900 2.0 t küte kulu suurenenud ??????!!!

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#1

Küünlad vahetatud ,lambda vahetatud ,rehvi rõhud kontrollitud,sai ka teist DI proovitud ,
aga ikka 70 sõites võtab üle 10 l /100km või isegi rohkem .......
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#2

Kindlasti üks määrav asi küttekulu juures on õhufilter. Vaheta see ka ära ja ära unusta kuna ilmad ju ka soojad et se va kliima niisama sulle külma ei tee ikka millegi arvelt.:head:
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#3

kliima maas et saaksin suurema IC paigaldada ,ja koonus on viidud udutule asemele stange sisse......
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: saps
Küünlad vahetatud ,lambda vahetatud ,rehvi rõhud kontrollitud,sai ka teist DI proovitud ,
aga ikka 70 sõites võtab üle 10 l /100km või isegi rohkem .......

Mul on ka 2x järjest kunagi lambdat vahetatud. kuna teine oli ka nn prügikasti kanditaat.

Võta aeg maha vaatle uuri mõtle.

Tangi uus küte jne.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#5

Kas tuleb aru saada, et 70-ga sõites võtab 10 ja rohkem? Kas maanteel või linnas? Kui linnas rohelise süttides söösta ja järgmise punase taha pidurdada, siis on 10-11 ju hea tulemus. Kui maanteel 10 võtab ilma möödasõitude ja 110-ta, siis küll palju. Teine asi on muidugi see, et mis ta (auto SID) sul näitab ja mis paberi ja pliiatsiga arvutades täispaake tankides näitaks. Mina olen pliiatsi ja paberiga kogu aeg arvutanud ja 1,5 aasta kulu on kuupäevaliselt olemas.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

Algselt postitas: vallikas
Kui maanteel 10 võtab ilma möödasõitude ja 110-ta, siis küll palju.

Tegelikult on isegi siis palju, kui spido järgi 110km/h sõita ja vahel ka möödasõite teha. Minul oli ng900 kütusekulu maantee ja linn pooleks kuhugi 10 kanti sellest hoolimata, et möödasõidud olid tihti 3. käigu ja täisgaasiga.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: napoleon
Algselt postitas: vallikas
Kui maanteel 10 võtab ilma möödasõitude ja 110-ta, siis küll palju.

Tegelikult on isegi siis palju, kui spido järgi 110km/h sõita ja vahel ka möödasõite teha. Minul oli ng900 kütusekulu maantee ja linn pooleks kuhugi 10 kanti sellest hoolimata, et möödasõidud olid tihti 3. käigu ja täisgaasiga.

Sama siin, maanteel tiheda liikluse korral 3. ja täisgaas, et võimalikult kiirelt möödasõit sooritada (mul siis vabalthingav R4 endiselt) ja linnas paarutan suurema läbisõidu endiselt igast paagist. Õudsalt tahaks puhast maanteed saada ühe paagi, aga kus ma selle 750 km maha paneks, ma küll ei tea.

Viimased kulud on kõik paberil täispaak põhimõttel arvutatuna 8,88, 9,33, 9,34, 9,6 (?? tõenäoliselt ei saanud paaki päris täis, kuna bensu hind nii kõrge ja tonnine Neste limiit klõpsas täis.)

EDIT: üldiselt võiks mul ka kulu parem olla, nii vajutamise tagasihoidmise kui mootori enda kohapealt, kindlasti oleks seal midagi, mida parandada.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

Ühesõnaga.
Jätame selle oma kulude arvutamise jutu:wise:
Teemaalgatajale.
Mille alusel sa hapnikuanduri ära vahetasid?
mis küünlad panid?
Miks teist DI-d proovisid?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#9

Kulu vaatasin maanteel püsikaga 70-ga ja kompu nullisin ära 10.5, see aint tiksudes linnas ala 20 kanti.Ja kui ikka 500 EEKi eest saab linnas normaalselt sõites u 150km. Vanasti näitas püsikaga 70-ga midagi 6,3- 6,6. Ning tagant tahmab ka jubedalt, suhteliselt musta viskab.
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#10

Soovitati et äkki lambda peetis. Küünlad NGK r ja vahe 1mm. DI proovisin sellepärast et mul see aastast 96 ja all piibu osal pragu sees.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: saps
Soovitati et äkki lambda peetis.
Äkki satud Tallinnasse ja uurime tegeliku vea välja?
Niimoodi ehkupeale juppe vahetades võid ju lõpuks terve auto uueks teha...:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#12

Sid´il tuli täna kiri ette 6,5l/100 le maanteel

probleem peitus vigases bensuvollas ,must/umbes tühikäigumootor,vigane DI ja MAP andur,ECU sai ka nullitud -ja tundub et selle komboga sai korda asi .nüüd saab nats sõita kah mitte aint tankida :head::gun:
Vasta