Selline probleem ,et tagurpidi käik läheb raskelt sisse...peab mitu korda proovima ja siduriga mängima ennem kui sisse läheb ja teised käigud lähvad ka tavalisest raskemalt sisse. Oskab keegi aitada, et mis probleemiks võiks olla? Vabandan kui mingi lihtne värk...ei jaga seda asja veel niipalju:conf:
Autoks siis 9000 96 aasta oma ilma turbota 2.0 mootor.
K: tagurpidi käik läheb raskelt sisse
Kas probleem on käikude sisseminemises või siduri lahutamises? Kui mootor seisab, kas siis lähevad paremini sisse? Käigukangi hoovastikus on vahetult enne kasti üks kahe poldiga kummipuks, vaata see üle. Kui kõik käigud halvasti lähevad, siis ma pigem kahtlustaks kangi mehhanismi kui käikude sünkronisaatoreid vms.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Hmm, mul on 9-5-ga sama häda, hommikul esimese asjana vaja tagurdada ja tagurpidikäiku enam jaolt ilma esimest ja teist käiku korraks kangiga sisselükkamata ei saa.
Ei tea kas hoovastik ära väsinud või mingid puksid aga selline tunne, on nagu oleks mingi järeleandev asi ees tagurpidikäigul.
Ei tea kas hoovastik ära väsinud või mingid puksid aga selline tunne, on nagu oleks mingi järeleandev asi ees tagurpidikäigul.
Mootoripadjad väsivad,mootori asend kere(ka kulissi/hoovastiku) suhtes muutub Käiguvahetus raskeneb.Kui nii pikemalt sõita,saab kast olulisi kahjustusi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vabandage OT pärast, aga sõna "keere" tähendab eesti keeles seda, mis on poltidel, kruvidel ja mutritel peal/sees. Seesama asi, mille kohta paljud ütlevad ekslikult "vint".Algselt postitas: ml
Midagi sarnast ma mõtlesin ka, aga ei osanud hästi kirjeldada. Et mingi matsu tagajärjel.
Sinu lausest raam keere ei osanud ma küll välja lugeda, millist raami ja millist keeret sa mõtled.
http://et.wikipedia.org/wiki/Keermesliide
OT: Jah, noh, probleem on laiem, uus keeleseadus kah keelab varsti murrete kasutamise, võru ja kihnu keelsed. Aga noh, elab üle, kõik on omad kokkuvõtteks.
Kuidas suhtuda väljendisse -ennast vinti võtma-, on see samuti keermestamise teema?;)
Kuidas suhtuda väljendisse -ennast vinti võtma-, on see samuti keermestamise teema?;)
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: ml
OT: Jah, noh, probleem on laiem, uus keeleseadus kah keelab varsti murrete kasutamise, võru ja kihnu keelsed. Aga noh, elab üle, kõik on omad kokkuvõtteks.
Kuidas suhtuda väljendisse -ennast vinti võtma-, on see samuti keermestamise teema?;)
Loomulikult! Pärast oled ju kõver kui kreeka E;)
Kas keerad Kamazi rooli või voodis...
Siduri peasilinder on ikka korras? Kui see surema hakkab, siis läheb ka siduri lahutamine vaevaliseks ja käigud ei lähe hästi sisse. On muidugi ka variant, et töösilinder hakkab surema. Kuid ma ei tea, kuidas täpselt diagnoosida kumb silinder...
Ainult UUT ja komplektset sidurit.Piisavalt töömahukas on selle vahetus,et mitte jälle 4 kuu pärast samast punktist alustada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989