Tere,
saatuse tahtel sõitis järjekorras siis juba üheksas SAAB ja ajaloos esimene 9-5 õuele.
Edasi viib 2.3T 136kw, välja sõitis ta Viking motorsi saalist aastal 2006.
Esimesed kogemused faceliftiga ja selle settiga on
Põnevat ja uut avastamist on, kasvõi nt. Xenonid Kõrva paitab üsna tummine helisüsteem.
Ajaloost
__________________________________________________________________________
Eesti ajalooga masin, hooldused eelnevalt VM, Saabianti, Troost.
120k juures müüdi auto Vikingist (hooldusraamat), eelmine omanik tegeles ise hooldamisega.
2018
aprill ls 183k õlivahetus ja ülevaatus. Uued küünlad, uus summutiring, hunnik pukse. Peale 17' valud ja vähesõitnud Sava naastud.
2019
jaanuar ls 192k Di (kasutatud), Di ühendusklamber, vahetusse läks roolivõimendi kõrgsurvevoolik.
veebr-märts LS 193k õlivahetus, välistemperatuuriandur, vasak ABS võru.
2020 uus orig DI, LS 203k õlivahetus, kliimatoru vahetus ja täitmine
2021 märts - ls 213 k õlivahetus, esimesed pidurikettad ja klotsid, esimene parem ABS võru
aprill - uus starter ja väntvõlliandur
2021 mai - paksema kliima toru vahetus ja kliima täitmine
http://petri.planet.ee/saab/9-5/IMG_7606.JPG
http://petri.planet.ee/saab/9-5/IMG_7645.JPG
http://petri.planet.ee/saab/9-5/IMG_7656.JPG
Saab 9-5 Estate 2.3T 136KW 2006, Que
Täna otsustas auto uue aasta üllatuse teha.
130km tormist maanteed sai läbitud ilma roolivõimendita, roolivõimendi õli oli lahkunud teadmata suunas. Aseained lisades oli kena loik taas lumel. Loodetavasti võimendi ise selle tulemusena viga ei saanud.
Vahepeal läks ka DI vahetusse, külma ilma ja ilmselt ka mingilmääral pimedust trotsides läks vahetuse käigus katki ühenduspistikut kinnihoidvad klambrid aga seniks tundub, et veel toimub.. Ideid.
130km tormist maanteed sai läbitud ilma roolivõimendita, roolivõimendi õli oli lahkunud teadmata suunas. Aseained lisades oli kena loik taas lumel. Loodetavasti võimendi ise selle tulemusena viga ei saanud.
Vahepeal läks ka DI vahetusse, külma ilma ja ilmselt ka mingilmääral pimedust trotsides läks vahetuse käigus katki ühenduspistikut kinnihoidvad klambrid aga seniks tundub, et veel toimub.. Ideid.
Everyday Regular SAAB guy!
Klamber läks nii katki, et klambri jääkide kätte saamiseks läksid nahka ka kinnihoidvad kõrvad.
EDIT: Tänud siinkohal Saabiantile, auto on taas liikluses, vahetusse roolivõimendi toru.
Samuti sai DI ühendus uue klambri ja toimetab teine edasi
Everyday Regular SAAB guy!
Vahetust vajas vasakpoolne ABS võru, nokitsemist vajas ka kliima kuna puhus taha ainult kuuma.
Mootoritule põhjuseks on hiljuti vahetatud DI (kasutatud), mis kipub siiski teinekord vilgutama, häirekella siiski veel ei väga ei löö..
praktika on varasemalt näidanud seda, et 40t km ja enam vilkumisel veel mingeid tagajärgi ei esinenud.
Õli sai ka vahetatud
Mootoritule põhjuseks on hiljuti vahetatud DI (kasutatud), mis kipub siiski teinekord vilgutama, häirekella siiski veel ei väga ei löö..
praktika on varasemalt näidanud seda, et 40t km ja enam vilkumisel veel mingeid tagajärgi ei esinenud.
Õli sai ka vahetatud
Everyday Regular SAAB guy!
Pole ammu siia midagi kirja saanud, ometigi ühe teist on toimunud (esimeses postis pikemalt).
Vahetusse läksid esimesed pidurikettad ja klotsid, parempoolne ABS võru, õlivahetus ja läbitud TÜV ls 213k.
Töid teostas AAP auto
Pilt AAP auto sots meediast
http://petri.planet.ee/saab/9-5/saabid.jpg
Vahetusse läksid esimesed pidurikettad ja klotsid, parempoolne ABS võru, õlivahetus ja läbitud TÜV ls 213k.
Töid teostas AAP auto
Pilt AAP auto sots meediast
http://petri.planet.ee/saab/9-5/saabid.jpg
Viimati muutis que, R Okt 01, 2021 13:10, muudetud 1 kord kokku.
Everyday Regular SAAB guy!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14333
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui sa tahad, et su pildid nähtavaks ka saavad, siis palun kasuta https ühenduse taga olevat veebiserverit. Hetkel enamus brausereid keeldub http ja https sisu segamini näitamast. Et foorum on https, siis sinu http pildid kahjuks näha ei ole...
Sissekanne logiraamatusse.
LS 244 000, Vahetatud segusiiber, õlid, filtrid ja mõned puksid. Tööd teostatud Kassi auto ädala teeninduses, endise Aap auto ruumides. Saabe paistab seal endiselt läbi liikuvat.
Vahepeal said ka esituled vahetatud paremate vastu.
Tutikad naastud said ka sügisel alla.
LS 244 000, Vahetatud segusiiber, õlid, filtrid ja mõned puksid. Tööd teostatud Kassi auto ädala teeninduses, endise Aap auto ruumides. Saabe paistab seal endiselt läbi liikuvat.
Vahepeal said ka esituled vahetatud paremate vastu.
Tutikad naastud said ka sügisel alla.
Everyday Regular SAAB guy!