Palju peaks turbo rõhku tootma 2000a 9-5l 2.0t mootor?
Nagu mina aru sain siis mitte eriti palju kuid hetkel kell näitab 0.6-7 bari
Tehase turbo rõhk?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Need 2 asja on kõigil vagunitel passis kirjas... räägi parem sellest, mis kilovatid märgitud on. 110, 125, 136, 169? 2.0 puhul siis vist variandid 110 (2.0t) või 136 (2.0T), kui ma ei eksi...
0.6-0.7 bar-i viitaks nagu täisturbole, mitte LPT-le ja võiks 2.0T puhul täitsa õige olla. LPT-st peaks mingi 0.4-0.5 vast tulema.
0.6-0.7 bar-i viitaks nagu täisturbole, mitte LPT-le ja võiks 2.0T puhul täitsa õige olla. LPT-st peaks mingi 0.4-0.5 vast tulema.
Ma mäletan,et mõned aastad tagasi,kui mul veel 2,0 (110kw.) oli sai mõõdetud rõhku ja näit tuli kanti 0,6-0,7.Minu teadmised mäletavad,et selline on okei tulemus! Nüüdsel aerol (184kw.)andis kell 1kanti. See on ka vist tulemus,mida turbo "niisama" jõuab välja puhuda!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Kilovatte 110, siis 0,6-0,7 baari on normaalne.
Nii palju ma ei tõstaks, ega see pole 9000, kus aju ja mootor kannatavad suuremat piitsa 
Maksimaalselt 1,3-1,4 ja juba siis soovitaks midagi väljalaskega ette võtta, muidu lõpeb turbo üsna kähku.

Maksimaalselt 1,3-1,4 ja juba siis soovitaks midagi väljalaskega ette võtta, muidu lõpeb turbo üsna kähku.
Algselt postitas: anduq
Kui palju sellel (2.0t 110kW) rõhku tõsta kannataks, ilma et midagi laiali lendaks?
Mina üle 1,0'i ei läheks. Kui edasi soov minna siis tuleks juba kõvasti kodutööd teha.
Iga ratas veab and then some!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Väljalaske muutmine annab ka tohutu effekti koos rõhu tõstmisega. sa võid ju rõhku tõsta, aga stokk vl süsteemiga ei saa sa "täit pauku" kätte.
Tee summuti vabamaks ja lajata kasvõi 1.3-1.4bar. Siis oled ca 180kw juures kui kõik sõlmed korralikud.
Stage1 on suht mõistlik ka ilma summutit modimata ~150kw
Tee summuti vabamaks ja lajata kasvõi 1.3-1.4bar. Siis oled ca 180kw juures kui kõik sõlmed korralikud.
Stage1 on suht mõistlik ka ilma summutit modimata ~150kw
Sent from my Monte Carlo using B236
Kõik sõltub sellest, kui pika aja jooksul kooslust "laiali lendamast" soovitakse hoida. Turbol konkreetset piiri pole, ka suht konservatiivse tehaseseade juures kulub lõpuks ära ja lendab laiali. Ajul ja kütusesüsteemil on mingi konkreetne piiri kuhumaani suudetakse segu paigas hoida ning asi on kontrolli all. Mootoril on ka mingi enamvähem piir kuhumaani kannatab ilma, et ebaloomulikku kulumist tekiks. Oluline on ka, et õlipump suudaks rõhku hoida. Ning et pritsungi andurid ja täiturid tasemel oleksid.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Stage1'ga võid julgelt kulgeda ilma et peaks kartma, et jupid lendama hakkavad. Ja vahe originaaliga on tuntav ...
Stage1 tähendaks siis sellisel juhul ainult rõhu tõstmist?
Summuti koha pealt peaks kuidas toimima? Kat on vist kõige suurem piiraja aga seda vahelt välja võttes tekib lambdadega probleemid või mis.
Ja tänud seniste asjakohaste vastuste eest
Summuti koha pealt peaks kuidas toimima? Kat on vist kõige suurem piiraja aga seda vahelt välja võttes tekib lambdadega probleemid või mis.
Ja tänud seniste asjakohaste vastuste eest

- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Stage 1'ga pole sul vaja midagi modida ja asi pole päris nii lihtne trionic7'ga, et muudkui ainult tõstan rõhku. Seal on tehtud palju muud.
EDIT: Lambda probleemidest saab ka mööda
EDIT: Lambda probleemidest saab ka mööda

- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Softi kruttides ikka 
Või kui ei kruti ei juhtu ka midagi ....

Või kui ei kruti ei juhtu ka midagi ....
Aga üritada rõhku tõsta T 7`l ilma softi modimata on ilmselgelt tulutu üritus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
1 bar peale tõstmine tunduks suhteliselt mõtekas. Ei oleks veel nii suur rõhk, et T17 ära tapaks ja minek ka originaaliga võrreldes tunduvalt etem. Sellisel juhul ei oleks kohe vaja ka väljalaske kallale minna. Muidugi soovitatav on kat(id) viitsimise korral eemaldada. Nagu Sebastian mainis, siis vähendab pisut koormust turbole. Muude asjade pärast 1 bar juures muretsema ei peaks. Automaatkastiga oleks mõteks vast isegi 0,9bar, kuna too vajab vähem rõhku väände saavutamiseks. Aga kuna sul orig rõhk on 0,7bar siis eeldan, et sul manuaalkast.
Terv,
Jupats
Terv,
Jupats