tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Tonnised ja nende mured
Vasta
vass
Postitusi: 50
Liitunud: L Aug 23, 2008 23:31
Asukoht:
Auto:

#1

Probleem selline, et ei hoia pöördeid piisavalt kõrgel, et mootor käiks ja sureb välja.
Mingi veojõu kontrolli jama ilmselt.
Ega keegi ei tea, mis täpsemalt võiks olla?
Eile töötas ilusti, panin seisma. Täna jama küljes.:bs:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Pigem ETS`ga seonduv häda(elektrooniline drosselklapp).Klapp ise tavaliselt korras.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

Proovi klemmi võtta maha, vähemalt 5min.
__In Boost We Trust__
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#4

"Limp home" rezhiim. Lonka koju (lähim saabremondikoda), tester külge ja vigakoode lugema!
vass
Postitusi: 50
Liitunud: L Aug 23, 2008 23:31
Asukoht:
Auto:

#5

Nonii uuendus:
Õhu sisselaske klapp ja sissetuleva õhu temp andur said puhastatud.

Nüüd tühikäigu pöörded enamvähem normis.
Gaasiga veel mingi jama - ei tea kas gaas võtab hiljem kui tavaliselt vms, igatahes harjumatu oli sõita.
Põlevad check engine ja tcs ctrl.
vass
Postitusi: 50
Liitunud: L Aug 23, 2008 23:31
Asukoht:
Auto:

#6

Proovisin klemmi maha võtta. Ei aidanud ka edasi.
Kliima läks lolliks sellest, tegin kalibreerimise, aga puhub ainult õue õhku nüüd külma asemel.:wall:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#7

Limp home lülitabki kliima econ rezhiimi, ülelaadimine võetakse ära, sõidad baasrõhuga igaks juhuks. Et ikka turvaliselt koju jõuaks ja koodikesi lugema. Pedaal läheb "raskeks", sest elektriline ajam lülitub välja, asendub trossiga. Proovi omavahel vahetada need kaks klappi, mis on voolikute küljes , üks mootoriruumi tagaseinas, teine aku juures. Üks neist klappidest on miskipärast "tähtsam", kui ta jupsib, siis on "jama" käes. Ajutise lahendina mõnikord aitab. See eeldab, muidugi,et teine klapp on korras.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Need klapid on natuke erinevate parameetritega ja osa softiversioone ei toibu sellest,kui klapd omavahel vahetad.
Aga nagu Mr.Iroman mainis- limpa teadjameeste juurde.Akuklemmidega mängimine ja detailide puhastamine ETS`i vigu ei kõrvalda paraku.
vass
Postitusi: 50
Liitunud: L Aug 23, 2008 23:31
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: Trionic
Need klapid on natuke erinevate parameetritega ja osa softiversioone ei toibu sellest,kui klapd omavahel vahetad.
Aga nagu Mr.Iroman mainis- limpa teadjameeste juurde.Akuklemmidega mängimine ja detailide puhastamine ETS`i vigu ei kõrvalda paraku.

No liikuma sain pilli.
Eks käin siis mõõtmas.:wall:
vass
Postitusi: 50
Liitunud: L Aug 23, 2008 23:31
Asukoht:
Auto:

#10

Nii.
Gaasisiibrit oleks vaja leida.

On see üldse õige nimetus sellel jupil?

EDIT:
Sain juba teada, mis see on.
Alustama peab ilmselt korraliku throttle body puhastusega.:fight:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Vaevalt sa iseseisvalt vea algpõhjuseni jõuad.Eestis on ainult 2-3 inimest,kes seda haiget süsteemi natukenegi jagavad.
vass
Postitusi: 50
Liitunud: L Aug 23, 2008 23:31
Asukoht:
Auto:

#12

Kütusefilter ja vaakumvoolikud vahetatud. Pill töötab.
Kiirendus paranes ka märgatavalt.:beer:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Vaakumvoolikute kvaliteet on ülioluline ETS tööks.Otsingut kasutades leiaksid palju mu vihjeid.
Vasta