saatuse tahtel sõitis järjekorras siis juba üheksas SAAB ja ajaloos esimene 9-5 õuele.
Edasi viib 2.3T 136kw, välja sõitis ta Viking motorsi saalist aastal 2006.
Esimesed kogemused faceliftiga ja selle settiga on

Põnevat ja uut avastamist on, kasvõi nt. Xenonid

Ajaloost
__________________________________________________________________________
Eesti ajalooga masin, hooldused eelnevalt VM, Saabianti, Troost.
120k juures müüdi auto Vikingist (hooldusraamat), eelmine omanik tegeles ise hooldamisega.
2018
aprill ls 183k õlivahetus ja ülevaatus. Uued küünlad, uus summutiring, hunnik pukse. Peale 17' valud ja vähesõitnud Sava naastud.
2019
jaanuar ls 192k Di (kasutatud), Di ühendusklamber, vahetusse läks roolivõimendi kõrgsurvevoolik.
veebr-märts LS 193k õlivahetus, välistemperatuuriandur, vasak ABS võru.
2020 uus orig DI, LS 203k õlivahetus, kliimatoru vahetus ja täitmine
2021 märts - ls 213 k õlivahetus, esimesed pidurikettad ja klotsid, esimene parem ABS võru
aprill - uus starter ja väntvõlliandur
2021 mai - paksema kliima toru vahetus ja kliima täitmine
http://petri.planet.ee/saab/9-5/IMG_7606.JPG
http://petri.planet.ee/saab/9-5/IMG_7645.JPG
http://petri.planet.ee/saab/9-5/IMG_7656.JPG