Tehase turbo rõhk?

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
anduq
Postitusi: 14
Liitunud: R Juul 24, 2009 16:47
Asukoht:
Auto:

#1

Palju peaks turbo rõhku tootma 2000a 9-5l 2.0t mootor?
Nagu mina aru sain siis mitte eriti palju kuid hetkel kell näitab 0.6-7 bari
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

oleneb milline mudel/versioon. Neid on õige mitmeid sorti.
Iga ratas veab and then some!
anduq
Postitusi: 14
Liitunud: R Juul 24, 2009 16:47
Asukoht:
Auto:

#3

Estate
Tehnilises passis tüüp YS3E
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Need 2 asja on kõigil vagunitel passis kirjas... räägi parem sellest, mis kilovatid märgitud on. 110, 125, 136, 169? 2.0 puhul siis vist variandid 110 (2.0t) või 136 (2.0T), kui ma ei eksi...

0.6-0.7 bar-i viitaks nagu täisturbole, mitte LPT-le ja võiks 2.0T puhul täitsa õige olla. LPT-st peaks mingi 0.4-0.5 vast tulema.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#5

Ma mäletan,et mõned aastad tagasi,kui mul veel 2,0 (110kw.) oli sai mõõdetud rõhku ja näit tuli kanti 0,6-0,7.Minu teadmised mäletavad,et selline on okei tulemus! Nüüdsel aerol (184kw.)andis kell 1kanti. See on ka vist tulemus,mida turbo "niisama" jõuab välja puhuda!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
anduq
Postitusi: 14
Liitunud: R Juul 24, 2009 16:47
Asukoht:
Auto:

#6

Kilovatte on 110. (passis)
Mootori katte peal on väike t, turbot piiludes oli garrett. Rohkem nr turbo pealt ei näinud.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#7

Kilovatte 110, siis 0,6-0,7 baari on normaalne.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#8

2.0t- 110kw 0.6-0.7bar
2.0T- 141kw 0.9-1.0bar
Sent from my Monte Carlo using B236
anduq
Postitusi: 14
Liitunud: R Juul 24, 2009 16:47
Asukoht:
Auto:

#9

Kui palju sellel (2.0t 110kW) rõhku tõsta kannataks, ilma et midagi laiali lendaks?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

1.5 bar, ehk isegi veidi rohkem. Turbot hakkab see kiiresti sööma.
anduq
Postitusi: 14
Liitunud: R Juul 24, 2009 16:47
Asukoht:
Auto:

#11

Et siis alla 1.5bar-i ei tohiks midagi laiali minna ja midagi väga kiiresti ära kuluda?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#12

Nii palju ma ei tõstaks, ega see pole 9000, kus aju ja mootor kannatavad suuremat piitsa :D
Maksimaalselt 1,3-1,4 ja juba siis soovitaks midagi väljalaskega ette võtta, muidu lõpeb turbo üsna kähku.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: anduq
Kui palju sellel (2.0t 110kW) rõhku tõsta kannataks, ilma et midagi laiali lendaks?

Mina üle 1,0'i ei läheks. Kui edasi soov minna siis tuleks juba kõvasti kodutööd teha.
Iga ratas veab and then some!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

1 bar selle pisikese turboga on mõtetu :(
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
1 bar selle pisikese turboga on mõtetu :(

vaidleks vastu. Vahe on ikka väga tunda.
Iga ratas veab and then some!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#16

Väljalaske muutmine annab ka tohutu effekti koos rõhu tõstmisega. sa võid ju rõhku tõsta, aga stokk vl süsteemiga ei saa sa "täit pauku" kätte.
Tee summuti vabamaks ja lajata kasvõi 1.3-1.4bar. Siis oled ca 180kw juures kui kõik sõlmed korralikud.
Stage1 on suht mõistlik ka ilma summutit modimata ~150kw
Sent from my Monte Carlo using B236
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#17

Kõik sõltub sellest, kui pika aja jooksul kooslust "laiali lendamast" soovitakse hoida. Turbol konkreetset piiri pole, ka suht konservatiivse tehaseseade juures kulub lõpuks ära ja lendab laiali. Ajul ja kütusesüsteemil on mingi konkreetne piiri kuhumaani suudetakse segu paigas hoida ning asi on kontrolli all. Mootoril on ka mingi enamvähem piir kuhumaani kannatab ilma, et ebaloomulikku kulumist tekiks. Oluline on ka, et õlipump suudaks rõhku hoida. Ning et pritsungi andurid ja täiturid tasemel oleksid.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#18

Stage1'ga võid julgelt kulgeda ilma et peaks kartma, et jupid lendama hakkavad. Ja vahe originaaliga on tuntav ...
anduq
Postitusi: 14
Liitunud: R Juul 24, 2009 16:47
Asukoht:
Auto:

#19

Stage1 tähendaks siis sellisel juhul ainult rõhu tõstmist?
Summuti koha pealt peaks kuidas toimima? Kat on vist kõige suurem piiraja aga seda vahelt välja võttes tekib lambdadega probleemid või mis.
Ja tänud seniste asjakohaste vastuste eest :beer:
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#20

Stage 1'ga pole sul vaja midagi modida ja asi pole päris nii lihtne trionic7'ga, et muudkui ainult tõstan rõhku. Seal on tehtud palju muud.

EDIT: Lambda probleemidest saab ka mööda :)
anduq
Postitusi: 14
Liitunud: R Juul 24, 2009 16:47
Asukoht:
Auto:

#21

Nagu nt?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#22

Softi kruttides ikka ;)
Või kui ei kruti ei juhtu ka midagi ....
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

Aga üritada rõhku tõsta T 7`l ilma softi modimata on ilmselgelt tulutu üritus.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#24

1 bar peale tõstmine tunduks suhteliselt mõtekas. Ei oleks veel nii suur rõhk, et T17 ära tapaks ja minek ka originaaliga võrreldes tunduvalt etem. Sellisel juhul ei oleks kohe vaja ka väljalaske kallale minna. Muidugi soovitatav on kat(id) viitsimise korral eemaldada. Nagu Sebastian mainis, siis vähendab pisut koormust turbole. Muude asjade pärast 1 bar juures muretsema ei peaks. Automaatkastiga oleks mõteks vast isegi 0,9bar, kuna too vajab vähem rõhku väände saavutamiseks. Aga kuna sul orig rõhk on 0,7bar siis eeldan, et sul manuaalkast.

Terv,
Jupats
Vasta