Saab 9-5 Estate 2.3T 136KW 2006, Que

Vasta
que
Postitusi: 1348
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#1

K Mai 02, 2018 22:46

Tere,
saatuse tahtel sõitis järjekorras siis juba üheksas SAAB ja ajaloos esimene 9-5 õuele.
Edasi viib 2.3T 136kw, välja sõitis ta Viking motorsi saalist aastal 2006.
Esimesed kogemused faceliftiga ja selle settiga on :notworthy:
Põnevat ja uut avastamist on, kasvõi nt. Xenonid :D Kõrva paitab üsna tummine helisüsteem.


Ajaloost
__________________________________________________________________________
Eesti ajalooga masin, hooldused eelnevalt VM, Saabianti, Troost.
120k juures müüdi auto Vikingist (hooldusraamat), eelmine omanik tegeles ise hooldamisega.

2018
aprill ls 183k õlivahetus ja ülevaatus. Uued küünlad, uus summutiring, hunnik pukse. Peale 17' valud ja vähesõitnud Sava naastud.

2019
jaanuar ls 192k Di (kasutatud), Di ühendusklamber, vahetusse läks roolivõimendi kõrgsurvevoolik.

veebr-märts ls 193k õlivahetus, välistemperatuuriandur, vasak ABS võru.

Pildid 2018 aprill
Pilt

Pilt

Pilt

EDIT: mis teema nüüd selle pildi pööramisega on? Igalpool mujal korras..
Pilt
Viimati muutis que, N Mär 14, 2019 9:59, muudetud 11 korda kokku.
Everyday Regular SAAB guy!
chrismil
Postitusi: 328
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#2

N Mai 03, 2018 15:48

Lähme pildistma varsti :)
www.madalvee.com
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 275
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#3

N Mai 03, 2018 18:35

Ma liituks ka kui klõpsimiseks läheb 😁
Edu uue Saabiga 😉
:drive: Diisel lennuk
Pilt
konks222
Saabiklubi liige
Postitusi: 529
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#4

N Mai 03, 2018 20:16

Ega sellise mootoriga autoomanikele pole muud soovida kui puhast karteripõhja ja korralikku keskmist raamsaalet.
que
Postitusi: 1348
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#5

K Mai 09, 2018 16:01

chrismil kirjutas:
N Mai 03, 2018 15:48
Lähme pildistma varsti :)
Võtame ette siis :thumb:
Väikese muuvi võiks ka teha

Tilluke lootus muidugi on, et upgreiditud mootor töötaks vähe paremini.. 2 x on mootori suremine juba läbi elatud, seega edu on ikka vaja 😁
Everyday Regular SAAB guy!
chrismil
Postitusi: 328
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#6

P Mai 13, 2018 19:10

Nonii. Minu pärast võiks mõnel õhtul pildistamise ette võtta, kasvõi täna :) Mul on 5D-l C-Log peal, saab eriti tummise materjali.
www.madalvee.com
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 275
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#7

P Mai 13, 2018 19:24

chrismil kirjutas:
P Mai 13, 2018 19:10
Nonii. Minu pärast võiks mõnel õhtul pildistamise ette võtta, kasvõi täna :) Mul on 5D-l C-Log peal, saab eriti tummise materjali.
Assa raks, seda tahaks näha :) Kutsuge mind ka kui minek ;)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
chrismil
Postitusi: 328
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#8

P Mai 13, 2018 19:40

No aga lähme suts enne loojangut. Rebala oleks hea koht.
Marko647 kirjutas:
P Mai 13, 2018 19:24
chrismil kirjutas:
P Mai 13, 2018 19:10
Nonii. Minu pärast võiks mõnel õhtul pildistamise ette võtta, kasvõi täna :) Mul on 5D-l C-Log peal, saab eriti tummise materjali.
Assa raks, seda tahaks näha :) Kutsuge mind ka kui minek ;)
www.madalvee.com
que
Postitusi: 1348
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#9

N Jaan 03, 2019 0:27

Täna otsustas auto uue aasta üllatuse teha.
130km tormist maanteed sai läbitud ilma roolivõimendita, roolivõimendi õli oli lahkunud teadmata suunas. Aseained lisades oli kena loik taas lumel. Loodetavasti võimendi ise selle tulemusena viga ei saanud.

Vahepeal läks ka DI vahetusse, külma ilma ja ilmselt ka mingilmääral pimedust trotsides läks vahetuse käigus katki ühenduspistikut kinnihoidvad klambrid aga seniks tundub, et veel toimub.. Ideid.
Everyday Regular SAAB guy!
entson
Postitusi: 364
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#10

N Jaan 03, 2019 22:22

samasuguse pistiku küljest võtad klambri ja paned asemele, korduvalt nii teinud . edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
que
Postitusi: 1348
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#11

R Jaan 04, 2019 11:06

entson kirjutas:
N Jaan 03, 2019 22:22
samasuguse pistiku küljest võtad klambri ja paned asemele, korduvalt nii teinud . edu.
Klamber läks nii :bs: katki, et klambri jääkide kätte saamiseks läksid nahka ka kinnihoidvad kõrvad.

EDIT: Tänud siinkohal Saabiantile, auto on taas liikluses, vahetusse roolivõimendi toru.
Samuti sai DI ühendus uue klambri ja toimetab teine edasi :shock: :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
que
Postitusi: 1348
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#12

P Veebr 24, 2019 16:51

Vabariigi aastapäeva otsustas auto tähistada valgusshõuga.. Guugel justkui räägib, et. tegu ABS anduriga? Natuke pikem ots plaanis, võib sellel tagajärgi olla. Pilt
Everyday Regular SAAB guy!
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 611
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#13

P Veebr 24, 2019 17:00

Kui andur siis tagajärjeks see, et abs ei tööta. Aga miks mootorituli põleb? Sellel ei tohiks küll abs-ga seost olla.
que
Postitusi: 1348
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#14

N Mär 14, 2019 9:50

Vahetust vajas vasakpoolne ABS võru, nokitsemist vajas ka kliima kuna puhus taha ainult kuuma.
Mootoritule põhjuseks on hiljuti vahetatud DI (kasutatud), mis kipub siiski teinekord vilgutama, häirekella siiski veel ei väga ei löö..
praktika on varasemalt näidanud seda, et 40t km ja enam vilkumisel veel mingeid tagajärgi ei esinenud.
Õli sai ka vahetatud
Everyday Regular SAAB guy!
Vasta