kuna sealtvahel immitses natuke õli.
Salongifilter oli nii umbes, et sinna peale oleks saanud kasvõi pajuvõsa kasvatada.:head:
Nüüd siis peaks auto veermik tip-top korras olema. Vähemalt mõneks ajaks mureta.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#15

N Mär 05, 2009 17:04

Tagumisse summutisse minev toru oli niivõrd roostes, et kobrutas täiesti (autot olevat eelmise aasta jooksul vähe kasutatud) nii et seda veermiku tegemise ajal sorkima ei hakanud, lähtudes põhimõttest, et kui töötab ära näpi. Noh 3 päeva töötaski :D siis hakkas ükshetk jorisema ja selleks ajaks kui uue summutiga töökotta jõudsin oli toru täiesti irdunud püti küljest ja tegemist oli tõupuhta ralliautoga.
enne ja pärast (siin muidugi kobrutav osa roostest juba maha pudenenud).

Vahepeal sai ka väike staatuse muutus ära tehtud ja ehk saab varsti erinevaid tilulilusid auto külge kruvima/kleepima hakata. Eks siis ole põhjust rohkem pilte ka teha.

Eesootavatest töödest siis veel, et käiguhoovastik loksub siiski pisut palju, aga seda vist Tartus keegi väga reguleerima ei hakka ja vaja vaadata, millal linna satub.

Kuidas OG'l selle sillastendi läbimisega on, tuttav ütles reguleerimine olla tükk jamamist rooliotste paigutuse tõttu või käib siiski nii(standartselt) nagu igal suvalisel masinal tänaval?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#16

T Juul 14, 2009 13:01

Algselt postitas: SoS
Vahepeal sai ka väike staatuse muutus ära tehtud ja ehk saab varsti erinevaid tilulilusid auto külge kruvima/kleepima hakata. Eks siis ole põhjust rohkem pilte ka teha.


Millal neid tilulilusid näha saab :D?
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#17

T Juul 14, 2009 14:26

Ma ütlesin ju et varsti :D
Praeguseks olen poole peal, ehk siis numbrialused on peal, aga kleepsu jaoks pole viitsinud klaasi puhastada, et ilusasti kinni jääks
Ja otse loomulikult on auto pesemata, et ühtegi ilusat pilti teha
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

T Juul 14, 2009 14:32

Kleeps käib seespool..;) Pole vaja autot väljast puhtaks rookida..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#19

T Juul 14, 2009 14:39

No sisemist klaasi pole keegi mitme aasta jooksul puhastanud, mõtlesin et teeks ikka korralikult :D
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#20

R Aug 07, 2009 22:03

Ühel hommikul hakkas roolivõimu pump tegema sellist suremise häält, et ma pidin peaaegu ise ära surema selle peale. Selgus et roolivõimu õli oli ainult tilgake paagi põhjas. Miski eelmise korraga võrrelda pole, et kui palju või kui kiiresti, sest autot ostes ma millegipärast selle vedeliku taset ei kontrollinud...
Egas midagi sai siis mõeldud, et vahetaks ära. Carringist anti mulle rohekas GM vedelik. Lasin vana välja ja loomulikult pärast seda kui tundus, et kõik on välja saadud ning kogumis potsik alt ära võetud, tuli paagist veel üks korralik nire lagastamise lõpule viimiseks. Uue õli suutsin ikkagi ilusasti paaki kallata ning tundus et pump jäi ka rahule.
Eks kindlasti natuke vana õli jäi ka sinna sisse, aga kuna tundus, et parema ratta juurest leemendab natuke siis tuleb mingihetk niikuinii teenindusse minna, leke kõrvaldada ja tõenäoliselt uus õli jälle sisse lasta.

Kusjuures kui paagis tundus õli veel läbipaistev, siis kogumisanuma sees oli tegemist juba läbipaistmatu musta möginana.

OT: kleepsu pole ikka veel peale saanud:red:luban sellega ülejärgmine nädal puhkuse ajal tegeleda!

edit: sain poolteist kuud hiljem kleepsu peale :D
Pilt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#21

N Apr 08, 2010 17:18

Käisin putitasin natuke autot, ladusin märgatavas koguses uusi juppe esisilda ja krt ikka kolksub midagi esisillas, teeb meele täitsa mõruks.

Lasin hr. sebastiani ka auto kallale ja oli juba lootus, et saab vähemalt naerusuil koju sõita, aga tutkit.
WG klapp on ilmselt lahtises asendis kinni kiilunud ja kogu vunk lendab atmosfääri.
Vabalthingavana pole lõbus:poke:
update: selgus, et WG on üpriski töökorras ja membraan ka mingilmääral töötab. Probleemiks oli hoopis intercoolerisse minev lõdvik mis oli lahti. Tõenäoliselt juba siis kui auto sain... Pisut imestama paneb aint, et teeninduses nii lihtsat viga ei märgatud. Igatahes nüüd on tarvis kahe käega roolist kinni hoida :drive:

Pärast suverehvidele vahetust hakkas väga tugevalt vasakule kiskuma, lasin uuesti ära tasakaalustada kiskus natuke vähem, lasin seejärel vasaku ja parema poole rattad ümber tõsta, siis hakkas õrnalt paremale kiskuma :freak: Igatahes vaja sillastendis ka käia miskiaeg.

edit: sillastendis ei saanud käia, kuna parem amordi tugipadi läbi.
Loomulikult õnnestus ka ise natuke lollust korda saata, mistõttu on nüüd ees 900 stange (vana oli eelmise omaniku poolt "remonditud" selliselt et keskelt oli tala mõrane), uued tuled ja pisut värvimistöid.
Kokkuvõttes kuuajaga pool auto turuväärtust sinna sisse läinud:conf:
aga siiski
Pilt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#22

P Mai 02, 2010 8:20

sai siis kah selle autoga sõidetud tänu sosile, kes oli nii hea ja mind Pärnust Tartusse kaasa võttis!
a tõesti esisild ikka räigelt kolksub ja kobiseb, sellest märkimisväärsest kogusest rahast jäi järelikult napiks. ;)
aga sebastiani tegemisi oli tunda küll, ikka päris mõnus oli üle pika aja turbiiniga 9-3 ga sõita!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#23

R Mai 21, 2010 22:41

Esisild olla täiesti korras olnud, aga hoopis summuti oli ühest klambrikeevitusest lahti ning hüppas ja kolksus.
Nüüd võimalik jälle inimesemoodi sõita

Aga kas keegi tahaks mulle +- kompensatsiooniga vahetust pakkuda mõne cabrio vastu (ei pea olema saab:red: )
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#24

K Mai 26, 2010 10:15

Algselt postitas: SoSAga kas keegi tahaks mulle +- kompensatsiooniga vahetust pakkuda mõne cabrio vastu (ei pea olema saab:red: )

Piisas vaid suu lahti tegemisest ja olengi juba paar päeva NG cabrio omanik:drive:
Aga see punane on nüüd uue omaniku käes.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#25

K Mai 26, 2010 10:18

Et siis lukku? Või tuleb uus omanik ja jätkab teemat?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta