salongi soojendus

Tonnised ja nende mured
Vasta
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#1

kes teab kust saada salongi radikat tonnisele aerole ja mis ta hinnaks võib olla? ka kas vahetus on neegri töö?:beer:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Salongiradika hinnad hakkavad seal 1600-st kroonist (paariaastatagune info). Vahetusaeg 2,5-4h sõltuvalt tegemise kohast.
Võimalik ka ise vahetada, aga vaja nippe teada (mina ei tea).
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#3

Võimalik ka ise vahetada, aga vaja nippe teada (mina ei tea).
TFK teab neid nippe, hiljuti vahetas. Pärast vahetamist oli veel suhteliselt rõõmsa häälega :cool:.
Järeldan, et midagi hullult keerulist polnud.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Vaata U2U:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#5

küsimus siis selline veel ,et kas salongiradikas on alumiinist ja plastkaantega?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

Vähemalt osad variandid on alumiiniumist ning plastikust otsakaantega. Ning lekked on just selle plastkaane ja metalli vahelt (tihend väsib või metall korrodeerub).
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#7

ei tea kas õnnestuks seda lahti teha ja puhastada? olen suuri jahutus radikatel nii teinud. eelmine aasta sai ühel audil nii teha.uus oli suht kirves.sõidab siiani,läbi ei lase:?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#8

Ma huvi pärast võtsin ühe lahti ja terveks jäid nii plastikust kaas kui metallosa. Niiet põhimõtteliselt saab tihendi ära vahetada ja uuesti kinni valtsida. Iseasi kas see töö ja risk, et ei jää pidama, ka seda väärt on. See tonnise salongiradikas on üsna nüri vahetada ja kui veidi lekib, siis seda ei näe. Välise radikaga on selles mõttes lihtne, et vaatad kasvõi iga päev, et kas lekib või mitte. Ja vahetada ka hulka lihtsam.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: ravia
ei tea kas õnnestuks seda lahti teha ja puhastada? olen suuri jahutus radikatel nii teinud. eelmine aasta sai ühel audil nii teha.uus oli suht kirves.sõidab siiani,läbi ei lase:?

Pilt mis sul avaneb, on suure tõenäosusega selline Ma ei usu, et seal midagi lappida annab :(

terv, teager
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#10

ega ma täielikult kindel ei ole et radikas umbes..aga no mis veel olla saab! väikestel pööretel tuleb kuuma,aga juba kolmas aste jahutab radika maha. voolikud on kuumad.. et võibolla õhk vahel.. ei tea. kas saabidel on seda muret?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Süsteem peaks end ise õhutama, seda õhu sissejäämise muret väga ei ole. Jahutusvedeliku tase on ikka normaalne? Mul oli kunagi suure radika ülemine lõdviku kinnitus katki (tüüpviga muuseas) ja üsna vähe jahutusvedelikku järgi, siis ei tulnud ka salngi sooja üldse... Aga see umbes salongiradikas on üsna tõenäoline asi sul seal ikkagi...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: ravia
ega ma täielikult kindel ei ole et radikas umbes..aga no mis veel olla saab! väikestel pööretel tuleb kuuma,aga juba kolmas aste jahutab radika maha. voolikud on kuumad.. et võibolla õhk vahel.. ei tea. kas saabidel on seda muret?
Väidad, et jahutab radika maha- siis poleks voolikud kuumad, vaid sisenev oleks. Kui voolikud on kuumad, ei toimu soojusvahetust. On ju. Õhu puhul ei saa samuti olla mõlemad voolikud kuumad. Järelikult ei toimu soojusvahetust. Saabid ja kõik teised margid põevad seda, (va. õhkjahutusega isendid). Soojusvaheti lihtsalt seestpoolt kaetud soojust mittejuhtiva ollusega. MOTT.
Vasta