Ehk siis puhtalt huvi pärast küsimus, kas jõuate oma SAABi vajalikul määral remontida ? Seda just selles mõttes, et kas ka siis, kui on tegemist väheke kallima jupiga, vahetate koheselt vigase jupi välja?
Pean tunnistama, et enda SAABil ootavad vahetamist mootoriketid ja pisut muud pudi-padi ning ketivahetuse näol on küll tegemist tööga, mida niipea ette ei jaksa võtta (tundub, et võib-olla pole ma endale taskukohast masinat soetanud).
Samas hakkab minul 10 000 kroonise remondi puhul mõlkuma mõte, et kas sellel on üldse mõtet. Äkki on otstarbekam uus masin soetada. Millise remondisumma puhul teie otsustate, et seda tööd ette ei võta ?
Kas jõuate SAABi remontida ?
üldiselt jõuab küll remontida - kuna sel aastal polegi midagi eriti remontida vaja olnud
ketid on asjad, mis enamus "väikese läbisõiduga" shveitsist toodud vanematel saabidel vahetamist vajavad. (sellest ei pääsenud ka mina)
samas saab palju asju ise ära teha, eriti kui selline tore kohta ngu saabifoorum siin nõuga alati abiks on

samas saab palju asju ise ära teha, eriti kui selline tore kohta ngu saabifoorum siin nõuga alati abiks on

M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
....Samas hakkab minul 10 000 kroonise remondi puhul mõlkuma mõte, et kas sellel on üldse mõtet. Äkki on otstarbekam uus masin soetada. Millise remondisumma puhul teie otsustate, et seda tööd ette ei võta ? [/quote]
Oleneb mida 10K eest remontida.
Võtame näiteks. Kui tahad autot müüa. Aga mootor kutu. Kas saad katkise mootoriga auto eest küsida ainult 10K odavamat hinda?Kuigi võid seletada et remont ei lähe kallimaks kui 10K.Arvan et paned need 10K remondi peale (ja lisad veelgi)
Oleneb mida 10K eest remontida.
Võtame näiteks. Kui tahad autot müüa. Aga mootor kutu. Kas saad katkise mootoriga auto eest küsida ainult 10K odavamat hinda?Kuigi võid seletada et remont ei lähe kallimaks kui 10K.Arvan et paned need 10K remondi peale (ja lisad veelgi)

Peab jaksama! Saabid v22rivad natuke erikohtlemist, arvestades seda fiilingut, mida nad omanikule pakuvad (siis, kui nad parajasti remondis ei ole
).
Olen ise oma 900 ja juba ka 9000 sisse suhteliselt palju kroone toppinud, kuid loen siiani iga viimast kui senti asja ette l2inuks. Pole midagi teha, m6ne Sierraga kulgedes oleks mul viimastel aastatel vaba raha ilmselt oluliselt rohkem k2es olnud, aga tunne oleks arvatavasti teine..

Olen ise oma 900 ja juba ka 9000 sisse suhteliselt palju kroone toppinud, kuid loen siiani iga viimast kui senti asja ette l2inuks. Pole midagi teha, m6ne Sierraga kulgedes oleks mul viimastel aastatel vaba raha ilmselt oluliselt rohkem k2es olnud, aga tunne oleks arvatavasti teine..
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
No hetkel veel jõuan aga nuh asjad maksavad ikke päris hästi
.
Aga oma saabikut millegi muu vastu ka ei vahetaks
Näiteks: 4 uut vedru ja amorti. kileni vedru ja sachsi amort koos vahetusega 5100 kr

Aga oma saabikut millegi muu vastu ka ei vahetaks

Näiteks: 4 uut vedru ja amorti. kileni vedru ja sachsi amort koos vahetusega 5100 kr

-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Arno
Et nii odavad ongi võiIkka 4 vedru ja 4 amorti (?) ning nood on tavaamordist veidi etemad...
Ysi-ysil ju amordid sellise hea lihtsa konstruiga ja näituseks ainult amortide vahetuseks pole tarvis autot eriti palju lahti lammatagi (esiamordi puhul keera ratas alt ära, kaks mutrit lahti ja ongi käes). Vedru vahetus muidugi lisab veidi töödele mahtu.
Hetke hinnataset ei tea aga ca 4 aastat tagasi vahetasin oma klassikul amorte ja ühe amordi hind oli siis suurusjärku 500.-. Sachsi gaasamordid olid.
Hetkel minu auto tappis mu ära, kui remondiarve 10k oli umbes.. ja ausõna enam ei jaksa. Nüüd proovin uuema saabiga hakkama saada, äkki võtab vähem raha hooldusteks ja kütusele...( selle auto omamise aasta jooksul remonti teinud suurusjärku 16k) ...
kas oleks võimalik praktiliste kogemuste omajatel lihtsas maakeeles ka minusugusele totule ää seletada, mida tegelikus elus konkreetselt parandab sõiduomaduste juures gaasamortide paigaldamine õlikate asemel, millistes sõidurežiimides või tingimustes see end ära tasub ja kui palju ära tasub?
Gaas peaks teoorias pidama kauem vatile vastu, õli amordis on gaasi surve all, vist.
Reguleeritava amordiga piiratakse amordi õli läbilaskevõimet. Muide, ülevaatuse ajal vahtisin ühe reguleeritava KONI mudelit. Hea lihtne ehitus oli. Kahtlane on, et üks esiamort vaid 500 eeku... nad peaks ikka hinnaklassi u. 1500 eeku jääma. Tagumised on 500 eeku tavaliselt. Autodetist võib küsida ka palju kollased Bilsteinid maksaks.
Et offtopicust välja tulla, jõuab SAABi remontida aga vahel tundub, et kisub ikka veidi mõtetuks küll. Sai just 3 aastat täis, keskmine on 17k aastas remont ja hooldus, ilma rehvikuluta. Nüüd, müügile mõeldes, ei oska küll enam hinda küsida. Kui pea samavana masin on platsil 39k ja "shveitsist vähesõitnud sn 1x7000km" andmetega... Kuigi, paar asja oleks vaja veel vahetada ja niikuinii mõni asi tuleb veel juurde... Krt ma ütlen sellepeale.
Vaadates kütusehinda, ostan turbodiisli endale.

Et offtopicust välja tulla, jõuab SAABi remontida aga vahel tundub, et kisub ikka veidi mõtetuks küll. Sai just 3 aastat täis, keskmine on 17k aastas remont ja hooldus, ilma rehvikuluta. Nüüd, müügile mõeldes, ei oska küll enam hinda küsida. Kui pea samavana masin on platsil 39k ja "shveitsist vähesõitnud sn 1x7000km" andmetega... Kuigi, paar asja oleks vaja veel vahetada ja niikuinii mõni asi tuleb veel juurde... Krt ma ütlen sellepeale.
Vaadates kütusehinda, ostan turbodiisli endale.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Arno
Kahtlane on, et üks esiamort vaid 500 eeku... nad peaks ikka hinnaklassi u. 1500 eeku jääma. Tagumised on 500 eeku tavaliselt.
Ma nüüd siis kirjutan ühe korra veel. Hästi aeglaselt, et kõik asjast ikka aru saaks.
Ysi-ysi (99) esiamort näeb välja üsna samasugune nagu tagaamort.
Sama teema klassik 900-l.
Konstrui neil ka samane.
Seetõttu ongi 99 ja C900 esiamortide hind samas suurusjärgus tagaamortide hinnaga.
to Arno:
Kusjuures ise mõtlen kah, et järgmine auto saab mõni turbodiisel olema, sest SAAB on nõuded masinale nii ära rikkunud, et hirmus kohe. Tööl sõidan n.ö "tavaliste" autodega ning ei mõista, kuidas nendega maanteel üldse möödasõite teha õnnestub. SAABiga aja lihtsalt jalg korra sirgeks ning hoogu jääb ülegi
Kusjuures ise mõtlen kah, et järgmine auto saab mõni turbodiisel olema, sest SAAB on nõuded masinale nii ära rikkunud, et hirmus kohe. Tööl sõidan n.ö "tavaliste" autodega ning ei mõista, kuidas nendega maanteel üldse möödasõite teha õnnestub. SAABiga aja lihtsalt jalg korra sirgeks ning hoogu jääb ülegi

- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
võib-olla on asi just selles, et su Saab on nii vana, et olulisemad asjad koost hakkaks pudenema. foorumit lugedes jääb mulle miskipärast mulje, et rohkem vaevlevad igasuguste remondijamade küüsis just klassikust ülespoole mudelite omanikud. ei tea, kas see on sellest, et uuemate mudelite omanikke on siin foorumis lihtsalt rohkem, või sellest, et nad on julgemad/jutukamad oma probleemidest kirjutama, või siiski sellest, et Saabide koostekvaliteet oli ennemuiste ikka kõvem, ja sellest, et mida lihtsam tehnika, seda lollikindlam ja vastupidavam (igasugune elektroonikaga töötav mugavus lisab vigade tekkimise tõenäosust)Algselt postitas: krss
...aga mu auto pole õnneks nii vana, et olulisemad asjad koost hakkaks pudenema![]()


EDIT: a võib-olla ma olen lihtsalt selline klassikup*de, et pigistan igakord silma kinni, kui vanade mudelite probleemidest juttu tehakse

Algselt postitas aljoga:need aksioomistaatuses kuldsed ütted ei vaja rohkem kommentaare... koostekvaliteet oli ennemuiste ikka kõvem...
...mida lihtsam tehnika, seda lollikindlam ja vastupidavam ...
(jah - klassikup*** oled sa kah:headbang: )
Ehh, üritan ikka jaksata, kuigi mulle tundub, et minu probleem pole mitte niivõrd suurtes väljaminekuis, kui väikseis sissetulekuis
.
Aga kui siinset foorumit poleks, siis ilmselt oleks ka kulud suuremad, seega minu suur lugupidamine kõigile, kes siin head nõu jagavad

Aga kui siinset foorumit poleks, siis ilmselt oleks ka kulud suuremad, seega minu suur lugupidamine kõigile, kes siin head nõu jagavad

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Enivei kui uuema auto ostad siis sellel samuti ju rihmad ja muud vidinad mida tuleb vahetada, ostad audi A6 näiteks, taod iga poole aasta tagant 5K esisilda ja siis loomulikult tuleb rihma ja rulli vahetus mis koos tööga kipub ka sinna 2K kanti jääma pluss mõtetu kasko tagumine ja lootusärevus et kas hommikul ikka auto on maja ees alles.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: aljoga
... Saabide koostekvaliteet oli ennemuiste ikka kõvem...
Koostekvaliteedile mõjub huvitavalt somaalaste arv koosteliinil.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Nastix
Samas hakkab minul 10 000 kroonise remondi puhul mõlkuma mõte, et kas sellel on üldse mõtet. Äkki on otstarbekam uus masin soetada. Millise remondisumma puhul teie otsustate, et seda tööd ette ei võta ?
Mu isendi remondisumma ületas just 25k piirid

Algselt postitas: duesenbergAlgselt postitas: Nastix
Samas hakkab minul 10 000 kroonise remondi puhul mõlkuma mõte, et kas sellel on üldse mõtet. Äkki on otstarbekam uus masin soetada. Millise remondisumma puhul teie otsustate, et seda tööd ette ei võta ?
Mu isendi remondisumma ületas just 25k piirid![]()
millise isendi? "ajutise klassiku"?
ma ise pean ausalt ütlema, et ma küll ei jaksa nii remontida, et ta kogu aeg liiguks, kuna mul on algusest peale katki. millegipärast olen ostnud mõlemad korrad saabi ainult pooleldi adudes mida see endaga kaasa toob... ma ju tegelikult teadsin mis korras nad olid aga ikkagi ei ostnud paremas korras saabi. vähemalt on hea vaadata et auto mitte ei lagune vaid saab järjest rohkem korda

-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
ajutine klassik on mu liikumisvahendiks, mu mu üsitonnine remondis viibib