Saab 96 Custom, Lepa
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Küll nüüd eputab:D , kena......
wow :notworthy:Kahju, et ise ei suuda fotovõistlusele selliseid teha (enda laiskus ka, et pole viitsinud modelle otsida, võibolla mõne pildi suudaks ka vormistada kui ideid lisaks modellile oleks) ja et sinna selliseid pilte nagu need siin ei lisata
Eks nad selle mõttega ongi tehtud, et vähemalt pildilt oleks ilus - päriselus on detaile ikka kuhjaga, mille kallal veel nokitsemist, et asi heaks saada.
Eile võtsin kätte ja regullisin lõpuks klapid ära. Aitäh ivometsale õpetliku teema ja konsultatsiooni eest ja arhitektile, kes ka kohale sõitis ning käe külge pani. Muutus nii palju, et enam välja ei sure külma mootoriga pidurdades/tühikäigul ja kuidagi väänet tuli ka juurde. Süüde sai ka paremini paika - loodetavasti.
Saab näha, mis nüüd benakulu teeb... Kõhutunne ütles seieri kukkumist vaadates, et võttis seni 20 sajale, aga reaalne number tuli peale tänast tankimist 12L/100km, seda siis ainult linnasõidul. Et loodetavasti saab ka selle paremaks.
Kui üldiselt võib protseduuri õnnestunuks lugeda, siis mingil põhjusel hakkasid tühikäigu pöörded kõikuma, 900 ja 1200 vahel... Mitte koguaeg, aga aegajalt. Ja mootor ka natuke kipub lonkama. Sõita on siiski parem, kui varem, asi seegi. Oma peaga ei oska enam miskit teha, loodetavasti ivomets tuleb ja päästab millalgi
Eile võtsin kätte ja regullisin lõpuks klapid ära. Aitäh ivometsale õpetliku teema ja konsultatsiooni eest ja arhitektile, kes ka kohale sõitis ning käe külge pani. Muutus nii palju, et enam välja ei sure külma mootoriga pidurdades/tühikäigul ja kuidagi väänet tuli ka juurde. Süüde sai ka paremini paika - loodetavasti.
Saab näha, mis nüüd benakulu teeb... Kõhutunne ütles seieri kukkumist vaadates, et võttis seni 20 sajale, aga reaalne number tuli peale tänast tankimist 12L/100km, seda siis ainult linnasõidul. Et loodetavasti saab ka selle paremaks.
Kui üldiselt võib protseduuri õnnestunuks lugeda, siis mingil põhjusel hakkasid tühikäigu pöörded kõikuma, 900 ja 1200 vahel... Mitte koguaeg, aga aegajalt. Ja mootor ka natuke kipub lonkama. Sõita on siiski parem, kui varem, asi seegi. Oma peaga ei oska enam miskit teha, loodetavasti ivomets tuleb ja päästab millalgi
Räägi kuidas ta sulle igapäeva liikurina sobib ja meeldib? Küsimus sellest,et endal küülik juba pool aastat praktilises kasutuses ja midagi pole ette heita, käitub ja sõidab nagu auto ikka. Vähe lärmakam on kui mingi Dacia , aga muidu võiks neid võrrelda küll.
See sama küülik oli ju mul kõige esimene auto, kui 16 saades isa ta mulle andis ja sõitsingi õige mitu aastat aastaringselt. Talveautona väga mõnus ja suvel seda enam
Ütleme nii, et laias laastus pole igapäeva autona ka hetkel miskit viga, mul tahab ta lihtsalt natuke sättimist, et päris murevabaks saada. Ennekõike jahutus ja mootori osa, vabakäigu sidur võiks ju ka töötada (minu praegusel kastil kinni keevitatud).
Ütleme nii, et laias laastus pole igapäeva autona ka hetkel miskit viga, mul tahab ta lihtsalt natuke sättimist, et päris murevabaks saada. Ennekõike jahutus ja mootori osa, vabakäigu sidur võiks ju ka töötada (minu praegusel kastil kinni keevitatud).
Algselt postitas: janek555
Räägi kuidas ta sulle igapäeva liikurina sobib ja meeldib? Küsimus sellest,et endal küülik juba pool aastat praktilises kasutuses ja midagi pole ette heita, käitub ja sõidab nagu auto ikka. Vähe lärmakam on kui mingi Dacia , aga muidu võiks neid võrrelda küll.
*suurevõitu pöörderaadius (vilets manööverdada)
*mittetäiuslik jahutus (suviseid palavaid ummikuid 96 ei kannata )
*5. käigu puudumine (100kmh u. 3600 rpm)
*veidi vilets käivitumine kuumana, vähemalt soleksi 2-augulisega ( kuumaks aetud ja 10-15 min seisnud 96-t käivitada tuleb nipiga )
Tuletan meelde, et huvilistel on võimalus osta ära väga korralik "bolt on" sumpasüsteem. Kaasa kõik mis vaja, alates pükstest kuni kinnitusteni. Püksid ja Bosali pütid korralikud, vahetorud uued. Hinnaks komplektile 2500kr.
Igati vinged küljesumpad on, aga kuna omal kindel plaan kevadeks Madalaks lasta, siis pean neist kahjuks loobuma.
Igati vinged küljesumpad on, aga kuna omal kindel plaan kevadeks Madalaks lasta, siis pean neist kahjuks loobuma.
Väike vahekokkuvõte siis selline, et juba pikemat aega piinanud soundi probleem sai täna lõpuks lahenduse, peale mitmeid tunde loomkatseid. Nüüd nii woofer kui esimene ots enamvähem paigas ja hetkeseisuga rahul. finetuningu ruumi on muidugi endiselt.
Lähipäevil katsun esimesed vedrud ära vahetada ja kogu kupatuse natuke maale lähemale lasta, lisaks väiksemat nipet-näpet, et kuu alguses muretult ülevaatusele sõita.
Ja loodetavasti tuleb põhjanaabritelt peagi häid uudiseid ka 1,7L mootori kolvi osas!
Lähipäevil katsun esimesed vedrud ära vahetada ja kogu kupatuse natuke maale lähemale lasta, lisaks väiksemat nipet-näpet, et kuu alguses muretult ülevaatusele sõita.
Ja loodetavasti tuleb põhjanaabritelt peagi häid uudiseid ka 1,7L mootori kolvi osas!
Jäi näppu selline tumedast pleksist sirm, mis mõõtudelt ja kujult sobib täitsa kenasti, aga kinnitusi peaks veidi aretama.
Meil selline tuuning väga levinud pole, samas Soomes ja mujal on neid küllaga.
Ehk siis "gangsteri lippa" jah või ei?
Sirm reaalselt nii hull polegi, kui pildilt tundub... ses mõttes, et see pole miski suva pleksist plönn, ikka õige asi, mida Amazonidele jms täitsa edukalt pandud. On kuidas on, lip jääb hetkel oma aega ootama, juba selle pärast, et esteetiliste kinnitustega läheks suht keeruliseks.
AGA... tänane õhtu läks esimeste vedrude vahetusele, kiire telefoni udupilt ka:
võrdluseks üks suvine:
Madaldus ca -35mm varasemaga võrreldes, ees klassiku tagumised vedrud, millel 1,5 keerdu maha võetud. Visuaalse poolega väga rahul, loodetavasti käitub ka teel hästi. Väga ei muretse ka, Soome poolel sama valemit ka varem kasutatud ning peaks igati hea olema
AGA... tänane õhtu läks esimeste vedrude vahetusele, kiire telefoni udupilt ka:
võrdluseks üks suvine:
Madaldus ca -35mm varasemaga võrreldes, ees klassiku tagumised vedrud, millel 1,5 keerdu maha võetud. Visuaalse poolega väga rahul, loodetavasti käitub ka teel hästi. Väga ei muretse ka, Soome poolel sama valemit ka varem kasutatud ning peaks igati hea olema